Drugie - miejsce z tyłu, w zasadzie dużo, ale do momentu zamontowania blokady skrzyni biegów gdzie z konieczności żeby ten wynalazek odbezpieczyć fotel pasazera musi być trochę przesunięty do tyłu a wcześniej nie musiał... (dla wyjaśnienia mam 1,8m) i jakoś tak głupio sie czuje bo mam wrażenie że musze siedzieć bliżej kiery niż w O1 - ale to może dlatego że nie lubie leżeć jak jade więc za mną jest chyba ciut więcej miejsca...
Znam ten problem. W Golfie IV kombi ma blokadę skrzyni i jeżeli dzieciak siedziz tyłu za pasażerem w foteliku a żona siądzie sprzodu to robi się problem z wyjęciem bolca blokady
Sorry kolego, ale dywagacje w tym temacie są nieco śmieszne. To jakby wybierac między Cinquecento 700 a 900.
TDi możesz sobie podkręcić na 170KM i będziesz miał i ekonomię, i "emocje"
170KM i przedni napęd może wystarczyć ale do lepszego wyprzedzania czy nieco bardziej dynamicznej jazdy.
Emocje masz przy tylnym napędzie i dwa razy większej mocy.
Powiedziałbym raczej, że to wybór pomiędzy Cinquecento 700 a 1100 Sporting.
Pewnie, że można kupić auto z 350km i napędem na tylne koła ale mi takie nie jest potrzebne. Napęd 4x4 mam teraz z dieslem 140km i chętnie zamienię na OII RS. A jeżeli uważasz, że 2,0 TDI 140km podkręcone na 170km to to samo co 170km w RS (w sensie silnika i osprzętu + układ jezdny + hamulce) to chyba grubo się mylisz...
[ Dodano: Pon 02 Lis, 09 10:36 ]
I małe OT
W kwesti emocji polecam moto (dwa koła z mocą 160km i wagą pojazdu około 250 kg). Emocje zapewne dużo większe aniżeli w przypadku 350km z napędem na tylną ośkę. :twisted:
Nie musisz mi polecać moto, bo moto rozmaite mam od ponad 20 lat panie kolego, obecnie FZ1 - 1000ccm - 150KM katalogowo Emocje są, że i owszem polecam link u dołu sugnatury)
A co do emocji na 4 kołach, to uwierz mi że wiem co mówię bo od kilku lat mam w garażu C32AMG kompressor 321KM w serii, a po tune-up w Neotechnik jakieś 360KM, więc wozy mocy 180-200KM raczej nie są szczytem emocji za fajerką. Jak ktoś chce, to mogę mu na priva wysłać zdjęcie navigacji z utrwaloną prędkością maxymalną 302km/h gdzie na szafie było jakieś 320-325))))
Ogólnie wydaje mi się ze zle jest postawione pytanie - nie określiłeś czy priorytetem jest przebieg i stan jak najbardziej fabryczny czy osiągi i "lansik"
Powiem tak - zawsze chętniej kupię auto o niższym przebiegu (jeżeli jest on faktyczny i potwierdzony). Nie chodzi o lans tylko o przyjemność z jazdy. Kwestia chyba w tym, że dla mnie auto nie jest tylko środkiem lokomocji między punktem A i B a raczej czymś co ma dawać frajdę z użytkowania.
Z drugiej strony zastanawiam się jak używana RS-ka mogła być traktowana. Wiadomo, są ludzie używający normalnie takie auta jak i tacy, którzy ledwo co odpalą furę i 4,000 rpm nie schodzi z obrotomierza. Tak czy inaczej, jeżeli auto było normalnie użytkowane to 80,000 km przebiegu dla RS-ki powinno świadczyć o dopiero co dotartym silniku, prawda? :?:
Ja generalnie stawiam na osiągi nie na "lansik" nie będę bujał się autem po Bulwarze Nadmorskim w Gdyni :lol:
[ Dodano: Pon 02 Lis, 09 14:32 ]
Zamieszczone przez kazik4x4
A co do emocji na 4 kołach, to uwierz mi że wiem co mówię bo od kilku lat mam w garażu C32AMG kompressor 321KM w serii, a po tune-up w Neotechnik jakieś 360KM, więc wozy mocy 180-200KM raczej nie są szczytem emocji za fajerką. Jak ktoś chce, to mogę mu na priva wysłać zdjęcie navigacji z utrwaloną prędkością maxymalną 302km/h gdzie na szafie było jakieś 320-325))))
I tu się z Tobą zgadzam. Jak to było? "Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia" czy jakoś tak.
Przy okazji pytanie - jak Ci się jeździ Octavią 1,9 TDI kiedy w garażu taka maszyna stoi??? Parkujesz Octę w tym samym garażu? Ja niedałbym rady rano patrzeć na 360 konne monstrum a wsiadać do 1,9 TDI :P
michal@gdynia, Jak widzisz w moim avatorku ja mam eske i powiem Ci że pomimo tego iż zrobiłem nim już 60kkm to wciąż nie mogę się nacieszyć jazdą :drive: czym więcej jeżdzę to chcę więcej zwłaszcz na długich trasach. BIERZ BMN a zobaczysz jaka to fun z jazdy
Już wielokrotnie pisałem na forum, że z DPF-m nie miałem żadnego problemu trzeba tylko czsami i to w mieście wspomóc go przy wypalaniu, bo po za miastem nawet nie wiesz kiedy on się wypala.
Właśnię zaraz wsiadam i jazda do stolycy 450km bo tam teraz pracuję
Aż się cieszę
Ja generalnie stawiam na osiągi nie na "lansik" nie będę bujał się autem po Bulwarze Nadmorskim w Gdyni :lol:
zabawmy się w psychologa skoro szukasz octavii to znaczy ze jednak praktyczność się liczy bo tak to byś szukał czegoś w stylu 3 MPS albo w okolicach. :diabelski_usmiech
sorry ale RS to "tylko" albo "aż" RS nie ma się tu co rozwodzić, jak chcesz troche frajdy to chyba tylko taki wybór. Dodatkowo z takich ciekawostek poczytaj sobie o DPF, niektórych to denerwuje, no i jest jednak wrażliwy na jakość paliwa...ale to takie uroki RSa
michal@gdynia, Jak widzisz w moim avatorku ja mam eske i powiem Ci że pomimo tego iż zrobiłem nim już 60kkm to wciąż nie mogę się nacieszyć jazdą :drive: czym więcej jeżdzę to chcę więcej zwłaszcz na długich trasach. BIERZ BMN a zobaczysz jaka to fun z jazdy
Już wielokrotnie pisałem na forum, że z DPF-m nie miałem żadnego problemu trzeba tylko czsami i to w mieście wspomóc go przy wypalaniu, bo po za miastem nawet nie wiesz kiedy on się wypala.
Właśnię zaraz wsiadam i jazda do stolycy 450km bo tam teraz pracuję
Aż się cieszę
wocek, dzięki za info
Jaką masz skrzynię u siebie na pokładzie? DSG czy manual?
Zanim pojedziesz to napisz jeszcze czy nie nie chcesz jej czasem sprzedać?
A tak serio - jak się sprawuje zawieszenie na naszych polskich drogach (tu nie jestem pewien czy słowo "droga" nie powinno zostać zastąpione określeniem "produkt drogopodobne"). Czy twardość zawiech RS-ki nie męczy podczas długich podróźy po naszym kochanym kraju?
To może kup turbo-benzynę, a nie turbo-diesla .Zauważ, że nawet 1.8TSI ma lepsze przyspieszenie do setki niż RS TDI. Poszukaj więc RS TFSI (200KM) i wtedy będziesz miał osiągi :diabelski_usmiech.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Dodatkowo z takich ciekawostek poczytaj sobie o DPF, niektórych to denerwuje, no i jest jednak wrażliwy na jakość paliwa...ale to takie uroki RSa
Czytałem już trochę o DPF-ie. Powiem więcej - mam go nawetw Outlanderze. Jeżeli się użytkuje auto z głową i wie jak działa DPF to nie jest to nic tragicznego. Swoją drogą to wyczytałem również, że przy paliwach typu V-Power czy inne Ultimate Diesel ten cały DPF potrafi się szybciej zapychać z powodu wszelkich uszlachetniaczy dodawanych do tychże paliw. Wcześniej myślałem, że Ulitiamte Diesel czy V-Power so najlepszą opcją do "nowoczesnych" silników Diesla. Jak widać, człowiek całe życie się uczy :roll:
[quote="michal@gdynia"]Jaką masz skrzynię u siebie na pokładzie? DSG czy manual? Manual
Zamieszczone przez michal@gdynia
l@gdynia"]Zanim pojedziesz to napisz jeszcze czy nie nie chcesz jej czasem sprzedać?
:P :P :P
Zamieszczone przez michal@gdynia
jak się sprawuje zawieszenie na naszych polskich drogach
Ja mam od początku 18-ki i nie narzekam teraz na zime założyłem 16-ki
Zamieszczone przez michal@gdynia
Czy twardość zawiech RS-ki nie męczy podczas długich podróźy po naszym kochanym kraju?
Wręcz przeciwnie sama radość michal@gdynia, Można by jeszcze długo pisać o zaletach , ale naprawdę już muszę lecieć bo o 15-tej mam jechać po ludzi a żonce trzeba dać buziaka na pozegnanie :diabelski_usmiech
Bierz Rs-a :!: :!: :!: będziesz heppy
To może kup turbo-benzynę, a nie turbo-diesla .Zauważ, że nawet 1.8TSI ma lepsze przyspieszenie do setki niż RS TDI. Poszukaj więc RS TFSI (200KM) i wtedy będziesz miał osiągi .
To ja poproszę o namiary na RS-kę 2,0 TFSI. Chętnie krajowa i serwisowana, Rocznik od 2007 :twisted: Może ja źle szukam? :roll:
To może kup turbo-benzynę, a nie turbo-diesla .Zauważ, że nawet 1.8TSI ma lepsze przyspieszenie do setki niż RS TDI. Poszukaj więc RS TFSI (200KM) i wtedy będziesz miał osiągi .
To ja poproszę o namiary na RS-kę 2,0 TFSI. Chętnie krajowa i serwisowana, Rocznik od 2007 :twisted: Może ja źle szukam? :roll:
To mówisz, że szukasz RS TFSI i z powodu nie znalezienia świadomie rozważasz zakup 140KM TDI albo RS TDI ? Pomijając przepaść w osiągach pomiędzy 140KM TDI i 200KM TFSI to samochody te mają zupełnie różne charakterystyki oraz wady i zalety. Ja kupowałem ostatnio 1.8TSI i nie wyobrażam sobie, że z powodu braku w salonie takiej wersji silnikowej wziąłbym słabszego diesla. W salonie obok mnie nie mieli dobrej oferty to poszukałem innego salonu (jeszcze raz podziękowania dla danielcio ), ale nie zmieniłem preferencji.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
To mówisz, że szukasz RS TFSI i z powodu nie znalezienia świadomie rozważasz zakup 140KM TDI albo RS TDI ? Pomijając przepaść w osiągach pomiędzy 140KM TDI i 200KM TFSI to samochody te mają zupełnie różne charakterystyki oraz wady i zalety. Ja kupowałem ostatnio 1.8TSI i nie wyobrażam sobie, że z powodu braku w salonie takiej wersji silnikowej wziąłbym słabszego diesla. W salonie obok mnie nie mieli dobrej oferty to poszukałem innego salonu (jeszcze raz podziękowania dla danielcio ), ale nie zmieniłem preferencji.
Nie to nie tak. Generalnie to preferuje TDI i rozważałem zakup 140KM lub RS 170KM. 140KM dlatego, że ta Octa, którą znalazłem w necia miałą 20,000km przebiegu. Inaczej nie rozważałbym 140KM.
Jeżeli chodzi o 2,0 TFSI i to, że prosiłem o namiary na na takie auto to tylko i wyłącznie po to aby uświadomić forumowiczom, że znalezienie używanej RS-ki 2,0 TFSI graniczy z cudem. RS 2,0 TDI jest parę ogłoszeń ale TFSI nie znalazłem ani jednego. Podkreślam, że szukam auta używanego.
zabawmy się w psychologa skoro szukasz octavii to znaczy ze jednak praktyczność się liczy bo tak to byś szukał czegoś w stylu 3 MPS albo w okolicach. :diabelski_usmiech
te :!: psycholog z bożej łaski :P co jest niepraktycznego w MPSie :?: :twisted:
Jeżeli chodzi o 2,0 TFSI i to, że prosiłem o namiary na na takie auto to tylko i wyłącznie po to aby uświadomić forumowiczom, że znalezienie używanej RS-ki 2,0 TFSI graniczy z cudem. RS 2,0 TDI jest parę ogłoszeń ale TFSI nie znalazłem ani jednego. Podkreślam, że szukam auta używanego.
Jeżeli chodzi o 2,0 TFSI i to, że prosiłem o namiary na na takie auto to tylko i wyłącznie po to aby uświadomić forumowiczom, że znalezienie używanej RS-ki 2,0 TFSI graniczy z cudem. RS 2,0 TDI jest parę ogłoszeń ale TFSI nie znalazłem ani jednego. Podkreślam, że szukam auta używanego.
eee to się da naciągnąć
osobiście jak bym miał teraz kupować to bym brał właśnie takiego RS-a w benzynce i do tego combi (trochę za bardzo mi się powiększyła rodzinka).
Sorry za OT ale mam pytanie w kwestii foteli tego RS-a z ogłoszenia: widzę, że nie każdy ma te niepraktyczne białe wstawki na siedziskach ? To pocieszające
Sorry za OT ale mam pytanie w kwestii foteli tego RS-a z ogłoszenia: widzę, że nie każdy ma te niepraktyczne białe wstawki na siedziskach ? To pocieszające
Przeglądając ostanio ogłoszenia w Polsce i na niemieckich www doszedłem do wniosku, że wszystkie OII RS mają jasne wstawki na fotelach i kanapie. Na początku myślałem, że te wstawki są białe i że na zdjęciach często wyglądają na brudne. Widząć RS-a z bliska a nawet bardzo bliska musiałem stwierdzić, że te wstawki nie są białe a siwe :shock:
Ogłoszenie, które widziałeś dotyczy OII RS FL i w niej widocznie nie ma takich ciekawych rozwiązań estetycznych :lol:
looker, michal@gdynia, jest w ogłoszeniu napisane - tapicerka RS Supreme. Ten rodzaj tapicerki nie ma białych wstawek. Normalnie można ją w tej chwili dobrać do wyposażenia seryjnego za jakieś 2,5k PLN dodatkowo.
Komentarz