[O1] sprzeglo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krowa
    Classic
    • 2008
    • 13

    #26
    Witam! Potrzebuje dokładny opis wymiany sprzęgła, co należy odkręcić i jak żeby dostać się do sprzęgła. Cos takiego jak to ale żeby było dokładniejsze.

    Komentarz

    • Tomek_dx
      Rider
      • 2008
      • 398

      #27
      krowa, Mówisz masz



      Opis do O2 czy GolfaV ale wg niego zmieniałem dwumasę w O1 i prawie niczym się nie różni. W O1 trochę inaczej wygląda wymontowanie filtra powietrza, akumulatora, podstawy akumulatora ale jak nie będziesz umiał sobie z tym poradzić to nie bierz się za sprzęgło

      Poniżej zestaw śrub które "mądre" książki i ten poradnik polecają wymienić ale z numerami do O1 z racji tego że podczas dokręcania ulegają trwałemu wydłużeniu.

      1) N90665001 śruba mocowania koła dwumasowego 6 szt
      2) N90320701 śruba mocowania docisku do koła zamach 6 szt
      3) N10406204 śruba mocująca podporę lewą do skrzyni 3szt
      4) N0197002 śruba wspornik (rurka) do lewej podpory 2szt
      5) N10609201 nakrętka wspornika rurki 1 szt
      6) śruby mocujące poduszkę silnika do podpory 2szt

      Dodatkowo powiem Ci że jak nigdy tego nie robiłeś ani nie widziałeś jak to się robi, nie masz ze dwóch, trzech podnośników plus adaptera do podnośnika aby podnieść skrzynie, belki czy żurawia do podtrzymania silnika, kanału i wielu kluczy imbusów, torx, spline (M8 spline M12), klucza do blokowania koła zamachowego, przyrządu do centrowania tarczy sprzęgła, kobyłek podpór samochodowych itd to się za to nie bierz. Choć jest to do zrobienia nawet samemu. Najpierw musisz przygotować się właśnie teoretycznie aby nie mieć niespodzianek. Mi to pierwszy raz zajęło ponad 10h
      Tomek

      Komentarz

      • bobolino
        Rider
        • 2010
        • 392

        #28
        Zamieszczone przez radekgw
        kupuj jednomasa, czyli kolo zamachowe od 1z + komplet sprzegla sachsa od g60 i do tego srubki, wszystko opisalem w swoim temacie o skodzince jak to wyglada i jakie sa roznice a raczej ich brak
        Marnujesz się chłopaku na tym forum. Pisz do producenta i wytłumacz głąbom, że sprzęgło dwumasowe to jest głupota, skoro można je zastąpić zwykłym sprzęgłem od G60, a efekt będzie ten sam!
        No debile, debile tam pracują...

        Komentarz

        • krowa
          Classic
          • 2008
          • 13

          #29
          Tomek_dx Dzięki wielkie. tego mi trzeba bylo. Masz racje narazie chce poczytac o tej operacji zobaczyć co mnie czeka.

          Komentarz

          • frozen
            Drive
            • 2010
            • 54

            #30
            Odgrzebuję troszkę ten wątek bo szkoda zakładać nowy,
            bardzo proszę o trafną diagnozę,
            240,000 km przebiegu / 1.9 TDi AHF (110km)
            objawy
            4bieg/ 60km/h po dociśnięciu gazu trzepie całą budą, póki co delikatnie, objawy zanikają przy 120 km/h


            Komp sprawdzony, wszystko w 100% sprawne ...

            Komentarz

            • giiiienek
              Ambiente
              • 2007
              • 242

              #31
              Ja mam ALH i się ślizga powoli np. na 4 biegu od 2200 obrotów jak dam gaż do dechy obroty idą do góry ale prędkość też, nie zawsze to występuje.

              [ Dodano: Sro 17 Lis, 10 21:24 ]
              Ja mam ALH i się ślizga powoli np. na 4 biegu od 2200 obrotów jak dam gaż do dechy obroty idą do góry ale prędkość też, nie zawsze to występuje. I jak będę wymieniał to na dwumase, ! masowę dzwonią podobno no i chyba wibracje.

              Komentarz

              • sebu
                L&K
                • 2008
                • 1304
                • Octavia II (1Z3)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                #32
                Zamieszczone przez giiiienek
                nie zawsze to występuje. I
                też tak miałem koniec tarczy sprzęgła
                Zamieszczone przez giiiienek
                masowę dzwonią podobno no i chyba wibracje.
                nic takiego nie zaobserwowałem
                Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                jak pomogłem to daj punkcik
                sprzęgło od G 60

                Komentarz

                • giiiienek
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 242

                  #33
                  też tak miałem koniec tarczy sprzęgła

                  Czyli ile jeszcze mi tak pochodzi czy to juz koniec jest bliski, wydawało mi się że jak jest na wykończeniu to sie slizga często i nie przyspiesza.

                  Komentarz

                  Pracuję...