Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Upal.....spadek mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Upal.....spadek mocy

    tak jak pisalem moze byc popsuty sterownik i lampka swieci ale nie daje impulsu sterownikowi a to ze odpala to normalne imobilajser jest w tej drugiej czesci i nie jest powiazany ze sterownikiem alarmu i centralnego zamka trzeba sprobowac na poczatek wymienic sterownik i go pozniej oczywiscie dostosowac pozdrawiam

  • #2
    Upal.....spadek mocy

    Jak myslicie, o ile % moze nastapic spadek mocy w tak upalne dni jak obecnie? na standardowym IC oczywiscie
    BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
    CR-V 2,2 i-ctdi
    Perfectservice by Dobrygrześwawa

    Komentarz


    • #3
      Myslę ze w liczbach trudno to określić, ale znacznie napewno.
      Ja juz od wczoraj nie mam takich dylematów, ic przerobiony z dospawanymi boczkami chłodzi moje autko.
      Dzisiaj po przybutowaniu konkretnym, strony goracej IC nie dało się dotknąć, a zimna to zimna, jakby fura całą noc stała.
      Nie wiedziałem że to taki spoko wynalazek :wink:

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Bond
        Myslę ze w liczbach trudno to określić, ale znacznie napewno.
        Ja juz od wczoraj nie mam takich dylematów, ic przerobiony z dospawanymi boczkami chłodzi moje autko.
        Ooo, masz jakieś zdjęcia tego ustrojstwa (np. przed zamontowaniem) Ile Cię to kosztowało?
        Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D

        Komentarz


        • #5
          wczoraj wprocilem z chorwacji z okolic Dubrownika i powiem wam ze moj agr przy wlaczonej klimie mial baardzo wydzuwalny spadek mocy (autko zapakowane)
          trudno to powiedziec ile to bylo koni ale smiem twierdzic ze nawet do 10%
          Spoko loko lusi sponton

          Komentarz


          • #6
            Nie wiem czy nie palne teraz glupstwa, ale kiedys obilo mi sie o uszy cos takiego, ze kazde 4C w dolocie powyzej temp "standardowej"/zakladanej to spadek 1KM.
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Purchawa
              Nie wiem czy nie palne teraz glupstwa, ale kiedys obilo mi sie o uszy cos takiego, ze kazde 4C w dolocie powyzej temp "standardowej"/zakladanej to spadek 1KM.
              jaka jest ta standardowa?
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez szkoda
                Zamieszczone przez Purchawa
                Nie wiem czy nie palne teraz glupstwa, ale kiedys obilo mi sie o uszy cos takiego, ze kazde 4C w dolocie powyzej temp "standardowej"/zakladanej to spadek 1KM.
                jaka jest ta standardowa?
                IMO około 20 stopni
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz


                • #9
                  kiedyś
                  dawno temu
                  jak popędzałem seryjnego golfa mkIV AHF
                  to nie wiedziałem o co chodzi,
                  że auto po "ostrym bucie" nie daje rady, myslałem że to moje subiektywne odczucia ale,
                  kurde to był "zagotowany dolot".
                  1,7 sec. do setki to znacząca różnica, SMIC daje znać że...

                  5,5l/100

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Upal.....spadek mocy

                    Zamieszczone przez Emil
                    Jak myslicie, o ile % moze nastapic spadek mocy w tak upalne dni jak obecnie? na standardowym IC oczywiscie
                    Z tego co wyczytalem na roznych forach i z subiektywnego doswiadczenia to w 1.8t moze ten spadek byc rzedu 10-15%. Jak widac na filmiku na 2. biegu i na trojce samochodzik przy upale (38 stopni) troche wolno popycha. W porownaniu z okresem zimowym, mam wrazenie ze bryka wrecz stoi.
                    Taki sam, lub wiekszy spadek mocy masz w gorach. Tam co kazde 1000m tracisz 10% mocy (rzadkie powietrze).
                    1.8T L&K 2000 - AGU

                    Komentarz


                    • #11
                      tu sie niezgodze ja mam 1.8t i ciągnie w górach i na równinach równo a do upału to sie zgodze auto puchnie strasznie

                      Komentarz


                      • #12
                        Ja też nie zauważyłem, żeby w górach jakoś gorzej jeździła :? Wręcz przeciwnie Pod górę ciągnie jak szalona

                        Komentarz


                        • #13
                          Mówiac o górkach, miałem na mysli Alpy, a dokładniej to miejsce.
                          Dało sie odczuc subiektywnie słabszy silnik. Chyba ja za bardzo z buta traktowalem i odwdzieczyła sie spadkiem mocy. Wrażliwa jakas... :wink:
                          1.8T L&K 2000 - AGU

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Kmab
                            Zamieszczone przez Bond
                            Myslę ze w liczbach trudno to określić, ale znacznie napewno.
                            Ja juz od wczoraj nie mam takich dylematów, ic przerobiony z dospawanymi boczkami chłodzi moje autko.
                            Ooo, masz jakieś zdjęcia tego ustrojstwa (np. przed zamontowaniem) Ile Cię to kosztowało?
                            Rurki i montaż 500, boczki do IC 300.
                            Maxymalne temperatury w szasie jazdy do 200km/h przy zewnętrznej 27 stopni, to 36 w dolocie, mniejsze predkości to 30-32 stopnie, na postoju na wolnych wzrasta do prawie 50 ciu, dojeżdzając na jałowym, to zbije do zewnętrznej temperatury.
                            Po wymianie furka znacząco osłabła, i okazało sie ze wywaliło jakiegoś błęda od ciśnienia turbiny, po skasowaniu, furka odżyła.
                            Potrzebne mi są kody błędów najnowsze, bo mam do 2000 roku ( po polskiemu)

                            Komentarz


                            • #15
                              Moja też puchnie strasznie w dni upalne i bardziej kopci przy wciskaniu oraz prędkosc max sie zmniejszyła mam problem wycisnac 200 czy wy tez macie tak.
                              Skoda octavia combi 1,9tdi L&K
                              Przebieg 212000

                              Komentarz


                              • #16
                                W taką pogode jak dzisiaj to samochód wcale nie jedzie :?

                                Komentarz


                                • #17
                                  Cisnąłem ok 800 Km w te upały i tez zdawało mi sie ze coś nie ciągnie tak jak powinna, ale myślałem ze to dupa sie przyzwyczaiła w czasie jazdy. Ale to chyba właśnie temp. Bo jeden dzień max upał i było to odczucie drugi dzien mniejszy upał i jakoś uczucia tego nie było
                                  OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                  SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    W ubieglym roku sprawdzilem sobie jak zachowuje sie temperatura w dolocie w moim AHF+ z seryjnym SMIC-em podczas normalnego smigania po miescie podczas upalow.

                                    Oto rezultat (cytat sprzed roku):
                                    "Jeżdżąc po mieście (spory ruch) dokonałem pomiarów temperatury w dolocie.
                                    Pogoda: upalnie 29-31 stopni C, słońce.

                                    Styl jazdy dość dynamicznie, zmiana biegów przeważnie w okolicach 3000rpm.

                                    Temperatura przez większość czasu utrzymuje się w zakresie 52-59 stopni. Przy mocnym butnięciu przez dwa kolejne biegi skacze np. z 55 na 64. Bujnąłem się raz pełnym ogniem do 190km/h i wtedy temp skoczyła na 74 stopnie.
                                    Jadąc stałą prędkością (100km/h na 5-tym biegu) w ciągu 50 sek. temperatura spadła z 57,7 do 45 stopni.

                                    Wyniki są więc świetne. Później się człowiek zastanawia dlaczego ostatnio fura sobie poddymia.
                                    Aha - Dodam, że mam kratkę w nadkolu."

                                    Wykres:
                                    TDI 205PS

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Seryjny IC to bardacha, 80 stopni przy krótkich odcinkach na dużym bucie :shock: , w temperaturze zewn powyżej 30 st.
                                      Jednak duża chłodnica to zbawienie w taki upał, teraz tylko zamontować jakiś miernik, najlepiej z 2 ma czujkami przed ic i po.(dla bajeru) .
                                      Wskaźniki od wody zaczynaja się od 40st a to przymało po mojemu.
                                      Cholernie grzeje mi się na postoju rurwa dolotu nad chłodnicą, a jak wiatraki pracują to koszmarnie, trzeba to jakoś będzie izolować.
                                      Podpowiecie coś, bo takie parametry chciałbym monitowac w czasie jazdy.

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X