Zamieszczone przez Janusz
pytanie do posiadaczy silnika tsi (1,4 i 2,0)
Zwiń
X
-
pytanie do posiadaczy silnika tsi (1,4 i 2,0)
witam
przymierzam sie do nowego autka.
na poczatku chcialem 1,4 tsi 160 KM ale naczytalem sie ze sa z nim problemy
czy to prawda ?? jak sie sprawuje 2,0 tsi 210 KM podobno ok
dzieki za kada wypowiedz nie ukrywam ze po dolozeniu do 2,0 tsi pojawila sie mozliwosc zakupu disla 2,0 140 km ale jakos nie lubie disli
dziekiScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
-
-
Bardzo dobre forum wybrałeś na to pytanie widać że mocno się interesowałeś i zapewne wiesz że:
Silnika 1.4 tsi 160 KM nie montują do skody :shock:
A silnik 2.0 tsi jest dopiero dostępny w wersji RS co ogranicza liczbę posiadaczy.
I ma moc 200KM.
A porównanie każdego diesla do benzyny nie ma sensu.Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.
Komentarz
-
-
Psycho Dad
no wlasnie teraz zauwazylem ze nie ma w skodzie no ale moze ktos sie wypowie,
podbno skoda ma te same silniki co VW
loru
no wiem tylko ze on ma chyba 280 NM a dislek ma juz 350 NMScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez liroyekloru
no wiem tylko ze on ma chyba 280 NM a dislek ma juz 350 NMByło, minęło:
RS Look @ 198KM/283Nm by Unitronic.
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez liroyekloru
no wiem tylko ze on ma chyba 280 NM a dislek ma juz 350 NM
Mając do wyboru 1.4TSI, 2.0TSI i 2.0TDI zdecydowanie wybrałbym 2.0TSI.
Komentarz
-
no dobra a moze mi ktos powiedziec co jest drozsze w utrzymaniu ?? (nie licze kosztow paliwa :P)Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez liroyekno wiem tylko ze on ma chyba 280 NM a dislek ma juz 350 NM
ja mam teoretycznie 105KM i 250 NM po programie pewnie będzie w okolicach 150KM i 320NM myślisz że bym dał radzę objechać takie 2,0tsi nawet w serii ? wątpię prędzej bym oglądał jej dupkę jak ładnie mi odjeżdża.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez liroyekno dobra a moze mi ktos powiedziec co jest drozsze w utrzymaniu ?? (nie licze kosztow paliwa :P)
Jeśli koszty paliwa cie nie interesują to 2.0 TSI
To jest naprawdę mocny silnik przy takiej mocy warto pomyśleć o napędzie na 4 łąpy.Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.
Komentarz
-
-
ja tam byl bral diesla ale tego 170 kmSkoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie
obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu
Komentarz
-
-
Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
skoda ma te same silniki co vw ale w tym przyapadku zamiast silnika 160KM 1,4 tsi (montowanego np. w golfach)ma 160KM 1,8 tsi (montowany w passacie)1,4 tsi w skodzie jest ten sam co w golfie ale z mocą 120KM. Ja wybrałem 1,8 tsi bo diesel Raczej mi się nie opłacał(mowa tu o porównywalnej mocy czyli 2,0 tdi) a poza tym nie przepadam za nimi. Jazda 1,8 sprawia naprawdę wiele przyjemności więc ja go polecam.
Komentarz
-
-
rafik11
a jak koszty przegladow ?? i ile ci to pali w 10 sie miescisz ??Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez liroyektym bardziej ze do TSI juz montuja LPG
Bierz 2.0 TSI i się nie zastanawiaj nawet- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Jac_ek
narazie mi nie zalezy
ale nigdy nie wiadomo co bedzie a jak bryna bedzie po 6 zl ?? :PScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
Re: pytanie do posiadaczy silnika tsi (1,4 i 2,0)
Zamieszczone przez liroyekwitam
przymierzam sie do nowego autka.
na poczatku chcialem 1,4 tsi 160 KM ale naczytalem sie ze sa z nim problemy
czy to prawda ?? jak sie sprawuje 2,0 tsi 210 KM podobno ok
dzieki za kada wypowiedz nie ukrywam ze po dolozeniu do 2,0 tsi pojawila sie mozliwosc zakupu disla 2,0 140 km ale jakos nie lubie disli
dzieki
JEDYNA BARDZO POWAŻNA WADA: anatomia tego silnika, jego osprzętu jest TERRA INCOGNITA dla serwisu - więc każdy USER jest beta-testerem dla ASO, systemów, Skoda Auto Polska...Jak się coś poważnego schrzani będą tygodniami deliberować nad częściami, co i jak ma być skręcone i do czego co przychodzi... Może za rok/ dwa lata sytuacja się poprawi. Who knows...
Jeśli nie jeździsz za wiele może lepiej 1.8 TSI? Spali pewnie litr więcej na 100 km. Ale frajda z jazdy większa i ASO pewnie bardziej kumate w jego anatomii...
Komentarz
-
-
a nie ja nie pisałem ze ten 1,8 to ten sam co 1,4, tylko napisałem ze 1,4 tsi 160 KM jest montowany w golfach a 1,8 tsi jest montowany w passacie. Swoją drogą to mnie zastanawia dlaczego do golfa wkładają 1,4 tsi 160 KM a nie daja tego 1,8 tsi zaoszczędzili by na produkcji? Natomiast problemy z silnikiem 1,4 tsi dotyczą (z tego co słyszałem) wersji z kompresorem czyli tych 140 i 160 KM a w octavi jest tylko ten 120KM bez kopresora tylko z turbiną. Więc nie ma co porównywać tych silników, być może tam problem wiąze sie z dodatkowym osprzętem? Co do spalania 1,8 tsi
to w trasie minimalne spalanie na odcinku ok 80km zanotowałem 6,2 ale jazda z prędkością 80-110 km/h a w mieście minimalne 10,2. Nie podaję max spalania bo to właściwie chyba nie jest możliwe do określenia bo to zależy czy na zimnym silniku mocno naciśniemy na gaz(w mieście ) czy na trasie mocno będziemy redukowali itp. Mnie osobiście w te mrozy w mieście wskazuje zaraz po ruszeniu ok 13l potem spada do 11l. dodam że wskazania komputera mam ustawione na kompie w pozycji która nie kasuje sie po wyłączeniu zapłonu więc zbiera on dane z (niepamiętam ale iluś dziesięciu godzin jazdy)dla mnie to jest wiarygodne wskazanie. a przebieg jaki teraz mam to 2kkm. więc wszysto jeszcze przed nim.
Komentarz
-
-
Co do tej instalacji LPG to jest straszna kicha.Wtryski od benzyny muszą pracować by je chłodzić . Co przy dużych kosztach instalacji i ryzyku awarii drogich wtrysków benzyny w ogóle się przestaje kalkulować
Obecnie nie da się niczego do ludzi założyć w silnikach TSI oprócz fabrycznej instalacji CNG.
Koszty przeglądów które wypadają raz w roku lub co dwa lata w porównaniu do kosztów paliwa są praktycznie bez znaczenia.
I tu popadasz w paradoks ... mówisz że główny koszt eksploatacji paliwo jest bez znaczenia.
W takim przypadku każdy doradzi najmocniejszą jednostkę czy to benzynową czy dieslaNie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.
Komentarz
-
-
Psycho Dad
wiem o co ci chodzi
ale mi chodzi oto ze w chwili obecnej oszczednosc nie gra az takie roli
ale nie wiem co bedzie za 2-3 lata
i tak juz poszedlem na calosc bo na poczatku chcialem 1,4 122 potem 1,4 160 km a juz teraz 2,0 210
wiadomo moge znowu dolozyc i brac disla 170 ale tak mozna dokladac bez konca
wiadomo ze tego auta nie kupie na rok tylko przynajmniej na 5 wiec musze oprocz terazniejszosci, mlodenczow zapalow, napalnie sie itp brac pod uwage przyszlosc
na dzien dzisiajeszy nie mam zamiaru montowacc LPG od taniej jazdy bedzie przeciez jetta z LPGScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
Komentarz