[O2] Ubytek płynu 1.8 TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • romero.40
    Classic
    • 2010
    • 6

    [O2] Ubytek płynu 1.8 TSI

    Odebrałem.
    WIELKIE DZIĘKI
  • Psycho Dad
    Rider
    • 2009
    • 629

    #2
    [O2] Ubytek płynu 1.8 TSI

    Ech zjadło mi trochę płynu
    Co dolać ?
    Czy koncentrat G12 jest różowy ?
    Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      Zamieszczone przez Psycho Dad
      Czy koncentrat G12 jest różowy
      tak jest różowy :szeroki_usmiech
      a teraz jest nawet G12++(np w ASO 1l za 24PLN)
      albo G12 (5l za 33PLN w Auchan) :diabelski_usmiech

      Zamieszczone przez Psycho Dad
      Co dolać ?
      a czytałeś instrukcję obsługi?
      skoda jest zalewana G12 właśnie więc zasda jest taka że staramy się nie mieszac płynów
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • brongo
        Drive
        • 2008
        • 75

        #4
        Re: Ubytek płynu 1.8 TSI

        Zamieszczone przez Psycho Dad
        Ech zjadło mi trochę płynu
        Co dolać ?
        Czy koncentrat G12 jest różowy ?
        jak trochę to dolej wody demineralizowanej

        Komentarz

        • jama89
          L&K
          • 2008
          • 1214

          #5
          Zamieszczone przez brongo
          dolej wody demineralizowanej
          zwlaszcza przed zima :shock:
          Octavia 1.9 TDI ASZ


          .

          Komentarz

          • Psycho Dad
            Rider
            • 2009
            • 629

            #6
            Zamieszczone przez jama89
            Zamieszczone przez brongo
            dolej wody demineralizowanej
            zwlaszcza przed zima :shock:
            ta rada typu zaoszczędź 50 zrób koszty na 5000
            Przestraszyłem się trochę tym G12 ale widzę ze nie jest tak źle ;p
            Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #7
              Zamieszczone przez jama89
              Zamieszczone przez brongo
              dolej wody demineralizowanej
              zwlaszcza przed zima :shock:
              nie no, spokojnie, przecież nie ma tam wody,nawet jak trochę rozcieńczy to się nic nie stanie.
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • _tm_
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 2333
                • Superb III (3V3)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                Odkopię temat. Dużo Ci zeżarło ? Bo u mnie też ubyło. Sprawdzam właśnie samochód przed podróżą i zauważyłem, że w zbiorniczku poziom zbliża się do kreski z minimum. Mam G12, więc to nie problem, żeby dolać, ale zastanawiam się czy to jest standard w tych silnikach.
                S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                -------------------------------------------------------------------------
                O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                Komentarz

                • Mihau
                  RS
                  • 2009
                  • 7460
                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                  #9
                  Kurka to może i ja sprawdzę
                  O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                  Komentarz

                  • _tm_
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 2333
                    • Superb III (3V3)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #10
                    Sprawdziłem jeszcze raz i po odkręceniu przykrywki od zbiorniczka usłyszałem syk uchodzącego powietrza i poziom płynu podniósł się do poziomu "prawie po środku pomiędzy min i max", czyli tyle ile było ostatnio. Tak powinien się ten układ zachowywać ? Jaka jest prawidłowa procedura kontroli poziomu płynu ? Należy odkręcać przykrywkę, żeby mieć wiarygodny odczyt poziomu ?
                    S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                    Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                    -------------------------------------------------------------------------
                    O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                    O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                    O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                    Komentarz

                    • szkoda
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 22543

                      #11
                      Zamieszczone przez _tm_
                      Tak powinien się ten układ zachowywać ?
                      tak potem znowu wejdzie w układ.

                      Zamieszczone przez _tm_
                      Należy odkręcać przykrywkę, żeby mieć wiarygodny odczyt poziomu ?
                      nie, sprawdzasz na zakręconej.

                      u mnie to właśnie zaburzyło zorientowanie się w sytuacji przy padniętej głowicy w BKD, odkręcanie no i to, że płyn generalnie zachowuje się dynamicznie
                      oczywiście nie mówię, że tutaj chodzi o głowicę.
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz

                      • piotrek_gdy
                        RS
                        • 2008
                        • 7723
                        • Volkswagen
                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez szkoda
                        to właśnie zaburzyło zorientowanie się w sytuacji przy padniętej głowicy w BKD
                        a jakie miałeś objawy?
                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                        Komentarz

                        • szkoda
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 22543

                          #13
                          Zamieszczone przez piotrek_gdy
                          Zamieszczone przez szkoda
                          to właśnie zaburzyło zorientowanie się w sytuacji przy padniętej głowicy w BKD
                          a jakie miałeś objawy?
                          postępujące ubytki wody
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            szkoda, A patrzyles na koniec dnia gdzie bylo mniejh plynu i rano jak plynu przybywalo ?? Bo z plynem rano jak ostygnie dzieje sie dokladnie to samo co jak po odkreceniu korka
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • Psycho Dad
                              Rider
                              • 2009
                              • 629

                              #15
                              Zamieszczone przez _tm_
                              Odkopię temat. Dużo Ci zeżarło ? Bo u mnie też ubyło. Sprawdzam właśnie samochód przed podróżą i zauważyłem, że w zbiorniczku poziom zbliża się do kreski z minimum. Mam G12, więc to nie problem, żeby dolać, ale zastanawiam się czy to jest standard w tych silnikach.
                              Ubywa mi i sie z tego ciesze bo bardzo powoli, a spadek widac dopiero po naprawde ostrym bucie.
                              Narazie raz dolalem okolo 200ml a teraz po 15000km mam min. I bede dolewal. Obserwuj nie panikuj
                              Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

                              Komentarz

                              • szkoda
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 22543

                                #16
                                Zamieszczone przez Maicroft
                                szkoda, A patrzyles na koniec dnia gdzie bylo mniejh plynu i rano jak plynu przybywalo ?? Bo z plynem rano jak ostygnie dzieje sie dokladnie to samo co jak po odkreceniu korka
                                no co Ty :shock: :szeroki_usmiech :wink:
                                saport techniczny baj DGW
                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                była BXE '08 190kkm
                                no i nie ma :-)

                                Komentarz

                                • Leniwiec
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 624
                                  • Octavia IV (NX3)
                                  • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                  #17
                                  Co prawda u mnie 1.4 TSI, ale nie chcę tworzyć nowego wątku.

                                  Dziś rano, na dobrą sprawę po może kilometrze jazdy, zaczęła migać kontrolka płynu chłodzącego. Wskaźnik temperatury nie doszedł jeszcze nawet do ćwiarki skali, za krótki dystans. Jak faktycznie ubyło, to będę musiał dolać, ale to zobaczę dopiero po pracy. Tylko że jak poczytałem sobie instrukcję, to jest opisane, że płynu chłodniczego ubywać nie powinno. Czyli co, jest gdzieś nieszczelność?
                                  Pozdro

                                  Komentarz

                                  • loyd
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 2342

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Leniwiec
                                    Co prawda u mnie 1.4 TSI, ale nie chcę tworzyć nowego wątku.

                                    Dziś rano, na dobrą sprawę po może kilometrze jazdy, zaczęła migać kontrolka płynu chłodzącego. Wskaźnik temperatury nie doszedł jeszcze nawet do ćwiarki skali, za krótki dystans. Jak faktycznie ubyło, to będę musiał dolać, ale to zobaczę dopiero po pracy. Tylko że jak poczytałem sobie instrukcję, to jest opisane, że płynu chłodniczego ubywać nie powinno. Czyli co, jest gdzieś nieszczelność?
                                    Jaki masz przebieg ??

                                    Komentarz

                                    • Leniwiec
                                      Rider
                                      • 2009
                                      • 624
                                      • Octavia IV (NX3)
                                      • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                      #19
                                      18 kkm, auto nie ma roku jeszcze.
                                      Pozdro

                                      Komentarz

                                      • pascal
                                        Rider
                                        • 2009
                                        • 510
                                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                        #20
                                        u mnie 19500 km przebiegu, płynu dolałem w zeszłym tygodniu bo też zapaliła się kontrolka a poziom był poniżej minimum...

                                        Komentarz

                                        • Leniwiec
                                          Rider
                                          • 2009
                                          • 624
                                          • Octavia IV (NX3)
                                          • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                          #21
                                          Też musiałem dolać, choć ilość raczej nie wielką - może 1/3 litrowej butelki by dojść prawie do MAX na zbiorniku.
                                          Intryguje mnie jednak czemu płynu ubyło, skoro obieg jest zamknięty. Pojawiła się jakaś nieszczelność?
                                          Pozdro

                                          Komentarz

                                          • voytek
                                            Rider
                                            • 2010
                                            • 480
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                            #22
                                            Ja bym nie histeryzował. Układ jest teoretycznie hermetyczny, ale to teoria, w praktyce nigdy nie będzie hermetyczny na 100% i po kilkunastu tyś. km. ubytek płynu może być widoczny. Co innego, jakby trzeba było dolewać co tydzień. Fachowcem nie jestem, ale to tak na zdrowy rozum.

                                            Komentarz

                                            • szkoda
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 22543

                                              #23
                                              Zamieszczone przez voytek
                                              Ja bym nie histeryzował. Układ jest teoretycznie hermetyczny, ale to teoria, w praktyce nigdy nie będzie hermetyczny na 100% i po kilkunastu tyś. km. ubytek płynu może być widoczny. Co innego, jakby trzeba było dolewać co tydzień. Fachowcem nie jestem, ale to tak na zdrowy rozum.
                                              chyba nie do końca, nie wiem jakie są Wasze doświadczenia, ale ja się z ubytkiem wody nie spotkałem w żadnym moim samochodzie ani po kilkunastu ani kilkudziesięciu ani po żadnym innym przebiegu, oprócz BKD oczywiście
                                              oczywiście powodów do histerii tak czy inaczej brak.
                                              saport techniczny baj DGW
                                              była BKD+DSG '05 120kkm
                                              była BXE '08 190kkm
                                              no i nie ma :-)

                                              Komentarz

                                              • Artur73
                                                Drive
                                                • 2007
                                                • 82

                                                #24
                                                W BFQ raz w roku muszę dolać płynu, kolega z pracy z takim samym silnikiem też dolewa, więc traktuję to za normalne. Na pytanie w serwisie o ubytek płynu chłodzącego odpowiedż brzmiała dolać wody. W Fabii BBY były nieznaczne ubytki, ale dolewać nie musiałem, uzupełniali podczs przeglądów, natomiast w O1 bez dolewki nie wystarczy.

                                                Komentarz

                                                Pracuję...