Octavia Tour 1.8 Turbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rekin
    Rider
    • 2008
    • 398

    #26
    Zamieszczone przez Hanz2k
    2) Dołożyłem chip by MT wersja lajt na 180 km / 270 Nm. Więcej wymaga dokupienia T.I.P. z Forge za jakieś 700 zł. Wtedy realne jest 190-195 km. Po chipie autko jeździ na Pb98. Spalanie w mieście może osiągnąć 14/100, ale to już trzeba się starać. Bez starania 11,5. Jak powiesz tunerowi że ma zostać Pb95 to zapewne zrobi ją jeszcze bardziej lajtowo na 170. I tak świat i ludzie. Osiągnięcie 210 km/h jest po czipie czymś absolutnie bezstresowym.
    Napisz mi jaki ma sens takie posunięcie o którym tu piszesz?????


    Zamieszczone przez Hanz2k
    3) Dołożyłem tempomat i nie powiem na gierkówce się przydaje.
    Chyba sobie żartujesz teraz :P
    W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

    Komentarz

    • rkb
      RS
      • 2008
      • 2152
      • Rapid Spaceback (NH1)
      • CYVB 1.2 TSI 110 KM

      #27
      Jakbym mial nowe 1.8T to bym czipował zaraz po dotarciu... a tak to mi sie nie usmiecha, bo auto kiedys bede chcial sprzedac a roznie na to sie patrzy... a jak kupujesz nowe to chcesz pojezdzic ladne pare lat i masz to gdzies... szczerze powiem za ta kase bralbym na koniec roku w promocjach O1 1.8T +ice+ +sport bo dla mnie jazda tym autem to czysta przyjemnosc
      Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

      Komentarz

      • Hanz2k
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 522

        #28
        rekin, sprecyzuj o który kawałek mojego zdania ci chodzi - o chip, TIP, chip na 95 czy coś kompletnie innego co wyczytałeś między zdaniami :P

        rekin, nie żartuje - ostatnio z racji podtrzymywania relacji rodzinnych, jeżdżę "gierkówką" w soboty lub niedzielę. W zasadzie za Maximusem programuje 110 i się toczę podsłuchując CB z racji miśków i aktywnych foto. Za Hutą Żabiowolską to teraz nie wyobrażam sobie jazdy bez tempomatu.

        Dla mnie chip to bardziej narzędzie potrzebne do wyprzedzania wyjątkowych zawalidróg a nie środek wydłużający Wacka. :P
        Hanz2k
        1,8 T by MT
        :admin: bo nie użyłem Szukaj

        Komentarz

        • Psycho Dad
          Rider
          • 2009
          • 629

          #29
          Zamieszczone przez Michal_ts
          Zamieszczone przez marlej108
          a ile po znizkach wyszlaby CI O2 1.8 TSI ???
          Niestety 1.8 TSI nie występuje w wersji MINT, najtańsza to chyba Ambiente za ponad 70k zł.

          Rozważam jeszcze prawie gołą 1.4 TSI... No mam dylemat, a auto chciałbym zamówić w tym tygodniu...
          Pomęcz forumowych dealerów napewno < 70k sie da
          Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #30
            Za 60tys to jest OIIFL 1.9TDI Ambiente
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Michal_ts
              Drive
              • 2009
              • 74

              #31
              Zamieszczone przez Psycho Dad
              Zamieszczone przez Michal_ts
              Zamieszczone przez marlej108
              a ile po znizkach wyszlaby CI O2 1.8 TSI ???
              Niestety 1.8 TSI nie występuje w wersji MINT, najtańsza to chyba Ambiente za ponad 70k zł.

              Rozważam jeszcze prawie gołą 1.4 TSI... No mam dylemat, a auto chciałbym zamówić w tym tygodniu...
              Pomęcz forumowych dealerów napewno < 70k sie da
              To jeszcze mi napiszcie kogo mam męczyć? Może być na PW.

              Komentarz

              • metrotest
                Rider
                • 2006
                • 506
                • Volkswagen
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                #32
                Jeśli chodzi o osiągi to O1 1.8T /czarna z dodatkami sport jest ładna, nie wiem jak trwały jest ten lakier/ można porównywać raczej z O2 1.8 TSI ale tu różnica ceny jest już spora i pewno nawet forumowy dealer nie pomoże. Teraz najtańsza 1.8 TSI to 74 tys. zł minus 5 tys. zł rabatu plus parę dodatków /np. Climatronic oraz lakier/ i wyjdzie ponad 70 tys. zł.

                Z drugiej strony O1 1.8T to najtańsze 150 KM na rynku i jakbym brał O1 to tylko z tym silnikiem.

                Swojego czasu prawie kupiłem Leona 1.8 20VT /180 KM :twisted:/ i choć jest b. zadowolny ze swojego AHF-a to czasem wzdycham do tych 7.7 s do setki :roll:

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #33
                  metrotest, Trzeba dlubnac i bedzie tak jezdzic :twisted:
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • metrotest
                    Rider
                    • 2006
                    • 506
                    • Volkswagen
                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                    #34
                    Oj kusi, kusi, ale chyba się nie zdecyduję :roll:

                    Komentarz

                    • Marx
                      Elegance
                      • 2009
                      • 865

                      #35

                      Komentarz

                      • dudek_t
                        L&K
                        • 2008
                        • 1421

                        #36
                        Ja niedawno stałem przed podobnym dylematem.
                        Wybrałem Octavie II 1.6 z gazem. I trzeba powiedzieć jasno - wykończenie i komfort jazdy jest o niebo lepsze niż w Octavii Tour ale... TEN SAMOCHÓD NIE JEDZIE i to nie podlega żadnej dyskusji.
                        Czasem żałuje trochę że nie wziąłem właśnie Octavii Tour 1.8T z LPG. Komfort psychiczny podczas jazdy po naszych drogach nieporównywalnie wyższy.

                        Komentarz

                        • rkb
                          RS
                          • 2008
                          • 2152
                          • Rapid Spaceback (NH1)
                          • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                          #37
                          Szkoda ze skoda nie daje silnikow benzynowych o wyzszej mocy i litrażu (wolnossacych)... wtedy na pewno spychaliby wiecej powiedzmy takich 2.5 litra + LPG a i moc byłaby spora
                          Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                          Komentarz

                          • rekin
                            Rider
                            • 2008
                            • 398

                            #38
                            Zamieszczone przez rkb
                            Szkoda ze skoda nie daje silnikow benzynowych o wyzszej mocy i litrażu (wolnossacych)... wtedy na pewno spychaliby wiecej powiedzmy takich 2.5 litra + LPG a i moc byłaby spora
                            i dał byś za auto compaktowe ponad 100 tys?????
                            W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                            Komentarz

                            • rkb
                              RS
                              • 2008
                              • 2152
                              • Rapid Spaceback (NH1)
                              • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                              #39
                              2.5 litra benzyna bez turbo w O1 nigdy nie kosztowalaby 100 k... pewnie z 65 max :P
                              Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                              Komentarz

                              • rekin
                                Rider
                                • 2008
                                • 398

                                #40
                                Zamieszczone przez rkb
                                2.5 litra benzyna bez turbo w O1 nigdy nie kosztowalaby 100 k... pewnie z 65 max :P
                                to mnie teraz rozbawiłeś
                                W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                                Komentarz

                                • czarny108
                                  Drive
                                  • 2006
                                  • 92

                                  #41
                                  Jeżdżę od kilku lat, kupiłem z przebiegiem 120.000

                                  Wymieniłem amortyzatory, mechanizmy opuszczania szyb, przepływomierz, tarcze i takie cuś, co jest między komputerem a świecami (wzmacniacz impulsu?)

                                  W tym momencie ma 10 lat, 180.000 - turbo, sprzęgło wydech (co jest chyba ewenementem) wszystko od nowości, brak śladów korozji (poza bodaj jednym miejscem gdzie pojawia się tzw. "purchel". Ale mikroskopijny.)

                                  Jeżeli masz budżet napięty, to na Twoim miejscu absolutnie nie kupowałbym nowej. Jest mnóstwo używanych z pierwszej ręki kupionych w krajowej sieci. Jest w czym wybierać.

                                  Jest chyba nawet w tym momencie na Allegro czarny RS za 29.000, czy 34.000 z 2004. (chyba).

                                  I takie coś bym wziął. Nowe nie, ponieważ faktycznie jest to samochód technologicznie dość stary. (Co oczywiście nie oznacza, że to "nowsze" jest lepsze... za to na pewno droższe )


                                  Nie... trochę starsza




                                  ale nie ulega wątpliwości, że za 60.000 które chcesz przeznaczyć masz O2RS z 2006, A4 3.0 quattro z 2004 albo A3 3,2 z 2004, A3 2.0TFSI z 2005. Wszystkie zapewniają trochę większe wrażenia.

                                  Tak czy owak z perspektywy trzech lat jeżdżenia jest to absolutnie bezproblemowe auto, które jak to ktoś powiedział "ładnie się starzeje" i na dodatek ma gigantyczny bagażnik.

                                  Komentarz

                                  • leszekmw
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 5356

                                    #42
                                    3 dychy za stary kibel , zdaje się że sprowadzany...to trzeba mieć fantazję wydaje mi się ...nawet jak na 180KM :diabelski_usmiech
                                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                    GVI 1.4TSI
                                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                    Komentarz

                                    • sziroff
                                      Classic
                                      • 2009
                                      • 6

                                      #43
                                      Dodam, że kupując O1 1,8T to dostajesz nie tylko mocniejszy silnik, ale również zupełnie inne hamulce i skrzynię biegów niż wersja 1,6. Sam mam 1,6 plus gaz i szczerze mówiąc trochę mi żal że nie wziąłem 1,8T. Jednak na osłodę zostaje fakt że podobno silnik BFQ 1,6 jest prawie niezniszczalny (na własne doświadczenia jeszcze za wcześnie bo przejechałem 10 tys km). Ale 1,6 nie przyspiesza aż tak tragicznie jak niektórzy koledzy tu pisali, da się jeździć, tylko trzeba cisnąć....

                                      Komentarz

                                      • leszekmw
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 5356

                                        #44
                                        sziroff, pewnie że się da jeździć , do 100 ma w końcu całkiem nieźle..no niestety potem jest gorzej , ale według mnie nie tragicznie

                                        [ Dodano: Sro 30 Wrz, 09 14:27 ]
                                        a może ktoś mi powie czy jeżdżąc spokojnie , lajtowo po mieście 1.8t dużo więcej spali od 1.6 :?: i dlaczego :?:
                                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                        GVI 1.4TSI
                                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                        Komentarz

                                        • czarny108
                                          Drive
                                          • 2006
                                          • 92

                                          #45
                                          Zamieszczone przez leszekmw
                                          3 dychy za stary kibel , zdaje się że sprowadzany...to trzeba mieć fantazję wydaje mi się ...nawet jak na 180KM :diabelski_usmiech
                                          No to jest kilka Nie-RS kupionych w PL :-), były też ostatnio dwie RSII kupione w Polsce z 2005 za55.000. To też "stare kible" ?

                                          Komentarz

                                          • rkb
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 2152
                                            • Rapid Spaceback (NH1)
                                            • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                                            #46
                                            Zamieszczone przez leszekmw
                                            sziroff, pewnie że się da jeździć , do 100 ma w końcu całkiem nieźle..no niestety potem jest gorzej , ale według mnie nie tragicznie

                                            [ Dodano: Sro 30 Wrz, 09 14:27 ]
                                            a może ktoś mi powie czy jeżdżąc spokojnie , lajtowo po mieście 1.8t dużo więcej spali od 1.6 :?: i dlaczego :?:
                                            Powiem Ci z autopsji:

                                            Jak bardzo chciałem to zszedłem do 8 litrów, droga 15 km przez miasto, światła krzyżowki itp. Ale to była jazda z spokojnym przyspieszaniem i zmiana biegów na 2k obrotów, hamowanie silnikiem bez uzywania praktyczie hamulców. Taka jazda to wbijanie sobie i temu silnikowi kuli w łeb Przy mojej jezdzie srednio dynamicznej mieszcze sie spokojnie w dyszce ale V-Powera.... wykłej wyszło by ok 11.
                                            Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                                            Komentarz

                                            • rekin
                                              Rider
                                              • 2008
                                              • 398

                                              #47
                                              Moja pali dyszkę po mieście przy normalnej jeździe trasa 8l/100km choć jak bardzo uważam to udaje mi się zejść do 5,6l/100 km na odcinku ok 300 km.....
                                              W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                                              Komentarz

                                              • Sev
                                                L&K
                                                • 2007
                                                • 1295

                                                #48
                                                Potwierdzam to co pisze rekin, jednak w gęstych korkach, kilka butów ze świateł i 15 też wychodzi. A na trasie poniżej 6 jakoś nie miałem okazji zejść.

                                                Przy podobnym stylu jazdy (butowanie) moja nieodżałowana Fabia 1,2 12V 64KM paliła 11 po mieście. Przy spokojnej jeździe około 7-8 litrów w mieście wychodziło. Więc te 3-4 litry to faktycznie niewiele więcej zużycia, pojemność o prawie 49% wyższa, moc o 134% a zużycie paliwa tylko ok. 36% wyższe. Turbo żyje, turbo pije :diabelski_usmiech
                                                6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                                Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                                Komentarz

                                                • suchy
                                                  Rider
                                                  • 2009
                                                  • 682

                                                  #49
                                                  to jak o spalaniu mowa to u mnie średnio 10,5 - 11l po mieście (bez oszczedzania sie i ecodrivingu itp), w trasie 7,5 - 8l (zawyczaj jade sobie spokojnie 110 bez szaleństw).
                                                  Było, minęło:
                                                  RS Look @ 198KM/283Nm by Unitronic.

                                                  Komentarz

                                                  • rkb
                                                    RS
                                                    • 2008
                                                    • 2152
                                                    • Rapid Spaceback (NH1)
                                                    • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                                                    #50
                                                    Ja na trasie jeszcze wiecej niz 7.3 u mnie to nie widzialem :shock: ale jezdze na dobrym paliwie, moze jakbym zalał jakies siuśki z lukoila to by i tyle spalił
                                                    Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...