[O1] padł akumulator?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • stevenpp
    Ambiente
    • 2009
    • 153

    [O1] padł akumulator?

    nie no gdyby nie ta fotka z damska torebka to bym nie uwierzyl, myslalem ze kobiety to raczej w druga strone by przegiely??
  • Maru 123
    RS
    • 2008
    • 4660

    #2
    [O1] padł akumulator?

    witam!
    mam problem z akumulatorem. 2 dni temu jeżdziłem samochodem i wszystko było ok auto normalnie paliło bez żadnych problemów. dziś rano wchodzę do auta przekręcam kluczyk kontrolki się palą ale silniuk nie odpala słychać tylko krótkie i szybkie strzelanie (jak domniemam rozrusznik). samochód zapaliłem z kabli przejechałem 60 km zgasiłem odczekałem z godzinę i znów chciałem odpalić ale z ledwością mi się udało i znów 60 km do domu. zgasiłem i zaraz chciałem odpalic i.... cisza :? :?
    czyli się nie naładował tzn do wymiany tak?

    jaki muszę akumulator kupić? tzn jakie parametry? jaka orientacyjna cena?


    i jeszcze pytanie co co za kable i trzy bezpieczniki przy akumulatorze?
    Załączone pliki
    1.8T AGU L&K

    2.0TDI BKD ELEGANCE

    TOYOTA LAND CRUISER J95

    Komentarz

    • koja86
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 3178

      #3
      Proponuję sprawdzić jakie masz ładowanie , bo może być tak ,że go nie masz i z tąd te problemy.
      Takie zwykłe Ambiente

      Komentarz

      • Maru 123
        RS
        • 2008
        • 4660

        #4
        koja86, no ale gdybym nie miał ładowania to chyba palila by mi się kontrolka akumulatora na desce?
        1.8T AGU L&K

        2.0TDI BKD ELEGANCE

        TOYOTA LAND CRUISER J95

        Komentarz

        • karpecik
          Rider
          • 2004
          • 279

          #5
          Witam,

          miałem tak w Omedze. Po przyjeździe do pracy już nie mogłem odjechać. ZIelone oczko w akumulatorze i zero prądu na pokładzie. Odpaliła z kabli i jechała ale włączenie lamp i klimy "zabiło" auto.
          Co było? Zaśniedziały klemy!!! :shock: Zdjąłem, przeczyściłem i gra.
          Najpierw zrób właśnie to.

          Komentarz

          • zgucio
            Rider
            • 2007
            • 691

            #6
            miaałem niedawno ten problem winny był akumulator bo nie trzymał prądu jak jeździłem co dziennie to odpalał wystarczyło że postał dwa dni i potem nawet nie drgneło jeździłem tak chyba z pól roku bo i tak auto co dzień jest eksploatowane

            ale na koniec czerwca padł całkiem zapalił raż pojeździłem troche zgasiłem za 10 minut wracam i nic nawet nie zakręcił trzeba było wymienić

            kupiłem 54 za 160 zł jakiejś dziwnej firmy i wszytsko od czerwca było ok bo auto non stop jeździło niestety ostatnio postawiłem je na 4 dni i kaput nie trzyma prądu terazz musze reklamować. Tylko zgłośze to gdzieś za dwa tygodnie bo teraz autko cały czas potrzebne

            Może lepiej dołożyć troche kasy i kupić lepszy żeby później nie było problemów chociaż nie ma na to reguły bo szwagier ma w firmie POLONECA TRRUCK-a i ma ten sam akumulator od pół roku i wszystko działa jak powinno

            wybór należy do ciebie
            ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

            JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

            Komentarz

            • koja86
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 3178

              #7
              Zamieszczone przez Maru 123
              koja86, no ale gdybym nie miał ładowania to chyba palila by mi się kontrolka akumulatora na desce?
              Zależy jeśli szczotki są liche to ładowanie może być ale za słabe a kontrolka się nie zapali taki sam objaw może być przy nawalonym regulatorze.
              Takie zwykłe Ambiente

              Komentarz

              • easyrider
                Classic
                • 2008
                • 10

                #8
                Na Twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia prądu ładowania na zacisku głównym alternatora. Powinno być 13,9 - 14,4 V. Następnie oczyścił klemy na akumulatorze i tam też warto by dokonać kontroli prądu ładowania, napięcie powinno być nieco niższe, ale wyższe od 12V. W ten sposób wykluczysz szczotki, regulator napięcia no i sam alternator.

                Komentarz

                • Matis68
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 195

                  #9
                  Jak ma więcej jak 4 lata to nie ma sie co bawić w jakieś reanimacje..i tak zbliża sie jesień i będziesz zmuszony prędzej czy później kupić nowy. Ja kupiłem jesienią Centra Calcium, (czy jakoś tak) i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń ...
                  http://www.youtube.com/watch?v=qtDOe...eature=related

                  Komentarz

                  Pracuję...