Na podstawie tego wątku można by stwierdzić, że U7+ to cuda nad cudami i można w nich fruwać
otóż to, ja nie mówię, że te opony nie są dobre, bo opinia o nich nie bierze się z nikąd, ale daleki byłbym od tej całej mitolgii, zresztą dotyczy ona różnych aspektów, od olejów przez paliwa, na oponach kończąc.
jeszcze taka mała dygresja:
poprzedni sezon letni, przejeździłem przypadkowo ZE WZGLĘDÓW TYLKO I WYŁĄCZNIE OCZĘDNOŚCIOWYCH na oponach, które (jak się później okazało ) są oponami z najniższej półki i zajmują ostatnie miejsca w testach (np. ADAC), no i co?
no i nic
oprócz tego, że były głośne, to tak naprawdę nie bardzo można się do czegokolwiek przyczepić, owszem może i mogłyby trochę lepiej zachowywac się na mokrej nawierzchni, ale nawet przy moim, powiedzmy, "agresywnym" stylu jazdy dawały radę i ani razu, oprócz wymuszonych celowo przeze mnie sytuacji na "odcinku testowym" (skręt z dolinki służewieckiej w rodowicza ) nie postawiły mnie w trudnej sytuacji, tak więc testy testami, sugestia sugestią, a życie swoją drogą.
muszę jeszcze dodać, że od momentu, w którym przeczytałem tak niekorzystne wyniki testów, jeździło mi się na nich subiektywnie nieco gorzej :lol:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
szkoda, calkowicie sie z toba zgadzam.W zasadzie zalezy mi tylko na jednym,
aby opona byla cicha.
Ale po moim jednorazowym krotkotrwalym spotkaniu z oponami Barum...prawie ''stracilem sluch'' :diabelski_usmiech to teraz wole pare zloty doplacic
i miec spokoj.
Poza tym za Save chcieli w necie 260,Baruma 270,a ja za UG7+ zaplacilem 300 w
indeksie H,a tamte byly T.
pozdrawiam
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
otóż to, ja nie mówię, że te opony nie są dobre, bo opinia o nich nie bierze się z nikąd, ale daleki byłbym od tej całej mitolgii, zresztą dotyczy ona różnych aspektów, od olejów przez paliwa, na oponach kończąc.
Ja jeszcze bym dodał kosmetyki
Zamieszczone przez szkoda
od momentu, w którym przeczytałem tak niekorzystne wyniki testów, jeździło mi się na nich subiektywnie nieco gorzej
muszę wam powiedzieć, że zjeździłem już różne opony od tych najgorszych do najlepszych (akurat UG nie miałem) i NIGDY na ŻADNYCH z nich nie miałem w zimę ŻADNYCH problemów, nie wiem, czy to dlatego, że nie mieszkam w górach, czy dlatego, że
[.....]
W przeciwieństwie do Ciebie - ja mieszkam w górach . Nawet najgorsze zimówki są tutaj o niebo lepsze od najlepszych letnich. Różnica jest taka jak dojechać do domu i nie dojechać (i zostawić auto na podjeździe Potokowej).
Żadna opona nie da rady na czystym lodzie. Zdarzyło mi się kiedyś zsunąć do rowu już po zatrzymaniu. UG7+ jak narazie sprawiają dla mnie wrażenie przewidywalnych - dla mnie to wyglada tak że nie zrywają nagle przyczepności tylko powoli ją tracą w trudnych warunkach. Oczywiście - wrażenie subiektywne. Stare Frigo Directional może nawet dlużej trzymały przyczepność, ale jak już zerwały to na amen. Która z nich jest lepsza ? Podobnie głośność - żeby letnia w lecie była głośniejsza od zimowej w zimie ? A tak własnie mi się zdarzyło z Matadorami i UG7+. Oczywiście subiektywne wrazenie.
Ja cały zeszły sezon jeździłem na UGT7 raz tylko wylecialem z drogi - przy 100km/h zamiast pojechac prosto skręciłem z autostrady na zjazd - dalej droga była totalnie biał bo pługi zjezdzały na tym wlaśnie zjeździe - a że byłem po 1300km to....poza tym oponki naprawde dawały rade - 2 razy miałem problem na lodzie - zawróciłem i jechałem na wstecznym...
Znajomy co mieszkał obok miał octavie tyle że kombi i opony ,,made in china'' kilka razy auto musiał na dole zostawiać i 1,5km z buta iść...
Swego czasu handlowałem autami, wiele opon ,,testowałem'' UGT7 były najlepsze....
Teraz na przód założyłem Nokiany z kolcami - nr1 w testach(UGT z kolcami były na 4tym miejscu i trzeba było długo na nie czekać), z tyłu mam UGT7 po 1ym sezonie(30tyś km) rewelacja, przód trzyma zarąbiście, normalnie można szaleć - tył czasami ucieka(95%przypadków - ręczny :lol: )
U mnie jest lód na drogach - zwłaszcza lokalnych - nie odsnieżają tu ja w Polsce, UGT7 dają rade!!
Ja od kilku dni jeżdżę na UG Performance i też złego słowa nie mogę powiedzieć. Na śniegu trzymają a w trasie przy większych prędkościach ciche jak marzenie.
trochę nie rozumiem tych wszystkich ochów i achów, albo też UG7 są oponami, które zachowują się zupełnie inaczej niż jakiekolwiek inne, ale tak coś czuję, że nie ma co tego mitologizować...
Zamieszczone przez shado
Na podstawie tego wątku można by stwierdzić, że U7+ to cuda nad cudami i można w nich fruwać
ja absolutnie nie mialem zamiaru mowic takich rzeczy
o ile to "alibi" to do mnie!?
porownanie mam do jednych tylko zimowek, w innym aucie je mialem, bez ABS nawet bylo (tu usmiech to drugiego watku ), za to opony byly ponoc przyzwoite, bo wtedy akurat "krolowaly" we wszystkich testach
stwierdzam tylko, ze UG7 nie sa w moim subiektywnym odczuciu jakos zauwazalnie gorsze, plus napisalem spostrzezenia z uzytkowania
choc maja tendencje do slizgania przy starcie, ale tez w octavce jest troche wiecej pod noga niz w matizie
a co zdrowego rozsadku - tak jak piszecie, na lodzie slizga sie kazda,
po prostej mozna leciec 100 i bedzie oki a na zakrecie w tych samych warunkach i 40 to bedzie juz byc moze sporo za szybko
No to ja powiem w druga strone. Jak UG7 sa duzo cichsze od Turanzy w OII, to juz od Pirelli P Zero sa glosniejsze, mimo ze Pirelli sa 225/45/17 a UG 205/55/16
Swego czasu handlowałem autami, wiele opon ,,testowałem'' UGT7 były najlepsze....
> w opisie wiek: 25
mniej więcej 2,5roku w ,,tym'' siedziałem jak tylko inż-a zacząłem robić
Co do opon z kolcami....w PL nie wolno używać - ale nie mam zamiaru ich zmieniac jak na święta będę jechał - mandat jakoś przeboleje - bezpieczeństwo ważniejsze
Jak ktoś chce takie oponki to ceny za 15ki ok 700-1200NOK/szt T91 ja za XLy zapłaciłem 950+60montaż
przód tak sie trzyma ze tył jak nam poleci(jak nie przeginamy) spokojnie wyciągnie
ja na UG7+ jezdze i rewela wlasnei w ustce jest kupe sniegu nienarzekam ..co do norwegi brat kupil nokiany z kolcami jakie to niewiem ale jak mi opowiadal to aby np do OSLO wjechac na kolcach to pobieraja oplaty .. :szeroki_usmiech jedynie na wsiach drogach miedzy fiordowskimi miejscowosciami to na porzadku dziennym tylko kolce ..ale jak tam dokladnie jest to niewiem musialbym jezorka zasiegnac
A ja jeszcze niejezdzilem na zadnych superanckich zimowkach. Jak narazie zjezdzilem jakies Markgumy i teraz ujezdzam Kormorany. Czy sa dobre, czy nie :?: Tego niewiem ale poprostu staram sie wyczuc na ile moge sobie pozwolic na oponach.
Mysle, ze Markgum jak i Kormoran sa cichutkie, cichsze od moich letnich opon(przod Kleber Dynorex a tyl Michelin Primacy) choc Makrgumy byly glosniejsze. Mysle, ze niema sensu sie az tak wykosztowywac na te 2-3miesiace zimy z czego jeszcze niewiadomo ile dni bedzie sniegu tylko przebolec i odjac noge z gazu
opłata za sezon(Oslo,Trondheim,Bergen) 1200NOK więc tragedii nie ma
nieważne na jakich oponach sie smiga, moim zdaniem nalezy troszke ,,przetestować'' jak auto sie zachowuje, i nie przekraczać pewnej granicy dla danych opon, czy kolce czy super ugt7+++++++++++ jak sie pałe przegnie to rów
Ja tez dostalem autko na Turanzie. Faktycznie nie jest najcichsza ale za to dobrze trzyma. Wg testow ADAC jest w szczegolnie polecana http://tinyurl.com/6aw524
Natomiast takze zaopatrzylem sie w UG7+ i jest ciszej.
..ale to chyba z reguły zimowki beda cichsze, mieksza guma, mniejsza powierzchnia styku z podlozem.
Komentarz