tak jak pisalem moze byc popsuty sterownik i lampka swieci ale nie daje impulsu sterownikowi a to ze odpala to normalne imobilajser jest w tej drugiej czesci i nie jest powiazany ze sterownikiem alarmu i centralnego zamka trzeba sprobowac na poczatek wymienic sterownik i go pozniej oczywiscie dostosowac pozdrawiam
Upal.....spadek mocy
Zwiń
X
-
Gość
Myslę ze w liczbach trudno to określić, ale znacznie napewno.
Ja juz od wczoraj nie mam takich dylematów, ic przerobiony z dospawanymi boczkami chłodzi moje autko.
Dzisiaj po przybutowaniu konkretnym, strony goracej IC nie dało się dotknąć, a zimna to zimna, jakby fura całą noc stała.
Nie wiedziałem że to taki spoko wynalazek :wink:
Komentarz
-
Zamieszczone przez BondMyslę ze w liczbach trudno to określić, ale znacznie napewno.
Ja juz od wczoraj nie mam takich dylematów, ic przerobiony z dospawanymi boczkami chłodzi moje autko.Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaNie wiem czy nie palne teraz glupstwa, ale kiedys obilo mi sie o uszy cos takiego, ze kazde 4C w dolocie powyzej temp "standardowej"/zakladanej to spadek 1KM.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez PurchawaNie wiem czy nie palne teraz glupstwa, ale kiedys obilo mi sie o uszy cos takiego, ze kazde 4C w dolocie powyzej temp "standardowej"/zakladanej to spadek 1KM.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Re: Upal.....spadek mocy
Zamieszczone przez EmilJak myslicie, o ile % moze nastapic spadek mocy w tak upalne dni jak obecnie? na standardowym IC oczywiscie
Taki sam, lub wiekszy spadek mocy masz w gorach. Tam co kazde 1000m tracisz 10% mocy (rzadkie powietrze).1.8T L&K 2000 - AGU
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez KmabZamieszczone przez BondMyslę ze w liczbach trudno to określić, ale znacznie napewno.
Ja juz od wczoraj nie mam takich dylematów, ic przerobiony z dospawanymi boczkami chłodzi moje autko.
Maxymalne temperatury w szasie jazdy do 200km/h przy zewnętrznej 27 stopni, to 36 w dolocie, mniejsze predkości to 30-32 stopnie, na postoju na wolnych wzrasta do prawie 50 ciu, dojeżdzając na jałowym, to zbije do zewnętrznej temperatury.
Po wymianie furka znacząco osłabła, i okazało sie ze wywaliło jakiegoś błęda od ciśnienia turbiny, po skasowaniu, furka odżyła.
Potrzebne mi są kody błędów najnowsze, bo mam do 2000 roku ( po polskiemu)
Komentarz
-
Cisnąłem ok 800 Km w te upały i tez zdawało mi sie ze coś nie ciągnie tak jak powinna, ale myślałem ze to dupa sie przyzwyczaiła w czasie jazdy. Ale to chyba właśnie temp. Bo jeden dzień max upał i było to odczucie drugi dzien mniejszy upał i jakoś uczucia tego nie byłoOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
W ubieglym roku sprawdzilem sobie jak zachowuje sie temperatura w dolocie w moim AHF+ z seryjnym SMIC-em podczas normalnego smigania po miescie podczas upalow.
Oto rezultat (cytat sprzed roku):
"Jeżdżąc po mieście (spory ruch) dokonałem pomiarów temperatury w dolocie.
Pogoda: upalnie 29-31 stopni C, słońce.
Styl jazdy dość dynamicznie, zmiana biegów przeważnie w okolicach 3000rpm.
Temperatura przez większość czasu utrzymuje się w zakresie 52-59 stopni. Przy mocnym butnięciu przez dwa kolejne biegi skacze np. z 55 na 64. Bujnąłem się raz pełnym ogniem do 190km/h i wtedy temp skoczyła na 74 stopnie.
Jadąc stałą prędkością (100km/h na 5-tym biegu) w ciągu 50 sek. temperatura spadła z 57,7 do 45 stopni.
Wyniki są więc świetne. Później się człowiek zastanawia dlaczego ostatnio fura sobie poddymia.
Aha - Dodam, że mam kratkę w nadkolu."
Wykres:
TDI 205PS
Komentarz
-
-
Gość
Seryjny IC to bardacha, 80 stopni przy krótkich odcinkach na dużym bucie :shock: , w temperaturze zewn powyżej 30 st.
Jednak duża chłodnica to zbawienie w taki upał, teraz tylko zamontować jakiś miernik, najlepiej z 2 ma czujkami przed ic i po.(dla bajeru) .
Wskaźniki od wody zaczynaja się od 40st a to przymało po mojemu.
Cholernie grzeje mi się na postoju rurwa dolotu nad chłodnicą, a jak wiatraki pracują to koszmarnie, trzeba to jakoś będzie izolować.
Podpowiecie coś, bo takie parametry chciałbym monitowac w czasie jazdy.
Komentarz
Komentarz