[O1] Wymiana rozrzadu.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Deco
    Rider
    • 2008
    • 612

    #26


    Co myślicie o tym komplecie.

    Komentarz

    • rkb
      RS
      • 2008
      • 2152
      • Rapid Spaceback (NH1)
      • CYVB 1.2 TSI 110 KM

      #27
      a nie lepiej kupić pewniaka (oryginal) ze skodaczesci.pl ? jak pierdyknie cos pozniej bedziesz w plecy majatek.
      Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

      Komentarz

      • giiiienek
        Ambiente
        • 2007
        • 242

        #28
        Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
        Zamieszczone przez giiiienek
        Ja tez tak płaciłem tylko że jedna rolka zamiast 3 (bo jak reszta jest dobra to nie wymieniają)
        super fachowcy ad: chciałbym się dowiedzieć ile pozostałe rolki wytrzymają? Nie musi być co do kilometra ale przynajmniej z dokładnością do 1kkm. Może jeśli pasek jeszcze nie postrzępiony to też zostawić :shock: :P

        Zamieszczone przez redhead
        (pasek+rolka+pompa - wszystko ori) - za całość płaciłem 410 zlotych
        tylko że to wszystko co piszesz to do 1.6 benzyny a nie do diesla



        410zł to do diesla pompa pasek rolka . a co od tego że nie wymieniają wszystkich rolek to ich sprawa jak padnie to będą naprawiać po to dają gwarancje na 90tys

        Komentarz

        • soobek
          Drive
          • 2009
          • 42

          #29
          WITAM DZISIAJ BYŁEM W SALONIE SKODY W LEGNICY ZAPYTAĆ SIE ILE KOSZTUJĄ CZĘŚCI POTRZEBNE DO WYMIANY ROZRZĄDU I CENY WYGLĄDAJĄ TAK:
          PASEK - 298ZŁ
          NAPINACZ - 350ZŁ
          ROLKI - 151ZŁ
          POMPA WODY - 240ZŁ
          ORAZ EWENTUALNIE PASEK WIELOKROKOWY 150ZŁ I JESCZE JAKAS ROLKA DOKŁADNIE NIE PAMIĘTAM JAKA ALE KOSZTOWAŁA 303ZŁ.
          CZYLI JAKIEŚ 1040ZŁ ZA SAME CZĘŚCI NIE WLICZAJĄC ROBOCIZNY :cry:

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #30
            Pompy poszly w gore, czy to wciskaja jakis zamiennik. Bo nowa to zawsze kosztowala wiecej, a regenerowana cos kolo 150zl ktora ASO ma obowiazek miec.



            To ostatnie to pewnie napinacz paska wielorowkowego. Jak dziala to nie ma sensu wymieniac.

            Generalnie tu na forum przewijaja sie tematy ori podzespolow za okolo 600zl do tego robocizna wiec max 1000zl
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • haragon
              Rider
              • 2008
              • 310

              #31
              Może i troszeczkę nie na temat ale ;-)
              Wczoraj szuakłem króćca- obudowy termostatu do ASV nr 038121121 i zaczołem od ASO w Ostrowcu Św. Pan przez słuchawkę poinformował mnie, że część ta kosztuje 306zł. :shock:
              Zadzwoniłem więc do "Polmozbytu"- tam powiedzieli, że nie ORI u nich kosztuje 40zł ;-)
              Po tym telefonie mina znacznie mi się uśmiechneła. :lol: Ale byłem bardziej dociekliwy i w internecie poklikałem i znalazłem na skodaczesci.pl nie ORI za 18zł.
              Mając na uwadze fakt, że jutro będę w Lublinie zaczołem więdz pogoń po tamtejszych ASO- gdzie oryginał wycenili mi na 18zł- ale nie mają. W jednym z nich dowiedziałem się, że jak chcę na jutro to żebym zadzwonił do VW na Piasecką. Zakręciłem tam i powiedzieli, że będzie na jutro - cena 16,95zł.
              Na takim właśnie przykładzie proponuję ustalić co jest ORI bądz może być traktowane za ORI, a dopiero brać się za porównywanie cen... :wink: :wink: :wink:
              "Prosta jest dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."- Colin McRae

              Octavia Combi 2004 [138KM / 293Nm]
              >>Hardware - dobrygrzeswawa<<
              >>Software - rogalotti<<

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #32
                Oryginal to czesc, ktora ma numer VW

                W przypadku OI numer najczesciej zaczyna sie od 1U0 badz 1J0
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                Pracuję...