Octavia II 1.6 TDI

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Rekin Chlebojad
    Rider
    • 2010
    • 474

    #51
    Maicroft, co do DPF , sam miałem wielki dylemat (juz w trakcie zamowienia/oczekiwania) na moja 1.6 TDI CR DPF , za dużo internetu i za dużo "Auto Świat", wojek ma Passata bodajrze z 2007r własnie z DPF (1 właściciel,przebieg około 160 tyś km) i nigdy mu sie nawet kontrolka nie zapaliła, jezdzi raz na 2 tyg w dalsza trase, leje tylko np: ON Ultimate na BP i auto smiga, mi po 600km w mojej Czesi nagle na postoju wzrosły obroty do 1 tyś i spalanie sie zwiekszyło , zakładam że ma to zwiazek z tym filtrem. Wiec chyba nie jest tak zle, a już chyba kazdy wie że od 2011r, już nie kupi nowego Diesla bez DPF.

    Jak narazie jestem bardzo zadowolony z mojej Czesi 1.6 TDI CR DPF z DSG (7) , zapłaciłem za nia jak za dobrego RS w Combi (rowniez nowego) ale silniki mi własnie w RS i w Superbie nie pasowały i stad padł wybor na ta Okte z tym silnikiem. Jak narazie 750km na liczniku wiec wiele powiedziec nie moge ale jestem pod wrazeniem.Wyscigowki nie oczekiwałem ale depnac tez mozna.
    [scroll:d077aef450]Moja Czesia 1.6 TDI CR DSG---SPRZEDANA------> Jest Lexus CT200h [/scroll:d077aef450]

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #52
      Rekin Chlebojad, ludzie w Skodach raczej nie mają problemów z DPFem, RSki smigają już dłuższy czas i poza sporadycznymi przypadkami związanymi z jakimś dziwnym sposobem użytkowania raczej nie słychać, żeby się coś działo, tak, że powinno grać.
      Ale zdaję się, że w innych markach rożnie z tym bywa.

      Zamieszczone przez Rekin Chlebojad
      RS w Combi (rowniez nowego) ale silniki mi własnie w RS i w Superbie nie pasowały
      wolałeś w tej samej cenie CAYC niż BMN :?:
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • abstinent
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 4842
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #53
        Rekin Chlebojad, jak się nie mylę to do wysokoprężnych nie powinno się tankować ulepszonego ON, to samo pewnie tyczy się dpf

        Komentarz

        • macluke
          Elegance
          • 2010
          • 875

          #54
          Nie wiem, jak DPF funkcjonuje w O2, natomiast moi koledzy mający ten wynalazek np w Chevrolet Captiva (i innych) klną niczym świat stoi na zapalajacą się kontrolkę wymagającą przegonienia auta w najmniej spodziewanym momencie.
          Wracasz do domu zmęczony po pracy i tu zonk - nie ma to tamto, auto chce jeździć.

          Osobiście bym tego nie kupił, przynajmniej do momentu, aż te silniki będą znane, czyli na rynku jakieś 4-5 lat a sama technologia nie zostanie dopracowana.

          Komentarz

          • abstinent
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 4842
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #55
            macluke, mój brat właśnie też klnie na to, ma epice ostatnio nawet wylądował z tym w serwisie i sporo mu tam robili, przez tydzień się grzebali
            oczywiście zawsze tankował lepszy ON

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #56
              Zamieszczone przez abstinent
              oczywiście zawsze tankował lepszy ON
              no i niepotrzebnie
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #57
                Zamieszczone przez macluke
                Wracasz do domu zmęczony po pracy i tu zonk - nie ma to tamto, auto chce jeździć.
                Najwiekszy problem to brak umiejetnosci przeczytania instrukcji obslugi. To auto wystrczy zostawic na wolnych obrotach i filtr sie wypali, nie trzeba nigdzie jezdzic na 3 czy tam 4 biegu z okreslona predkoscia, nie trzeba dawac w palnik, bo to jeszcze bardziej zapcha filtr.


                A co do tych ulepszonych paliw. Koledzy majacy DPFy kiedy wrzucali wyniki z hamowni auta na zimowym ulepszym paliwie. Okazalo sie ze auto nie trzyma zadnych parametrow, a po wlaniu normalnego letniego paliwa auto odzylo :diabelski_usmiech
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • Rekin Chlebojad
                  Rider
                  • 2010
                  • 474

                  #58
                  Zamieszczone przez abstinent
                  Rekin Chlebojad, jak się nie mylę to do wysokoprężnych nie powinno się tankować ulepszonego ON, to samo pewnie tyczy się dpf
                  hmmm.... nie wiem w instrukcji nie ma nic o "ulepszonym ON" , jest o BIO paliwku , tyle wiem, pewnie bede mieszac ON takie i takie, tak dla samego siebie byc moze nic nie polepsze ale i nic nie zepsuje.

                  Zamieszczone przez szkoda
                  wolałeś w tej samej cenie CAYC niż BMN
                  wiesz szkoda, niepotrzebny by był mi mocny silnik, jezdze spokojnie, staram sie ekonomiczniej ale i troche energiczniej, moje auto przed rabatem wynioslo cos koło 121 tyś/zł to mniej wiecej tyle co RS z DSG, tyle że czasem potrzeba zawiesc gdzie starsza babcie i nie moge miec jak narazie niskiego auta w domu. Jak mi sie Skodzianka spodoba za 4 lata biore znow jakis wynalazek tyle że szybszy

                  Zamieszczone przez Maicroft
                  To auto wystrczy zostawic na wolnych obrotach i filtr sie wypali, nie trzeba nigdzie jezdzic na 3 czy tam 4 biegu z okreslona predkoscia, nie trzeba dawac w palnik, bo to jeszcze bardziej zapcha filtr.
                  jest cos w tym prawdy, wkoncu od czegos mi sie na skrzyzowaniu obroty zwiekszyły do 1 tyś i utrzymywały z 10 min, no i spalanie chwilowe wzrosło.
                  [scroll:d077aef450]Moja Czesia 1.6 TDI CR DSG---SPRZEDANA------> Jest Lexus CT200h [/scroll:d077aef450]

                  Komentarz

                  • loru
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 4286
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #59
                    Zamieszczone przez Rekin Chlebojad
                    ale i nic nie zepsuje.
                    oj tu poszukaj trochę po forum bo to ponoć nie do końca prawda.
                    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                    Komentarz

                    • gebek
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 1214

                      #60
                      Zamieszczone przez Rekin Chlebojad
                      moje auto przed rabatem wynioslo cos koło 121 tyś/zł to mniej wiecej tyle co RS z DSG,
                      Tyle kasy za 1.6 tdi cr :idea: ...to niezly desperat z Ciebie
                      Tato,tato...czy to auto jest chore?
                      Nie synku...to diesel PD.

                      Honda...the power of dreams.
                      Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                      Komentarz

                      • Tomasz_WS
                        Ambiente
                        • 2008
                        • 170

                        #61
                        Może ktos napisze jak z mocą przy większych prędkościach tj 120-180. Cięgnie to jakoś czy zamula?
                        Focus II FL 1.6tdci

                        Komentarz

                        • szkoda
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 22543

                          #62
                          Zamieszczone przez Rekin Chlebojad
                          jest cos w tym prawdy, wkoncu od czegos mi sie na skrzyzowaniu obroty zwiekszyły do 1 tyś i utrzymywały z 10 min, no i spalanie chwilowe wzrosło.
                          w czasach kiedy pojawiły się pierwsze BMNy w klubie MiKruS to zawzięcie testował i z ciekawostek, to nawet po przerwaniu procesu wypalania przez wyłączenie silnika, proces wznawiał się i dokańczał następnego dnia, tak, że tutaj problemów nie powinno być.
                          ale zdecydowanie lałbym najzwyklejszy ON bez żadnych ulepszaczy, to z kolei testował Masters z Krzyśkiem na swoich leonach BMN :idea:
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz

                          • sabur
                            Drive
                            • 2008
                            • 46

                            #63
                            do ostatnich słów dodam, że wniosek był jeden: mocy więcej nie ma ale sadzy tak :diabelski_usmiech stąd też Oni leją do swoich samochodów zwykłe ON z orlena i nie mają problemów.

                            Uszlachetniacze w ON ulit,hiper mega viper nie spalają się tak zacnie jak zwykła gnojówka i problem narasta. Dodajmy, że te ekśtra paliwa mają wyższą temp spalania co przekłada się w autach po chipie na cięcie mocy przez EGT.

                            Sprawdzone stacje i zwykła ropa, więcej nie trzeba.

                            Komentarz

                            • szkoda
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 22543

                              #64
                              Zamieszczone przez sabur
                              mocy więcej nie ma ale sadzy tak
                              dokładnie :idea:
                              saport techniczny baj DGW
                              była BKD+DSG '05 120kkm
                              była BXE '08 190kkm
                              no i nie ma :-)

                              Komentarz

                              • macluke
                                Elegance
                                • 2010
                                • 875

                                #65
                                w każdym razie: nikt mnie nie zmusi do tego wynalazku Ja tam wolę nie jeździć niepotrzebnie po mieście tudzież nie stać przez x-czasu na wolnych obrotach.

                                Starej daty jestem, starych technologii 1.9TDI używam

                                choć pewnie w perspektywie lat norma euro/6, euro/7, euro/....15 wprowadzi jeszcze ciekawsze rzeczy

                                Komentarz

                                • szkoda
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 22543

                                  #66
                                  Zamieszczone przez macluke
                                  w każdym razie: nikt mnie nie zmusi do tego wynalazku
                                  e tam, poza tym za jakiś, niedługi czas zmusi Cię do tego rynek, albo przejdziesz na benzynę
                                  saport techniczny baj DGW
                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                  była BXE '08 190kkm
                                  no i nie ma :-)

                                  Komentarz

                                  Pracuję...