Ja mam rade dla wszystkich co maja oryginalne kolpaki : wystawcie je na allegro i jezdzijcie bez
Czemu ?
- nie ukradna - bo nie bedzie czego.
- autko nabierze sportowego charakteru :P
- bedziecie mieli conajmniej 100 pln w kieszeni i gwarancje, ze obejdzie sie bez stresu i wydawania kasy, jakbyscie je stracili.
Minusy?
- jak dla mnie brak
- no chyba, ze ktos uwaza ze kolpak to niemal jak ladna alufelga :diabelski_usmiech
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
chyba , ze auto masz za bramą , do tego monitoring , do tego wszystkiego ochrona która nijak ale pilnuje
I tak na naszej starej poczciwej skodziance kołpaki ori są już od 6 lat :szeroki_usmiech
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Golas27, ja też na początku nie zakładałem kapsli na stalówki z zimówkami bo miałem je podobno "pro" odnowione i elegancko pomalowane ale jak po 1,5miesiąca ruda zaczeła wyłazić z powrotem to zakupiłem kołpaczki żeby ją zakryć
wziołem najfajniejsze z najtańszych (30pln) strzeliłem je czarnym matem (8pln) i już drugi sezon zapinam zaspy lód myjka nic się nie dzieje
Dzień przed odebraniem auta, z zastępczej O2 zajumali ori kołpaki, wystarczyło na 2 h zostawić auro pod biurem na Ochocie.
ASO przy zwrocie auta wystawiło fakturę po kosztach na 240PLNów.
misiek^wro, wiem, ale chodzenie na policję nie wchodzi w grę, nie mam czasu a miałem ponad miesiąc ich auto w użytkowaniu za free więc niech jakaś równowaga w przyrodzie będzie.
Ja miałem na zimę alu kupować ale sprzedawcy odradzali.wziąłem stalówki ale tak niektórzy przedmówcy bez kołpaków ,bo we wcześniejszym aucie strasznie korodowało jak miałem założone
Komentarz