Zamieszczone przez piotrw79
[O1] podniesienie zawieszenia
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez rogozZamieszczone przez piotrw79Jest to najtańszy sposób na minimalne podniesienie przodu.1.9 TDI 90 KM 4.2 - 4.5 l/1OO trasa 6.2-6.5 miasto
Komentarz
-
-
Po tym zabiegu autko urosło o 3cm z 7cm na 10 cm mierząc od błotnika.
Przy zachowaniu tego samego komfortu..
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł"k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
Mnie tez ten sposób proponowano ( gumy na springi ). Ale ja nie lubie druciarstwa.
Springi są oryginalne, dystanse też, jedynie blacha jest zamiennikiem dobrej jakości bo mi szkoda kasy na oryginał (1500 krzyknęli w aso ). Części zamawiałem na skodaczesci.pl przesyłka szybka i sprawna, na drugi dzień miałem towar w domu.
.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł"k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ozziwitam jestem po robocie zawieszenia. Podsumowując wymienione łożyska w amorach, wymienione sprężyny w przednim zawieszeniu **wow auto podniosło się z 12cm na 15 już nie haczę autem nie buja --- nie mogę wstawić zdjęcia bo chciałbym wam pokazać jak maiałem połamane sprężyny do tego wymieniłem gumy stabilizatora. Zawieszenie teraz miodzio i nie musze dokładać żadnych tulejek
Komentarz
-
-
Należy pamiętać ze wymiana sprężyn na nowe oryginalne, podniesie auto ale na krótko. Po jakimś czasie sprężyny "oklapną". Dołożenie tulejek podniesie auto (sprężyny) nowe i starsze. Natomiast amortyzatory nie maja nic do wysokości auta.
Mam tuleje 20mm na przodzie w TDI. Trochę ciemno ale "pokraki" raczej nie ma. Wygląda to tak:
klik
Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cysterniarzto udajesz się do aso i zamawiasz pakiet na bezdroża
- tulejki 40zł/szt
- springi przód ok 300zł/szt
- springi tył ok 300zł/szt
- osłona pod silnik ok 900zł
- amory przód ori pakiet ok 300zł/szt
- amory tył ori pakiet ok 300zł/ tył
A jak powiedziałem, że płyty nie potrzebuję pod silnik to się dowiedziałem, że ten zawias się wymienia tylko dlatego, że jest przystosowany do ciężaru tej płyty, a podwyższenie uzyskuje się tylko tulejkami i tyłu się nie podwyższa.
I o co tu chodzi?
[ Dodano: Sob 04 Sie, 12 17:39 ]
I jeszcze jedno:
Czy mam się nie przejmować tym, że w katalogu amorków KYB jest napisane, że nie nadają się do złych warunków drogowych (wszystkie do Octavii)?
Komentarz
-
-
Poczytaj posty moje lub kolegi Cysterniarza na ten temat lub cały wątek: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25175.
W skrócie - podwyższenie przodu powoduje przy większym obciążeniu tyłu tzw. efekt motorówki (przód mocno wyżej niż przód). Prędzej czy później konieczne będzie zrobić coś z tym. Najprostsze rozwiązanie to wzmocnione sprężyny na tył.
Komentarz
-
-
Mam tuleje 20mm na przodzie w TDI. Trochę ciemno ale "pokraki" raczej nie ma. Wygląda to tak:
klik
Obrazek
Obrazek[/quote]
Wszystko jest kwestią gustu, ja włożyłem ori tulejki (+20mm) na przód i wygląd czkawki mi nie odpowiadał, więc postanowiłem podnieść tył tak, aby samochód stał w miarę normalnie, czyli z zadartą dupką- jako, że jeżdżę przeważnie sam to nie wymieniałem oryginalnych sprężyn na twardsze/wyższe z zestawu na bezdroża, tylko wstawiłem dodatkowe tulejki i podkładki (własnego projektu :twisted: ) pod tylne sprężyny (nie pomiędzy zwoje bo to niszczy sprężyny) - bryka wygląda teraz jak dla mnie oki
Komentarz
-
-
Wszystko to przeczytałem przed wizytą w ASO i właśnie nie wiem dlaczego z forum wynika, że w tym pakiecie jest też tylny zawias, a koleś w ASO twierdzi, że to dotyczy tylko przodu.
Chyba muszę na podstawie informacji z tego forum zamówić części i gdzieś lub samemu sobie wymienić, bo w ASO chyba nie bardzo wiedzą o co chodzi.
Komentarz
-
-
Odkopuję temat, gdyż mam pytanie do właścicieli O1 liftback z podniesionym przodem.
Czy idzie wymacać te tulejki, kiedy są zamontowane już na samochodzie, czy też w całości chowają się w poduszkach?
Odnoszę wrażenie, że mam trochę za wysoko przód, próbowałem przed chwilą wymacać co tam się dzieje w zawieszeniu i na dotyk wyszło, że poduszka styka się z talerzem.
W serii miałem prześwit (między oponą a rantem nadkola) o 1cm większy z przodu niż z tyłu.
Byłbym wdzięczny również za info jak to u Was wygląda.
Komentarz
-
-
Te tulejki właśnie trochę oddalają talerze od poduch. Da się tam wsunąć palce i dotknąć tej tulejki, więc u Ciebie musi ich nie być. Chyba nawet można zobaczyć te tulejki, ale teraz nie jestem pewny czy wtedy kiedy mcperson jest zamontowany.
Ale chyba prawie się styka poducha z talerzem co?
Chyba jeden grzyb, że mam kombi.
Komentarz
-
-
Witajcie,
mam pytanie czy ktoś z was montował może coś podobnego pod tylne sprężyny ?LINK
Pytam bo nie wiem czy to zda egzamin. Mam zamówione już tuleje na przednie McPersony i nie chce żeby auto wyglądało jakby cały czas jechało pod górę.
Komentarz
-
-
ssasak, Zrób porządek z przodem a potem zobaczysz.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł"k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
phoneman, Nie wiem jak gumy ale firmę polecam,zamawiałem u nich inne artykuły i zawsze było ok.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
Witam
Miałem takie gumy ale ich nie polecam ponieważ ten cycek wystający jest w środku pusty. Po zamontowaniu auto się podniosło ale sprężyna się przesuwała i bałem się że może zeskoczyć. Ja najpierw załatwiłem sobie u tokarza podobnie wyglądające podkładki ale z aluminium i jeździłem tak około roku, a teraz mam założone używane sprężyny od kombi i efekt jest taki sam.
Komentarz
-
-
Wsztywnienie plywajacego tylka to tylke wstawienie springow HD. Ja mam Lesjoforsy i miedzy seryjnymi jest wlasnie taka roznica ze nic nie buja jak w mydelniczce juz :PSprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DareckifWitam
Miałem takie gumy ale ich nie polecam ponieważ ten cycek wystający jest w środku pusty. Po zamontowaniu auto się podniosło ale sprężyna się przesuwała i bałem się że może zeskoczyć. Ja najpierw załatwiłem sobie u tokarza podobnie wyglądające podkładki ale z aluminium i jeździłem tak około roku, a teraz mam założone używane sprężyny od kombi i efekt jest taki sam.
Komentarz
-
-
Informacja dla posiadaczy mniejszych silników:
Niedawno założyłem na przód lesjoforsy, ale te od większych silników i poszło w górę o 3,5 cm i mimo to lepiej się prowadzi bo są trochę twardsze.
Więc to jest lepsze od tulejek jak się ma mały silnik.
Jak porównywałem wyciągnięte sprężyny to lesjofors był trochę niższy czyli jest o tyle twardszy, że mimo to poszło aż o 3,5 cm w górę.
Już wcześniej miałem tulejki, a teraz dodatkowo te sprężyny czyli w porównaniu do oryginału jest chyba 5,5 cm wyżej, a na tyle są tylko lesjoforsy HD, które praktycznie nic mi nie podwyższyły, więc wygląda dziwacznie, ale mam prawie terenówkę, a w dodatku lepiej się prowadzącą, więc mi się podoba.
Komentarz
-
-
koledzy ile moze kosztować założenie metalowych tulejek pod McPhersona OI TDI? niedługo przegląd wiec jezeli nie wyjdzie dysfunkcja amortyzatorów to myśle o tulejkach jako najtańszym sposobie podniesienia przodu, same tulejki drogie nie są. Obecnie poza niskim przodem do prowadzenia nie mam uwag. czy możliwe żeby oryginalne amorki i sprężyny dojeżdzały do 280tyś?
ps. pytam o OI choć w opisie mam OII- zamieniamy się z żoną czasem
Komentarz
-
Komentarz