txk WELCOME!!! in w OCP!!!!Nie wiesz Bracie w co wdepnąłeś! :diabelski_usmiech
Zastanów się jak zrobisz ten krok :szeroki_usmiech
Z tego już nie ma ucieczki
Potwierdzą chyba wszystcy!!!!!!!!
A jeszcze w naszym wątku małośląska
tak więc zastanów się :szeroki_usmiech
P.S
Zapraszamy!!!!!!!!!!!
Co mogłem w życiu stracić to już dawno straciłem
Teraz co najwyżej mogę tylko coś zyskać :szeroki_usmiech
zdejmowałem kierownice , i nawet nie odłączałem akumulatora, zdjęcia są bardzo dobre , po malutki i pójdzie bez problemu. Jak chcesz więcej informacji to służę pomocą.
nie miałem błędów, trzeba tylko uważać aby nie zrobić jakiegoś zwarcia, co chyba byłoby trudne. Najgorszy problem to jest moment kiedy odpinasz poduszke i potem kiedy ją wpinasz spowrotem. Pomalutku i spokojnie a wszystko idzie dobrze.
[ Dodano: Sro 28 Paź, 09 16:52 ] Camel-, tak jak mówisz , ja brałem sobie lusterko , kładłem na liczniki tak żeby było widać zaczepy , przekręcałem kierownicą raz w lewo , tak żeby zobaczyc zaczep w lusterku, potem w drugą stronę i to samo, jak zdejmiesz poduszkę , to reszta już pikuś, tym bardziej że na kole kierownicy jest kreska aby nie było problemów z ponownym ustawieniem. Powodzenia.
piotrek_gdy, jezeli nie włczysz załponu to nie bedziesz miał błedów poduszki. Jak obszywałem kierownice to jegomość zdejmował kierownice przy uzyciu lusterka tak jak wyzej pisze czyzyk64, Camel poniżej fotka poglądowa poduszki - widac po bokach te zaczepy i otwornie - jaki musisz miec klucz
Hehe, trzymam się regulaminu forum, gdzie sam jestem moderatorem. Tam na powtarzająće się pytanie lub takie, które można znaleźć w Internecie, kieruje właśnie do szukajki albo Netu. Szkoda obciążać bazę danych forum Ale widocznie tego tematu tutaj nie było, więc na pewno się przyda
Pozdr.
A6 '98 Avant 2,8QT + C200 '95 Sport
Elementy z włókna węglowego (carbon fiber)
Camel-, było juz cos kiedys o kierownicy w 0II jak dobrze pamiętam to Kowal wstawiał tez swoje jakies fotki. Jeszcze przygotuj sobie odpowiedni klucz do odkrecenia tej kiery. Mozliwe, że temat "wciągneły helmuty" - i po przerwie go brak
No i jak obiecałem Od samego rana zabrałem się za wymianę W sumie nie napotkałem żadnego problemu, myślałem, że będzie trudniej Pomocą przy odczepianiu airbaga było nie lusterko a... kamera do wideorozmów w moim telefonie :lol: Poszło bez problemów Nie odłączałem akumulatora.
Co ciekawe po zdjęciu śruby mocującej kierownice był już wybity znak na kolumnie. Kierownica plastikowa była przesunięta o 1 ząbek w lewo wg znaków. Ja dodałem jeszcze 1 ząbek bo jak się jechało na wprost to i tak było złudzenie, że kierownica stała trochę w prawo. (Tak było od nowości...). Nie ważne Teraz jest ok.
Śruba była przykręcona słabo, przykręciłem ją również nie za mocno, bo nie mam dynometrycznego klucza, ale wg szacowania przykręcona została ok. 30-40Nm. Czas roboty - ok 30 minut.
Narzędzia:
* nie za długi, nie za gruby płaski śrubokręt
* lusterko lub coś o podobnej funkcji
* Klucz Spline M12 wraz z kluczem (dynamometrycznym) tzw treszczotką - pamiętać o przedłużce!
* Kierownica i trochę wolnego czasu :szeroki_usmiech
Ja po kilkumiesięcznej przygodzie z kierownicą trójramienną (z wersji RS) wymieniłem ją na czteroramienną z O II. Właściwie to taką kierownicę mają też F II. Oczywiście pojawił się też fabrycznie nowy oryginalny airbag. Właściwie to ze względu na niego wymieniłem kierownicę.
To już chyba czwarta kierownica którą montowałem w moim aucie i raczej już zostanie bo bardzo mi się podoba. Oryginalny kabelek nie pasuje do fabii. Pasuje za to fabiowski do poduszki. kierownica będzie jeszcze obszyta skórką.
Problemów z wymianą nie miałem żadnych. Mam odpowiednie narzedzia i chętnie pomogę w wymianie w każdym aucie z grupy VAG.
Tak to wygląda w fabii:
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz