rodzaj sprezarki do asv

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • AdamBig
    Classic
    • 2010
    • 5

    rodzaj sprezarki do asv

    Kto z krakowa jedzie w niedziele na szkole jazdy moze gdzies sie umuwimy i pojedziemy wieksza grupa ,nie koniecznie w krk sie musimy umuwimy
  • kazeex11
    Classic
    • 2008
    • 22

    #2
    rodzaj sprezarki do asv

    dzisiaj probowalem zczytac numery ze sprezarki bez jej demontarzu,bo musze zamowic nowa , tylko nie jestem pewien ze mi sie to udalo.to te numery:GT1749V GS4 038253013N Mam pytanie czy to wlasciwe oznaczenie do asv 110 km i czy jakas inna sprezarka pasuje do tego modelu i czy mozna ja przelozyc bez jakichkolwiek kombinacji.jezeli ktos moze mi pomoc to z gory dzieki
    lalamido 55

    Komentarz

    • cysterniarz
      RS
      • 2008
      • 1887
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      kazeex11, do ASV bez kombinacji będzie pasować turbo od ALH i AHF - oznaczenie GT1749V (110KM)
      z kombinacjami możesz też włożyć od ASZ GT1749VA (130KM) lub od ARL GT1749VB (150KM)

      Komentarz

      • kazeex11
        Classic
        • 2008
        • 22

        #4
        gdzies na forum przeczytalem zeby przy zamawianiu innej sprezarki zwracac uwage tylko na pierwsze cyfryv [GT1749V]myslisz ze to prawda?
        lalamido 55

        Komentarz

        • DGW
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 2330

          #5
          Zamieszczone przez kazeex11
          gdzies na forum przeczytalem zeby przy zamawianiu innej sprezarki zwracac uwage tylko na pierwsze cyfryv [GT1749V]myslisz ze to prawda?
          nie, nie jest to prawda ponieważ te oznaczenia tak naprawdę wiele nie mówią.
          ale zacznijmy od tego dlaczego musisz wymienić suszarkę? Z tego co wyczytałem w Twoim innym poście powodem jest olej w IC? Jeśli tak to jeździj dalej i się niczym nie przejmuj
          NFPNorth-West
          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
          WARSZTAT www.dsize.pl
          ->
          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

          Komentarz

          • kazeex11
            Classic
            • 2008
            • 22

            #6
            prawdopodobnie wlasnie ona poszla bo lapie notlauf. podmienialem N75 i dalej to samo,przeplywka to tez chyba nie jest bo po zgaszeniu wszystko wraca do normy,jeszcze zostaje tylko map sensor.egr po czyszczeniu-dziala,wlasciwie turbinke przegladnalem wzrokowo i wyglada ok , ciegno i mieszek sprawne,ale i tak mi sie wydaje ze to moze byc turbinka

            [ Dodano: Nie 21 Gru, 08 22:04 ]
            a przebieg 108000
            lalamido 55

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #7
              Zamieszczone przez kazeex11
              prawdopodobnie wlasnie ona poszla bo lapie notlauf. podmienialem N75 i dalej to samo,przeplywka to tez chyba nie jest bo po zgaszeniu wszystko wraca do normy,jeszcze zostaje tylko map sensor.egr po czyszczeniu-dziala,wlasciwie turbinke przegladnalem wzrokowo i wyglada ok , ciegno i mieszek sprawne,ale i tak mi sie wydaje ze to moze byc turbinka
              Turbina wcale nie jest do wymiany.
              W ogóle suszarkę wymienia się jeśli puści olej lub ma ponadnormatywny luz na wałku lub ewentualnie jest bardzo głośna co może skutkować w niedługim czasie jej zgonem.
              Zdejmij mieszek i dopiero sprawdź czy kierownice chodzą bez zacięć a sam mieszek przetestuj również na szczelność. Można to zrobić przez wężyk ustami, czy nie jest membrana uszkodzona
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • kazeex11
                Classic
                • 2008
                • 22

                #8
                mieszek juz testowalem a i ciegno chodzi bez zaciec,jak narazie suszara sucha jedynie w ruze intercoolera jest olej,tylkoa
                ze ja wciaz lapie notlaufa
                lalamido 55

                Komentarz

                • DGW
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 2330

                  #9
                  Zamieszczone przez kazeex11
                  mieszek juz testowalem a i ciegno chodzi bez zaciec,jak narazie suszara sucha jedynie w ruze intercoolera jest olej,tylkoa
                  ze ja wciaz lapie notlaufa
                  Dobra to z innej strony się zapytam:
                  co ma do notlaufa sam środek sprężarki, gdzie jest łożyskowanie, oś, i dwa wirniki ?????
                  czy w ogóle ktoś podłączał VAG-a czy na pewno jest to przepompowanie????
                  Zamieszczone przez kazeex11
                  mieszek juz testowalem
                  w jaki sposób? czy był zdejmowany? czy sztanga dociska dźwignę do górnego położenia?
                  NFPNorth-West
                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                  WARSZTAT www.dsize.pl
                  ->
                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                  Komentarz

                  • kazeex11
                    Classic
                    • 2008
                    • 22

                    #10
                    podlaczalem vaga wiele razy glowny blad 'gorna granica doladowania przekroczona' czy jakos tak mieszek testowalem w tradycyjny sposob wciagnalem ustami powietrze z mieszka przez wezyk i czekalem czy nie popusci ciegna , a ciegno sprawdzalem tylko naciskajac na niego oraz przy odpalaniu czy ciagnie do konca

                    [ Dodano: Nie 21 Gru, 08 23:06 ]
                    i jeszcze raz wyskoczyl mi blod 'czujnik cisnienia doladowania,zwarcie plusa z masa'
                    lalamido 55

                    Komentarz

                    • marekzu
                      L&K
                      • 2007
                      • 1412
                      • Superb II combi (3V5)

                      #11
                      moze mieszek sprawny a gdzies wezyk przetarty po prostu jest i nie steruje nim

                      Komentarz

                      • kazeex11
                        Classic
                        • 2008
                        • 22

                        #12
                        jutro pozmieniam wszystkie i zobacze co będzie
                        lalamido 55

                        Komentarz

                        • handzol
                          Ambiente
                          • 2006
                          • 212

                          #13
                          Zamieszczone przez kazeex11
                          038253013N
                          Do ASV jest 038253019N.

                          Komentarz

                          • kazeex11
                            Classic
                            • 2008
                            • 22

                            #14
                            dzieki wielkie,tak myslałem że przekombinowalem numery

                            [ Dodano: Pon 22 Gru, 08 17:35 ]
                            [jutro pozmieniam wszystkie i zobacze co będzie]k...........p...............mać.u irysow to nie takie proste,w sklepach z częściami wysłali mnie do serwisu a w serwisie powiedzieli mi ze wężyki mogą mi śćiągnąć po nowym roku! :x
                            lalamido 55

                            Komentarz

                            Pracuję...