Kto z krakowa jedzie w niedziele na szkole jazdy moze gdzies sie umuwimy i pojedziemy wieksza grupa ,nie koniecznie w krk sie musimy umuwimy
rodzaj sprezarki do asv
Zwiń
X
-
rodzaj sprezarki do asv
dzisiaj probowalem zczytac numery ze sprezarki bez jej demontarzu,bo musze zamowic nowa , tylko nie jestem pewien ze mi sie to udalo.to te numery:GT1749V GS4 038253013N Mam pytanie czy to wlasciwe oznaczenie do asv 110 km i czy jakas inna sprezarka pasuje do tego modelu i czy mozna ja przelozyc bez jakichkolwiek kombinacji.jezeli ktos moze mi pomoc to z gory dziekilalamido 55
-
-
Zamieszczone przez kazeex11gdzies na forum przeczytalem zeby przy zamawianiu innej sprezarki zwracac uwage tylko na pierwsze cyfryv [GT1749V]myslisz ze to prawda?
ale zacznijmy od tego dlaczego musisz wymienić suszarkę? Z tego co wyczytałem w Twoim innym poście powodem jest olej w IC? Jeśli tak to jeździj dalej i się niczym nie przejmujNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
prawdopodobnie wlasnie ona poszla bo lapie notlauf. podmienialem N75 i dalej to samo,przeplywka to tez chyba nie jest bo po zgaszeniu wszystko wraca do normy,jeszcze zostaje tylko map sensor.egr po czyszczeniu-dziala,wlasciwie turbinke przegladnalem wzrokowo i wyglada ok , ciegno i mieszek sprawne,ale i tak mi sie wydaje ze to moze byc turbinka
[ Dodano: Nie 21 Gru, 08 22:04 ]
a przebieg 108000lalamido 55
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kazeex11prawdopodobnie wlasnie ona poszla bo lapie notlauf. podmienialem N75 i dalej to samo,przeplywka to tez chyba nie jest bo po zgaszeniu wszystko wraca do normy,jeszcze zostaje tylko map sensor.egr po czyszczeniu-dziala,wlasciwie turbinke przegladnalem wzrokowo i wyglada ok , ciegno i mieszek sprawne,ale i tak mi sie wydaje ze to moze byc turbinka
W ogóle suszarkę wymienia się jeśli puści olej lub ma ponadnormatywny luz na wałku lub ewentualnie jest bardzo głośna co może skutkować w niedługim czasie jej zgonem.
Zdejmij mieszek i dopiero sprawdź czy kierownice chodzą bez zacięć a sam mieszek przetestuj również na szczelność. Można to zrobić przez wężyk ustami, czy nie jest membrana uszkodzonaNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kazeex11mieszek juz testowalem a i ciegno chodzi bez zaciec,jak narazie suszara sucha jedynie w ruze intercoolera jest olej,tylkoa
ze ja wciaz lapie notlaufa
co ma do notlaufa sam środek sprężarki, gdzie jest łożyskowanie, oś, i dwa wirniki ?????
czy w ogóle ktoś podłączał VAG-a czy na pewno jest to przepompowanie????
Zamieszczone przez kazeex11mieszek juz testowalemNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
podlaczalem vaga wiele razy glowny blad 'gorna granica doladowania przekroczona' czy jakos tak mieszek testowalem w tradycyjny sposob wciagnalem ustami powietrze z mieszka przez wezyk i czekalem czy nie popusci ciegna , a ciegno sprawdzalem tylko naciskajac na niego oraz przy odpalaniu czy ciagnie do konca
[ Dodano: Nie 21 Gru, 08 23:06 ]
i jeszcze raz wyskoczyl mi blod 'czujnik cisnienia doladowania,zwarcie plusa z masa'lalamido 55
Komentarz
-
-
dzieki wielkie,tak myslałem że przekombinowalem numery
[ Dodano: Pon 22 Gru, 08 17:35 ]
[jutro pozmieniam wszystkie i zobacze co będzie]k...........p...............mać.u irysow to nie takie proste,w sklepach z częściami wysłali mnie do serwisu a w serwisie powiedzieli mi ze wężyki mogą mi śćiągnąć po nowym roku! :xlalamido 55
Komentarz
-
Komentarz