kunkes, witaj
Zabezpieczenie antykrozyjne OI/OII
Zwiń
X
-
Zabezpieczenie antykrozyjne OI/OII
Już od paru miesięcy jeżdżę OII. Wcześniej jeździłem przez 5 lat OI. przy róznych okazjach (mycie, woskowanie itp.) zauważam różnice, przeważnie na korzyść OII. Ostatnio jednak zwróciłem uwagę na sposób zabezpieczenia podłogi. W OI była pokryta jakąś masa plastyczną - miałem wrażenie, że dość grubą warstwą. W OII wydaje mi się jakby blacha była właściwie goła. Może na srebrnym tak anemicznie wygląda to zabezpieczenie. OI miałem czarną, ale to chyba nie powinno mieć znaczenia.
Może ktoś coś konkretnego na temat zabezpieczenia antykorozyjnego podłogi napisać? Może w OII część blach jest aluminiowych?Skoda Octavia Scout 2.0TDI
-
-
OK. To niech jeszcze ktoś oświeci. jeśli w takiej ocynkowanej blasze wywierci się dziurkę, powiedzmy w podłodze, to brzegi tej dziurki już chyba nie są zabezpieczone antykorozyjnie. natomiast w blasze aluminiowej można wiercić dziurki i nic się nie stanie. Dobrze piszę?Skoda Octavia Scout 2.0TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez oculusOK. To niech jeszcze ktoś oświeci. jeśli w takiej ocynkowanej blasze wywierci się dziurkę, powiedzmy w podłodze, to brzegi tej dziurki już chyba nie są zabezpieczone antykorozyjnie. natomiast w blasze aluminiowej można wiercić dziurki i nic się nie stanie. Dobrze piszę?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez g_rego_rZamieszczone przez oculusOK. To niech jeszcze ktoś oświeci. jeśli w takiej ocynkowanej blasze wywierci się dziurkę, powiedzmy w podłodze, to brzegi tej dziurki już chyba nie są zabezpieczone antykorozyjnie. natomiast w blasze aluminiowej można wiercić dziurki i nic się nie stanie. Dobrze piszę?
Mozna zabezpieczyc ale nie trzeba, to tak jak z pokryciem dachowym ocynkowanym. Jak masz dach z blachy to wejdz i zobacz czy koroduje w miejscu wkrecenia farmerow/gwozdzi. Odpowiedz bedzie prosta nie koroduje :szeroki_usmiech
O2 nie wymaga dodatkowej konserwacji to ma jezdzic a nie rdzewiec :diabelski_usmiechSzlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez phrixMozna zabezpieczyc ale nie trzeba, to tak jak z pokryciem dachowym ocynkowanym. Jak masz dach z blachy to wejdz i zobacz czy koroduje w miejscu wkrecenia farmerow/gwozdzi. Odpowiedz bedzie prosta nie koroduje
O2 nie wymaga dodatkowej konserwacji to ma jezdzic a nie rdzewiec
Auta ocynkowane,takze koroduja...tylko wolniej :diabelski_usmiechTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Jasne ze koroduja ale wynika to z innych powodow niz stare auta. Duzo zalezy od samego gatunku blachy i od tego z jaka dokladnoscia byl ocynk traktowany. O samej niezawodnosci moze swiadczyc gwarancja jaka daje Skoda.Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez phrixMozna zabezpieczyc ale nie trzeba, to tak jak z pokryciem dachowym ocynkowanym. Jak masz dach z blachy to wejdz i zobacz czy koroduje w miejscu wkrecenia farmerow/gwozdzi. Odpowiedz bedzie prosta nie koroduje
Nasze O są narażone na zupełne inne czynniki niż zwykłe, przysłowiowe "DACHy" IMO doświadczenia...
Takim optymista to ja bym nie byl :szeroki_usmiech .
Auta ocynkowane,także korodują...tylko wolniej
i...Zamieszczone przez phrixgwarancja jaka daje Skoda.
może się mylę ??? IMO
Komentarz
-
-
Panowie ! Każda stal, choć nie wiem jakby była ocynkowana , czy ogniowo, czy katalitycznie , przewiercona , w miejscu wiercenia musi być zabezpieczona przed korozją. Tylko warstwa ocynku chroni stal przed korozją w sposób dość pewny . Pod warunkiem, że ta warstwa, nie zostanie, w żaden sposób, naruszona . Szacunek !albrecht
Komentarz
-
Komentarz