Skoda Octavia 1.8T (L&K) z 2001r - warto ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kaszpir
    Classic
    • 2008
    • 9

    #26
    ...a co z drugiej strony byly? ja bym raczej stawial na problemy zwiazane z wczesniejsza naprawa auta.
    Już teraz nie pamiętam , ale chyba "najgorzej" jest właśnie z lewej tylniej strony.
    Ale jak wynika ze zdjęć problem jest w trzech miejscach , z przodu napewno też.

    Ale jak sądzicie ?
    Lepiej kupić te osłony i w ten sposób zabezpieczyć samochód ?
    Czy jeśli to zrobię i nic nie zrobię z tymi śladami korozji to czy korozja będzie się "rozwijała" ?

    Aha.

    Czy to jest możliwe aby pasek rozrządu został wymieniony dopiero po 150tys km ?
    Samochód był serwisowany co 15tys i dopiero po 150tys widzę że pasek rozrządu wymieniono ?
    Aż takie są dobre że producent pozwala aż na takie duże przebiegi zanim wymieni się pasek rozrządu ?
    Przeglądając dokumenty z ASO z inspekcji co rocznych zdaje mi sie że widzialem że było napisane że wymienia się co 150tys km , ale czy to prawda ?

    Samochód ma obecnie 180tys więc z wymianą rozrządu dam sobie spokój ...
    Samochód (jak i inne nasze samochody) są robione od wielu lat w ASO Skody i raczej te ASO ma dobrą opinię , więc chyba by nie oszukiwali ?

    Komentarz

    • Big
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 6389

      #27
      Zamieszczone przez kaszpir
      Czy jeśli to zrobię i nic nie zrobię z tymi śladami korozji to czy korozja będzie się "rozwijała" ?
      Kaszpir, no proszę Cie !! A czy jak zaplombujesz zepsutego zęba bez wczesniejszego wyczyszczenia próchnicy to znaczy, że ten ząb stanie się odrazu zdrowy??
      No pewnie, że najpierw trzeba zlikwidować korozję i zabezpieczyć ślady po niej, a dopiero później zakładac "chlapacze".
      Czarny Elegance

      Komentarz

      • czarny108
        Drive
        • 2006
        • 92

        #28
        Ale tyle właśnie pali.

        Kraków Zakopane - 6.0
        Gradac (Chorwacja) - Kraków 8.0 Chorwackie, Austriackie, Niemieckie autostrady

        Jak jadę do pracy 12km 9-10l

        Krótkie trasy w korkach 12-13

        Zamieszczone przez Big
        Chyba napisałeś ile chciałbyś żeby paliła Tak się składa, że jeździłem przed Octavią II samochodem z silnikiem 1.8 tyle z bez turbo. Była to laguna I ph II kombi. Auto z tym silnikiem paliło przy normalnej jeździe w miescie 10,5-11 l a na trasie przywłaczonej klimie 7,2.
        Moją obecna O II z 1.6 MPI jadąc MAX OSZCZEDNIE na trasie (tzn. z wyłaczona klimą, z właczonym tempomatym i ustawionym na 105 km/h, hamując silnikiem i wrzucajac jak najwczesniej wyższy bieg) zszedłem do ... 6,2 l/100 km więc nie pisz ze 1.8 Turbo będzie palił 5,7-6,5 bo to niemożliwe przy normalnej jeździe !!! No chyba że w trasie o dlugości 200km nie przekroczysz 70 km/h wtedy sie zgodzę Tylko to nie jest normalna jazda 8)
        Octavia z silniekm 1.8 T w mieście spokojnie spali 11 l a na trasie 7,5 - 7,7 i to jest realne spalanie dla tego silnika.

        Komentarz

        • tomek
          L&K
          • 2005
          • 1078

          #29
          jezeli jest po lifcie, to nie bedzie to AGU, ale AUM. Te silniki roznia sie od siebie.
          W moim przypadku gazu pali na trasie 10-11, ale da sie zejsc i lekko ponizej 10. W miescie, powiedzmy do 15, ale srednio to 13. Butla w kolo wchodzi taka, do ktorej mozna zatankowac 44-45 litrow, wiec nominalnie to chyba 50, albo 55 litrow.
          Rozrzad to faktycznie katalogowo jest do wymiany chyba przy 180 (moze 150) tysiacach, ale powszechnie uwaza sie, ze powinno sie wymienic przy 110-120 bo lubia strzelac.
          Co do tego jak jezdzila nim poprzednia wlascicielka, zobacz co pokazuje "drugi" komputer i z jakiego przebiegu
          O2FL RS | S2 | F2

          Komentarz

          Pracuję...