eśli wspominasz o podatku Belki to jakie konto firmowe ma lokatę na 6% ? ja mam konto firmowe w Mbanku i tam zero % - po przelaniu kwoty na lokatę emax w ramach tego rachunku - ściągnęli mi ten podatek.
A emax to nie jest czasem w mbanku lokata do konta osobistego :?: Poza tym, moim zdaniem zaznaczam, w przypadku firmy zdecydowanie lepszym wyjściem jest konto oszczędnościowe niż lokata.
Ja mam w jednym banku konto i firmowe i osobiste, do obu mam konto oszczędnościowe, z tego w osobistym ściągają 19% Belki a z tego w rachunku firmowym nie.
Zamieszczone przez Psycho Dad
Po drugie "załatwienie" leasingu u mnie trwało 2-3 miesiące...
jeśli masz firmę mniej niż rok licz sie na kłopoty.
Jeśli masz firmę mniej niż rok, to prędzej dostaniesz właśnie leasing niż kredyt. Ale 2-3 miesiące na załatwianie leasingu :?: Tyle to ja czekałem na samo auto. No chyba że masz na myśli zastanawianie się nad wyborem oferty Bo z samym załatwieniem można się uwinąć w kilka dni.
Inne spostrzeżenia:
Jeśli kupujesz, to już za późno.
Kupowałem 14~20 dni temu moje A3 i kosztowały 217. Dziś w tym samym sklepie kosztują już 227.
Więc albo się pospiesz i przepłać _jeszcze_ niedużo, albo kup zimówki na wiosnę lub latem, za 2/3 obecnej ceny.
maybach20, Continentale spoksik mimo ze stara opona Mialem takie i nie narzekalem. Teraz kupilem Dunlopy Winter Response, bo maja prawie taki sam bieznik jak Conti 810 Micheliny mialem letnie i powiem, ze lepiej mi sie na GY jezdzilo niz Michelinach za 1/3 ceny wiecej. Ale to byla letnia. Sasiedzi mieli zimowe w Omedze Alpiny 2 i w dostawczym jakies inny typ zimowych michelinow i byli niezadowoleni z obu.
ja to jeszcze zastanawiam się nad Dunlop SP WINTER SPORT M3 195/55R16 87 T choć bardziej skłaniam się do Michelin ALPIN A3 195/55R16 87 T lub tych Conti -Continental ContiWinterContact TS810 195/55R16 87 T
krecik, jeszcze taka informacja - TS810 to stara opona, będzie miała co najmniej rok. Nowa zimówka Conti to TS830 - kierunkowa, T810 była asymetryczna.
Druga sprawa, teoretycznie do O2 powinno się zakładać indeks H - tak jest napisane w świadectwie homologacji, można założyć T, ale różne źródła ostrzegają o potencjalnych problemach z ubezpieczycielem / policją.
Salvatore > Myslisz ze to ma jakiekolwiek znaczenie ? W swiadectwie homologacji sa rozne onformacje np. kolor nadwozia tam jest. Jak sobie przemaluje auto na inny kolor to policja mi da mandat ? Pozatym przykladowo w moim swiadectwie homologacji mam wpisana opony o rozmiarze 195/65 R15 91 z indeksem V.
W rzeczywistosci auto dostalem na oponach o rozmiarze 205 ... bo tak wychodzi Elegance. I co dostane mandat ? Pozatym widziales kiedyz zeby policja sprawdzala swiadectwo homologacji ? Wozisz swiadectwo przy sobie ?
Jeszcze inaczej na to patrzac , rubryka silnik , u mnie stoi , 1.8 TSI , producent Audi AG.
Silnik w mysl przepisow obowiazujacych jest czescia zamienna. Jezeli go kiedys wymienie to tez dostane mandat ?
[ Dodano: Sro 05 Lis, 08 10:12 ]
krecik : Myslisz o oponie Dunlop SP WINTER SPORT M3 195/55R16 87
Dlaczego nie o : Dunlop SP WINTER SPORT 3D ??
twin,
ja tylko powtarzam co czytałem :-)
Co do koloru, jak przemalujesz i nie zrobisz nowego dowodu to możesz mieć problem :-)
A Co do kół 205, to na drugiej stronie świadectwa masz alternatywne komplety kół :-)
A co do potencjalnych problemów, to na jakimś wątku ktoś napisał, że ubezpieczyciel może sie czepiać indeksu jeśli np. szkoda była wynikiem pęknięcia opony - ubezpieczyciele robią wszystko, żeby nie wypłacić odszkodowania, więc jestem w stanie w to uwierzyć.
Pozdro!
Salvatore > Myslisz ze to ma jakiekolwiek znaczenie ? W swiadectwie homologacji sa rozne onformacje np. kolor nadwozia tam jest. Jak sobie przemaluje auto na inny kolor to policja mi da mandat ? Pozatym przykladowo w moim swiadectwie homologacji mam wpisana opony o rozmiarze 195/65 R15 91 z indeksem V.
W rzeczywistosci auto dostalem na oponach o rozmiarze 205 ... bo tak wychodzi Elegance. I co dostane mandat ? Pozatym widziales kiedyz zeby policja sprawdzala swiadectwo homologacji ? Wozisz swiadectwo przy sobie ?
Jeszcze inaczej na to patrzac , rubryka silnik , u mnie stoi , 1.8 TSI , producent Audi AG.
Silnik w mysl przepisow obowiazujacych jest czescia zamienna. Jezeli go kiedys wymienie to tez dostane mandat ?
[ Dodano: Sro 05 Lis, 08 10:12 ]
krecik : Myslisz o oponie Dunlop SP WINTER SPORT M3 195/55R16 87
Dlaczego nie o : Dunlop SP WINTER SPORT 3D ??
W świadectwie homologacji masz wszystkie dopuszczalne rozmiary opon - jak sam zauważyłeś z indeksem V - bo auto ma V max 225 (o ile pamiętam) U nas Policja średnio zwraca uwagę na indeksy opon ale np w Niemczech możesz mieć problem. U nas problemem może być ubezpieczyciel - w razie np wypadku do którego doszło by na skutek rozerwania opony i stwierdzenia, że masz indeks T zamiast V. Ewidentnie twoja wina - na pewno jeżdziłeś 220 zamiast 190 no i doszło do uszkodzenia opony 8)
Wydaje mi sie ze o tym jak mocna jest dana opona decyduje nosnosc opony a nie indeks predkosci. Indeks mowi ci tylko o tym do jakiej V mozna jechac. Wiec takie samo bezpieczenstwo jest dla opony z indeksem mniejszym jaki i wyzszym pod warunkiem nie przekraczania predkosci. Na pewni nie jest to powod do odrzucenia reklamacji z powodu wystrzalu opony jezeli jechalo sie zgodnie z indeksem.
Wydaje mi sie ze o tym jak mocna jest dana opona decyduje nosnosc opony a nie indeks predkosci. Indeks mowi ci tylko o tym do jakiej V mozna jechac. Wiec takie samo bezpieczenstwo jest dla opony z indeksem mniejszym jaki i wyzszym pod warunkiem nie przekraczania predkosci. Na pewni nie jest to powod do odrzucenia reklamacji z powodu wystrzalu opony jezeli jechalo sie zgodnie z indeksem.
Kord opony jest inny - opona o większym indeksie ma mocniejszy bark. Czym niby różnią sie opony o różnym indeksie - literką?? Ciekawe też jak udowodnisz, że jeździłeś zgodnie z indeksem - to, że w chwili wystrzału jechałeś np 80 km/h nie ma nic do rzeczy, przecież wcześniej mogłeś przez kilka/kilkadziedziesiąt km jechać 220 km/h. Masz opony niezgodne z homologacją - nie pamiętam, który ubezpieczyciel przy AC wymaga zdjęć opon.
I taka ciekawostka:
Sprzedawca w Niemczech /w takim małym warsztacie/ nie chciał sprzedać koledze opon innego rozmiaru niż były wpisane w brifie - taki porządny był :lol:
W teście (Motor nr 45/2008) opon zimowych w rozmiarze 195/65 R15 nowa zimówka Continentala wypadła najlepiej z jednym małym ale... które zadecydowało o wyborze przeze mnie Goodyeara Ultra Grip 7+. Notabene "autem doświadczalnym" była między innymi Octaviia II (do testów trzymania na mokrej nawierzchni, jazdy po okręgu oraz drogi hamowania na suchym). Jak zapewnia tytuł testu "Pewniacy nie zawiedli".
1. Continental WinterContact TS830 - doskonała na zaśnieżonej i mokrej nawierzchni. Niestety na suchej ma już problemy, zwłaszcza z drogą hamowania.
2. Goodyear Ultra Grip 7+ - od lat wzór do naśladowania dla innych. Opona bardzo "zrównoważona" na każdym typie nawierzchni. Użytkownikowi zapewnia duże bezpieczeństwo.
3. Vredestein Snowtrac 3 - nowy Vredestein też w czołówce. Opona bardzo dobra na zaśnieżoną i mokrą nawierzchnię. Na suchej ma problemy z trzymaniem i hamowaniem.
...6 Michelin Alpin A3
Mając na względzie, że warunki zimowe w (przynajmniej w centrum PL) nie zawsze oznaczają mokrą nawierzchnie z błotem pośniegowym, zamówiłem Goodyeara, choć długo biłem się z myślami nad zakupem zwycięzcy testu, który okazał się nieznacznie głośniejszą oponą od UG7+, co też miało dla mnie znaczenie. Powodzenia z wyborem tej właściwej zimówki.
wszystkie zimówki są dobre , tak samo jak wszystkie dzieci są nasze : . sorki ale jak się czyta te wszystkie opinie o oponach i rozmiarach /195/55/16 / to można się owiesic . sądzę ze admini powinni zacząć zamykać takie tematy zaraz na samym początku ponieważ ilość watków o oponach jest naprawdę ogromna . odnoszę wrażenie /zapewne mylne/ żę tematy te służą do nabijanie postów głownie , czy jak to się tam nazywa... ,a niewiele wnoszą wartości z których ktoś mógłby uzyskać jakąś pomoc.
wsądzę ze admini powinni zacząć zamykać takie tematy zaraz na samym początku ponieważ ilość watków o oponach jest naprawdę ogromna . odnoszę wrażenie /zapewne mylne/ żę tematy te służą do nabijanie postów głownie , czy jak to się tam nazywa... ,a niewiele wnoszą wartości z których ktoś mógłby uzyskać jakąś pomoc.
widzisz akurat koledzy mi pomogli więc troche chyba narzkasz
Komentarz