W PL jeśli będą tworzyć sieć od zera, bez współpracy, to przyciągną pewnie tylko klientów kilkuletnich aut, a tacy często i gęsto nie będą kupować pakietów w ADAC z uwagi na cenę.
Nowe auta mają assistance w cenie, a w kolejnych latach w ubezpieczeniu.
Mogę się mylić, jednak IMO ADAC będzie się wiązał z ubezpieczycielami, bo kierowcy oczekującemu na pomoc na drodze, będzie wszystko jedno kto przyjedzie z lawetą/narządziami/paliwem/dobrą radą, a ubezpieczycielom bardziej będzie się opłacało dogadywać z firmą działającą w całym kraju (ADAC), zamiast szukać lokalnych podwykonawców.
Do tego niewątpliwym atutem ADAC będzie pakiet ważny w wielu krajach Europy. Firmy pewnie chętnie coś takiego wykupią.
Rynek pomału normalnieje, szkoda że po raz kolejny to Niemcy wchodzą do nas z ofertą.
Nowe auta mają assistance w cenie, a w kolejnych latach w ubezpieczeniu.
Mogę się mylić, jednak IMO ADAC będzie się wiązał z ubezpieczycielami, bo kierowcy oczekującemu na pomoc na drodze, będzie wszystko jedno kto przyjedzie z lawetą/narządziami/paliwem/dobrą radą, a ubezpieczycielom bardziej będzie się opłacało dogadywać z firmą działającą w całym kraju (ADAC), zamiast szukać lokalnych podwykonawców.
Do tego niewątpliwym atutem ADAC będzie pakiet ważny w wielu krajach Europy. Firmy pewnie chętnie coś takiego wykupią.
Rynek pomału normalnieje, szkoda że po raz kolejny to Niemcy wchodzą do nas z ofertą.
Komentarz