Tylko się nie zabij w tym zestawie.
[O2] Zmodyfikowane OCTAVIE TDI ( 200 - 300 KM )
Zwiń
X
-
[O2] Zmodyfikowane OCTAVIE TDI ( 200 - 300 KM )
W związku z tym, iż przygotowuje się finansowo do rozpoczęcia modyfikacji w moim autku, chciałbym wysłuchać opinii od osób, które są po zmodyfikowaniu lub w trakcie modyfikowania swoich jednostek.
PLANY:
I etap ( 200-230 KM ) koniec/początek 2009/2010.
II etap ( do 280 KM ) koniec 2010. ( jeżeli tylko będzie miał sens a asr nie zwariuje )
Tuningiem będzie zajmował się Rogalotti
____________________________________________
* Jakich modyfikacji dokonaliście ?
* Jaki był kompleksowy koszt przeróbek ?
* Czy przytrafiają się jakieś usterki ?
* Na co trzeba zwraca szczególna uwagę ?
* Czy żywotność części mechanicznych pogarsza się o 30,40% ?
* Jak wrażenia z jazdy ?
* Jak zachowuje się ASR ?
* Jak wygląda spalanie paliwa / 100km ? szczególnie w mieście.
* W jaki zestaw hamulcowy zainwestować ?* CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
* AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"
-
-
Ten pierwszy plan ma wykonany Palioza. Z tym drugim, to sadze ze zaczna sie problemy, ze sprzeglem, ktore bedzie trzeba zmienic na coz innego, no i to juz nie bedzie auto do jazdy na codzien, bo watpie ze znajdzie sie turbina ktora bedzie miala dol i gore, te lochy najczesciej nie maja wcale dolu :twisted: Jest opcja na zrobienie bi-turbo - takie cos chetnie bym zobaczyl.
Co do hebli, to proponuje to co ma obecnie Superb 3.6, czyli tarcze 345mm przod (312mm to jest dobre tak w okolicach 200KM) i tyl 286mm albo wentylowana 310mm, z tym ze to jest z 4x4 wiec pewnie bedzie jakis problem. Nie sposob jest rozpedzic to auto trudniej wyhamować. Problemem sa tylko kola, bo o ile pod tarcze 312mm wystarcza 16" to juz pod te duze min. to 18"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftto juz pod te duze min. to 18"O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftProblemem sa tylko kola, bo o ile pod tarcze 312mm wystarcza 16" to juz pod te duze min. to 18"
i zamiast kombinować z hamulcami z SuperB'a lub Scout'a to lepiej zapodać zestaw z Golfa R32 lub Audi S3With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Octavia2LimitedPLANY:
I etap ( 200-230 KM ) koniec/początek 2009/2010.
II etap ( do 280 KM ) koniec 2010. ( jeżeli tylko będzie miał sens a asr nie zwariuje )
Tuningiem będzie zajmował się Rogalotti
Ad do I etap - to wymiana turbawki na większą i programO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Osiągnięcie 230KM nie będzie jakimś szczególnym problemem. Kwestia tylko kasy. Powyżej zaczną się problemy. W Polsce jest chyba tylko kilka małych (1.9, 2.0) TDI zmodyfikowanych na więcej niż 250KM. Powyżej tej granicy jest walka o każdy KM. DGW ma chyba ok. 280KM, ale tam zakres przeróbek był znaczny.
Komentarz
-
O pierwszym etapie to nie ma co pisać bo będą potrzebne standardowe czynności
następnie możesz zrobić coś takiego http://mrmotors.pl/projekty.php?id=30
drugi etap zaś to już nie jest takie pitu pitu
Zamieszczone przez Octavia2Limited* Jakich modyfikacji dokonaliście ?
Mogę napisać to co u mnie jest zrobione w 2.0 8V
- obrobiona głowica (powiekszone kanału, wypolerowane, poportowane do kolektorów, szlifowane zaworu w odpowiedni sposób wraz z prowadnicami,
- zmieniony wałek rozrządu
- bardzo duże końcówki wtrysków
- troszkę udoskonalony rozrząd
- duża turbina (przy profesjonalnych modyfikacjach głowicy nie jest wcale powiedziane że stracisz "dół". U mnie jest podobnie jak na wykresie z tego projektu http://mrmotors.pl/projekty.php?id=16 tyle tylko że wartości mam jeszcze trochę wyższe.)
- wydech przelotowy 3"
- dolot od filtra do turbiny 85mm
- rurowy kolektor wydechowy (tym bym się nie zachwycał ponieważ nikt tego nie robi w sposób taki jak się to powinno robić, głównie chodzi o materiał)
- sprzęgło od Radzikowskiego
- do tego mus wskaźniki boost, egt, ciśnienie oleju i dobrze by mieć jeszcze temp. oleju
tu z kolei moje auto jakby ktoś nie wiedział http://mrmotors.pl/projekty.php?id=17
Zamieszczone przez Octavia2Limited* Jaki był kompleksowy koszt przeróbek ?
Zamieszczone przez Octavia2Limited* Czy przytrafiają się jakieś usterki ?Zamieszczone przez Octavia2Limited* Czy żywotność części mechanicznych pogarsza się o 30,40% ?
Jeśli chodzi o mój motor to już były problemy z ciśnieniem oleju więc został zalany gęstszy olej. Oczywiście tylko zachowawczo ponieważ i tak po przejechaniu ok 50kkm co nastąpi już niedługo (teraz mam ok 35kkm na tym silniku) planuje wymianę panewek, pierścieni, prowadnic zaworowych wraz z uszczelnieniami, dogłębna weryfikację podzespołów silnika łącznie ze sprawdzeniem osiowości korbowodów.
Wtryskiwacze były już dwa razy kalibrowane. Raz wymieniany jeden.
Zapomniał bym o dwóch połamanych poduszkach od skrzyni.
To tylko silnik a nie piszę nic o skrzyni, zawieszeniu, półośkach, hamulcach itd.
Opony z przodu wytrzymały jeden sezon :roll:
Zamieszczone przez Octavia2Limited* Na co trzeba zwraca szczególna uwagę ?
Wymiana oleju i filtrów 3 razy częściej niż zwykle
Zamieszczone przez Octavia2Limited* Jak wrażenia z jazdy ?
Zamieszczone przez Octavia2Limited* Jak zachowuje się ASR ?
Zamieszczone przez Octavia2Limited* Jak wygląda spalanie paliwa / 100km ? szczególnie w mieście.
pod moją bardzo ciężką nogą spalanie oscyluje w granicach 7.5l/100km (v-power lub verva) lub dochodzi do 9 na paliwie z neste :P
najmniej spaliła 5.5l ale to w trasie i jechała nią moja konkubina :lol:Zamieszczone przez Octavia2Limited* W jaki zestaw hamulcowy zainwestować ?
przód
tarcza 288 zimmerman sport + klocek tarox numer 114 jeśli dobrze pamiętam
tył
tarcza 232 ori + klocek ferrodo ds performance
płyn
motul rbf 660
Nie jest to zestaw na tor ale do codziennej jazdy w zupełności wystarczaNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaPowinieneś się zamknąć w jakiś 20-25 tyś z robotą
Komentarz
-
Zamieszczone przez _tm_W Polsce jest chyba tylko kilka małych (1.9, 2.0) TDI zmodyfikowanych na więcej niż 250KM.
[ Dodano: Pią 20 Lis, 09 00:06 ]
Zamieszczone przez _tm_dobrygrzeswawa napisał/a:
Powinieneś się zamknąć w jakiś 20-25 tyś z robotą
Podejrzewam, że jest to koszt tylko modyfikacji silnika.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krz_pNexus6 masz u siebie ten zestaw?
zmieniałeś sam przód? czy tył też?
Zamieszczone przez MaicroftNexus6, A R32 jakie ma?? Nie wlasnie te 345mm ?? Wiec co to za roznica czy mamy to z S3, R32 czy Superba :diabelski_usmiechWith age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Dzięki za odpowiedzi. A szczególnie tobie DobryGrzesiu . W takim razie skupiam się na 200 - 230 KM. Powyżej jednak nie będę nic robił z wielu powodów. Pomyślę w przyszłym roku nad kupnem drugiego autka > AUDI S8 MTM (D2).
__________________________________________________ __________________________
W takim razie jakie hamulce i zawieszenie :? Będą koła 225/40/18 ' (8J, ET 43).
- jakie tarcze i klocki ? ciężko będzie dostać komplet od r32 lub s3
- czy zaciski też trzeba wymienić ?
- Eibach Pro System -30mm
czy
- Koni Sport 1130 -35mm
? <> ? <> ? <> ? <> ? <> ? <> ? <> ? <> ? <> ? <> ? <> ? <> ? <> ? <> ? <> ? <> ?
[ Dodano: Sob 21 Lis, 09 00:06 ]
napiszę Ci tak. Wyobraź sobie co czułbyś objeżdżając takie auta jak np Nissan Z370, Audi S5 :diabelski_usmiech
Pochwal się osiągami udało ci się zejść poniżej 5.5 s do 100km/h ?. Jaka max. prędkość ?* CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
* AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"
Komentarz
-
Komentarz