...a co z drugiej strony byly? ja bym raczej stawial na problemy zwiazane z wczesniejsza naprawa auta.
Ale jak wynika ze zdjęć problem jest w trzech miejscach , z przodu napewno też.
Ale jak sądzicie ?
Lepiej kupić te osłony i w ten sposób zabezpieczyć samochód ?
Czy jeśli to zrobię i nic nie zrobię z tymi śladami korozji to czy korozja będzie się "rozwijała" ?
Aha.
Czy to jest możliwe aby pasek rozrządu został wymieniony dopiero po 150tys km ?
Samochód był serwisowany co 15tys i dopiero po 150tys widzę że pasek rozrządu wymieniono ?
Aż takie są dobre że producent pozwala aż na takie duże przebiegi zanim wymieni się pasek rozrządu ?
Przeglądając dokumenty z ASO z inspekcji co rocznych zdaje mi sie że widzialem że było napisane że wymienia się co 150tys km , ale czy to prawda ?
Samochód ma obecnie 180tys więc z wymianą rozrządu dam sobie spokój ...
Samochód (jak i inne nasze samochody) są robione od wielu lat w ASO Skody i raczej te ASO ma dobrą opinię , więc chyba by nie oszukiwali ?
Komentarz