Ja dziś niestety odpadam, no chyba ze jakiś cud sie zdarzy
a zależy mi na nowym aucie
to stara jednostka
bardzo elastyczna ale i paliwozerna 

16 V, wiecej koni i mniejsze spalanie 
i daje rade 





ale bez przesady bo silniczek jeszcze mlody

) a wcześniej jeździł nią mój ojciec który nie za bardzo "depta". Kiedy ja dostałem to auto to myślałem że gorszego nie może być, maluch jeździł szybciej... Ale po jakimś czasie jazdy dynamiczniejszej auto zaczeło ładnie się zbierać między 2-ma a 3-ma tysiącami obrotów.



- żadnych problemów.
) ) z pełnym bagażnikiem nie odczuwam spadku dynamiki
))))
) ) z pełnym bagażnikiem nie odczuwam spadku dynamiki
))))
Widzę że generalnie te silniki zachowują się tak samo co MPI a i dynamika są porównywalne. Fakt wycofują silniki FSI na rzecz TFSI (czy tak TSI) ale jednak turbo skróci żywotność silnika.



Komentarz