Maicroft, co do DPF , sam miałem wielki dylemat (juz w trakcie zamowienia/oczekiwania) na moja 1.6 TDI CR DPF , za dużo internetu i za dużo "Auto Świat", wojek ma Passata bodajrze z 2007r własnie z DPF (1 właściciel,przebieg około 160 tyś km) i nigdy mu sie nawet kontrolka nie zapaliła, jezdzi raz na 2 tyg w dalsza trase, leje tylko np: ON Ultimate na BP i auto smiga, mi po 600km w mojej Czesi nagle na postoju wzrosły obroty do 1 tyś i spalanie sie zwiekszyło , zakładam że ma to zwiazek z tym filtrem. Wiec chyba nie jest tak zle, a już chyba kazdy wie że od 2011r, już nie kupi nowego Diesla bez DPF.
Jak narazie jestem bardzo zadowolony z mojej Czesi 1.6 TDI CR DPF z DSG (7) , zapłaciłem za nia jak za dobrego RS w Combi (rowniez nowego) ale silniki mi własnie w RS i w Superbie nie pasowały i stad padł wybor na ta Okte z tym silnikiem. Jak narazie 750km na liczniku wiec wiele powiedziec nie moge ale jestem pod wrazeniem.Wyscigowki nie oczekiwałem ale depnac tez mozna.
Jak narazie jestem bardzo zadowolony z mojej Czesi 1.6 TDI CR DPF z DSG (7) , zapłaciłem za nia jak za dobrego RS w Combi (rowniez nowego) ale silniki mi własnie w RS i w Superbie nie pasowały i stad padł wybor na ta Okte z tym silnikiem. Jak narazie 750km na liczniku wiec wiele powiedziec nie moge ale jestem pod wrazeniem.Wyscigowki nie oczekiwałem ale depnac tez mozna.
------> Jest Lexus CT200h
[/scroll:d077aef450]
ostatnio nawet wylądował z tym w serwisie i sporo mu tam robili, przez tydzień się grzebali
, jest o BIO paliwku , tyle wiem, pewnie bede mieszac ON takie i takie, tak dla samego siebie byc moze nic nie polepsze ale i nic nie zepsuje.
Ja tam wolę nie jeździć niepotrzebnie po mieście tudzież nie stać przez x-czasu na wolnych obrotach.
Komentarz