przy 1,9 TDI nie powinno mieć NEGATYWNEGO wpływu ALE pod warunkiem że spełnia normy 505.00 lub przy pompowtryskiwaczach 505.01 lub normę wyższą od zalecanej , 5W/40 jest nawet WSKAZANY do 1,9 TDI ja sam jeżdzę od nowości na 5W/40 z tego co słyszałem, a temat był poruszany na forum oleje 0W są zbyt rzadkie przy turbosprężarce...bardziej preferowane są 5W....ale oczywiście są też tacy którzy jeżdżą na 0W i nic sie nie dzieje...jak narazie :wink:
silnik 1.6 akl problem
Zwiń
X
-
silnik 1.6 akl problem
witam wlasnie wrocilem z trasy i mam problem
przy odkreconym zbiorniku wyrownawczym podczas dodawania gazu plyn chlodzacy robi sie bialy i wypycha go natomias podczas jazdy nie wiadomo dlaczego temperatura nagle wzrasta i jak sie zatrzymam okazuje sie ze brak jest plynu. jak myslicie co mam z tym zrobic ???
-
-
Nie wiem jak zbudowany jest termostat w AKL ale w AEE, którym jeździłem to była usterka z serii TTTM. A do wymiany oprócz termostatu była też zawsze jego pokrywka bo termostat ją przebijał.
Napisz czy silnik w czasie jazdy jest nie dogrzany czy może temperatura szybko rośnie i wywala płyn korkiem.OIIT BSE LPG, Rapid SB CJZC LPG
Komentarz
-
Komentarz