A jaki koszt? Do dobrego odlsuchu to elipsy nie bardzo .
Zapytanie???
Zwiń
X
-
Zapytanie???
chcialem sie Was poradzic co to moze byc ze w mojej octavce turbinka zalancza sie juz od 2000tys,natomiast szfagier sprowadzil octe po dzwonku i cos jest tam nie tak-bo bardzo pozno zaloncza sie turbina tak powyzej 2700 i powyzej tych obrotow ladnie ciagnie.Jaka moze byc tego przyczyna i czy to mozna jakos podregulowac tak aby wczesniej turbinka wkraczala do akcji?? -przeplywomierz byl sprawdzany i jest wszystko ok.Z gory dziekuje za wszelkie uwagi i pozdrawiam :roll:Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM
-
-
Co to znaczy zalacza? Przeciez turbina pracuje caly czas. 8)
PS. Uwazasz, ze po tytule Twojego topicu, ktos bedzie wiedzial z czym masz problem i do niego zajrzy. :?
Ludzie, nauczcie sie tytulowac topici."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
z tad wiem ze jak wcisne gaz do oporu to nic sie nie dzieje az do momentu jak silnik wejdzie na okolo 2700 wtedy zaczyna przyspieszac ,ale wydaje mi sie ze to troche pozno bo u mnie jest zupelnie i naczej ,i z tad moje pytanie czy mozna to jakos przeregulowac aby bylo jak nalezy!pozdrawiam :roll:Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM
Komentarz
-
-
wcisnij gaz do dechy i uciekaj z asfaltu w pole...
to zart ale o co ci dokladnie chodzi?
po odpaleniu silnika doladowanie ustawione jest na max(pisze o zmiennej geometrii) a w miare potrzeb jest ograniczane...
sprecyzuj czy masz gorsze osiagi przy identycznych silnikach czy szwagier ma inaczej i to cie denerwujenie pomogl ani razu
Komentarz
-
-
jeszcze raz!! Tak jak wczesniej pisalem ta octavia jest po fest dzwonku-i problem jest w tym ze bardzo pozno jak by reagowala turbina,tak powyzej 2700 jest odczuwalne jakies przyspieszenie a przeciez wiemy ze 110 powinny ladnie juz krecic od 2000tys. Tak wiec moje zapytanie czy mozna jakos to podregulowac aby mialo to rece i nogi-moze jak stal samochod po wypadku to cos sie tam przestawilo???jak wiecie coo to moze byc to zgory dziekiSkoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM
Komentarz
-
-
Gdybym mial obstawiac to strzelalbym, ze mieszek sterowania zmienna geometria lopatek turbiny sie zapiekl (albo smae lopatki) i lopatki stanely w pozycji, w ktorej boost pojawia sie dopiero na wyzszych obrotach.
Wskazywalby na to rowniez fakt, ze auto dlugo stalo nie uzywane.
Jednak diagnozy na odleglosc nie da sie przeprowadzic.
Najlepiej podjechac do kogos na diagnoze VAG-iem. Ewentualnie jesli masz mozliwosc samemu, to mozesz sprawdzic jakie wskazania pojawiaja sie w kanale bodajze 011 przy maksymalnym przyspieszaniu np. na 3-cim lub 4-tym biegu.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSGdybym mial obstawiac to strzelalbym, ze mieszek sterowania zmienna geometria lopatek turbiny sie zapiekl (albo smae lopatki) i lopatki stanely w pozycji, w ktorej boost pojawia sie dopiero na wyzszych obrotach.
Wskazywalby na to rowniez fakt, ze auto dlugo stalo nie uzywane.
Jednak diagnozy na odleglosc nie da sie przeprowadzic.
Najlepiej podjechac do kogos na diagnoze VAG-iem. Ewentualnie jesli masz mozliwosc samemu, to mozesz sprawdzic jakie wskazania pojawiaja sie w kanale bodajze 011 przy maksymalnym przyspieszaniu np. na 3-cim lub 4-tym biegu.nie pomogl ani razu
Komentarz
-
-
Po glebszym zastanowieniu doszedlem przez weekend do wniosku, ze u nas jest ten sam problem. Jedzie do 3tys/obr jak zwykly diesel dopiero potem czuc jak pompuje.
Udalem sie do ASO i na pytanie czy to tak ma byc pan stwierdzil, ze tak a mi sie wydaje. Stwierdzilem jednak, ze chce zostac umowiony na diagnostyke - pozostal jeszcze tydzien gwarancji i jutro ma sie wyjasnic.
W miedzyczasie jako, ze nie dawalo mi to spokoju udalem sie wracajac do domu do CS i Patryk po 30sekundach postawil diagnoze. Jutro zobaczymy co zrobi ASO i powiem co bylo przyczyna.
Dzieki Patryk i Pozdrawiam
Komentarz
-
-
A wiec dzis mily pan w ASO juz mi nie tlumaczyl jak ma dzialac turbo, stwierdzil ze cos jest nie tak i maja sie tym zajac. Oczywiscie nie powiedzial co temu dolega, bo wyszedl z zalozenia ze klient i tak sie nie zna.
Z tego co wczoraj ustalilismy z Patrykiem to pewnikiem zapiekla sie sztanga przy sprezarce blad byl oczywiscie w sterowniku (dobrze, ze chociaz nie chcieli wcisnac, ze bledu zadnego nie ma) nastawnikiem poruszal ale to dalej nie jest to co ma byc. Stwierdzili, ze sie zastanowia nad wymiana turbo - w sumie jak chca to niech wymieniaja, bedzie nowa k Im nie chce sie nic widac naprawiac wola gotowy element wsadzic nowy. Cos tam wspominal jeszcze o naprawie, ale szczerze to ja watpie, ze beda miec tyle checi
Komentarz
-
-
Analizujac caly problem w aucie doszedlem do takiego punktu:
Czy przejechanie okolo 400-500km ciagiem na tempomacie z predkoscia na 5 biegu jaka odpowiada 2800-2900 obr/min mogla spowodowac zatarcie kierownic w turbinie.
Bylo tez wolniej i szybciej, ale najwiecej km zostalo zrobione z taka predkoscia obrotowa silnika.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftAnalizujac caly problem w aucie doszedlem do takiego punktu:
Czy przejechanie okolo 400-500km ciagiem na tempomacie z predkoscia na 5 biegu jaka odpowiada 2800-2900 obr/min mogla spowodowac zatarcie kierownic w turbinie.
Bylo tez wolniej i szybciej, ale najwiecej km zostalo zrobione z taka predkoscia obrotowa silnika.Jarek "Vinci"
Komentarz
-
Komentarz