marlej108, fajna czacha na klapie :diabelski_usmiech
Nowy 1.2 TDI
Zwiń
X
-
Re: Nowy 1.2 TDI
moim zdaniem w golfie na pewno tego silniczka nie zobaczymy ponieważ jest juz wersja bluemotion z silnikiem 1.6 TDI. Jezeli w golfie miałby się znaleźć 1.2 to bylo by to chyba troche bez sensu... silnik ten trafi zapewne do mniejszych modeli koncernu np. polo, fox, ibiza, fabia.Zamieszczone przez krzysiek83wprCiekawe swoją drogą czy VW wstawi ten silniczek do Golfa a może Octavii.
Komentarz
-
-
Pamiętajcie, że jeszcze pewnie z rok temu większość by powiedziała że 1.2 TSI w Golfie i Octavii jest bez sensu
.
Info uzupelniające: tak, jak tu kolega wspomniał ten silnik również będzie dostępny w Ibizie i Fabii. W Fabii także na dniach. A wg mnie to macie racje, że w wariancie 75km raczej w Octavii go nie zobaczymy, ale kto powiedział, że nie będzie mocniejszej wersji, np 85-90km. A tyle na podstawowy silnik deasla już by wystarczyło.. kto wie, w tych czasach..
Komentarz
-
-
Jeśli to silnik 1.2TDI 55kw to nie prawdopodobnie tylko na pewno 75koni - 55kw to właśnie 75km ( 1kw=1,3596km )Zamieszczone przez krzysiek83wprnowy silnik z serii TDI, 1.2 TDI 55kw, prawdopodobnie 75km.O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Tak tylko ze silnik 1.2 TSI 105 KM "robi setke" o ponad 1 sekunde szybciej niż wolnossąca jednostka 1.6 o tej samej mocy, spalając przy tym 1-2 l mniej na 100 kilometrów. Uważam zatem, że jest to ciekawa alternatywa dla ww wilnika 1.6 czego raczej o 75 konnym dieslu 1.2 nie bedzie można powiedziećZamieszczone przez krzysiek83wprPamiętajcie, że jeszcze pewnie z rok temu większość by powiedziała że 1.2 TSI w Golfie i Octavii jest bez sensu
.
Komentarz
-
-
Bo zawsze znajdzie się paru klientów, którzy stwierdzą, że 0,5 litra mniej na stówkę to spora oszczędność.Zamieszczone przez rkbnie wiem po co chciec mniej?
Nie, kosiarka i tyle. 13 sekund do setki to nie jest komfort w wyprzedzaniu. Wiem czepiam się, ale już wolałbym kupić samochód z 1,2 na pokładzie tyle, że w 16 zaworach.Zamieszczone przez krzysiek83wprNp w mojej Fabii 1.4 TDI firmowej też są 3 gary a naprawde przyzwoicie się jeździ.
Za chwilę zaczną produkować samochody z silnikami 0,6, trzema sprężarkami i dwoma kompresorami, żeby spalanie jeszcze o 0,1 l/100 km było mniejsze. Tylko, że nie daje to komfortu jazdy.It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Fiat już wraca do silników 2 cylindrowych. Chyba 0,8 wolnossące i doładowane 65/100 konikówZamieszczone przez tomilZa chwilę zaczną produkować samochody z silnikami 0,6, trzema sprężarkami i dwoma kompresorami, żeby spalanie jeszcze o 0,1 l/100 km było mniejsze. Tylko, że nie daje to komfortu jazdy.
Komentarz
-
-
"tomil" ale jeżeli zmniejszeniu liczby cylindrów i zaworów będzie towarzyszyła poza większą oszczędnością paliwa także podobna kultura pracy i dynamika jak jednostek 4 cylindrowych i 16 zaworowych to komfort jazdy będzie podobny. W Fabii z 1,4 TDI kultura pracy silnika jest po prostu moim zdaniem fatalna ale w moim 1,9 TDI w O II głośność jest po prostu idealna i wcześniejsze moje obawy były w 100 % przesadzone.
A skoro różnicy w realu nie będzie to po co przepłacać?
Problem moim zdaniem jest mentalny i ja także go mam. Zawsze chciałem jeździć 2 litrową benzyną (w Octavii I lub Superb I) a wychodzi na to, że lepsze będzie 1,2 TSI lub 1,4 TSI z DSG
Komentarz
-
-
Audi A2 1.4TDI (3 cylindry) moc 90ps przyśpieszenie do 100km/h - ?? 10.9.Zamieszczone przez tomilNie, kosiarka i tyle. 13 sekund do setki to nie jest komfort w wyprzedzaniu. Wiem czepiam się, ale już wolałbym kupić samochód z 1,2 na pokładzie tyle, że w 16 zaworach.Zamieszczone przez krzysiek83wprNp w mojej Fabii 1.4 TDI firmowej też są 3 gary a naprawde przyzwoicie się jeździ.
ps: w spalaniu da się zejść do mniej niż 3l na 100km
O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Według mnie wszystkie 3 cylindrowe silniki to porażka, brak jakiejkolwiek kultury pracy, wibracje kabiny, że o osiągach nie wspomne, w dzisiejszych czasach 4 cylindorwym silniczkiem o mniejszej pojemności można osiągnąć podobne parametry ekonomiczne a jazda jest bez porównania przyjemniejsza.Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
Komentarz
-
-
Tylko dalej jest to kosiarka i tak też pracuje. Praktycznie zero kultury pracy- poza tym, że pewnie Audi jest przyzwoicie wyciszone. Nie wiem czy da się odpowiednio wyważyć silnik, tak żeby nim po prostu nie rzucało.Zamieszczone przez ThundiAudi A2 1.4TDI (3 cylindry) moc 90ps przyśpieszenie do 100km/h - ?? 10.9.
I tu jest problem. Dlaczego mniejszy silnik ma mniejszą kulturę pracy :?Zamieszczone przez PiterNZW Fabii z 1,4 TDI kultura pracy silnika jest po prostu moim zdaniem fatalna ale w moim 1,9 TDI w O II głośność jest po prostu idealna
Jadąc ze stałą prędkością 90 km/h za tirem :P Jeżdżę takim bydlakiem- 1,4 tyle, że ze ten słabszy- poniżej 6 nie udało mi się jeszcze zejść. Choć pewnie przy :evil: normalnej jeździe uda się cósik ok. 4.Zamieszczone przez Thundiw spalaniu da się zejść do mniej niż 3l na 100kmIt doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
JUż tak nie narzekajcie na kulture pracy 1.4 tdi, Fabie czy Polówki z tym silnikiem nie kupuje się, dla tego żeby miło brzmiały czy żeby specjalnie dobrze przyspieszały. Mają być:
1. Trwale - i są, zrobilem 90tys tym silnikiem, zero awarii czy problemów
2. Oszczędne - są, Fabia przy noormalnej jeździe spala średnio 5-5.5 w warunkach mieszanych
3. W rozsadnej cenie - również taka jest.
Co do kolegi, który napisał że 1.2 TDI i już jest i jest starą konstrukcją.. nie dokońca. Były ontowane w Audi A2 to fakt, ale je wycofali ze względu na drogą produkcje i mały popyt. Teraz będą to zupelnie nowe silniki.
Komentarz
-
Komentarz