marlej108, fajna czacha na klapie :diabelski_usmiech
Nowy 1.2 TDI
Zwiń
X
-
Re: Nowy 1.2 TDI
Zamieszczone przez krzysiek83wprCiekawe swoją drogą czy VW wstawi ten silniczek do Golfa a może Octavii.
Komentarz
-
-
Pamiętajcie, że jeszcze pewnie z rok temu większość by powiedziała że 1.2 TSI w Golfie i Octavii jest bez sensu.
Info uzupelniające: tak, jak tu kolega wspomniał ten silnik również będzie dostępny w Ibizie i Fabii. W Fabii także na dniach. A wg mnie to macie racje, że w wariancie 75km raczej w Octavii go nie zobaczymy, ale kto powiedział, że nie będzie mocniejszej wersji, np 85-90km. A tyle na podstawowy silnik deasla już by wystarczyło.. kto wie, w tych czasach..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek83wprnowy silnik z serii TDI, 1.2 TDI 55kw, prawdopodobnie 75km.O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek83wprPamiętajcie, że jeszcze pewnie z rok temu większość by powiedziała że 1.2 TSI w Golfie i Octavii jest bez sensu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rkbnie wiem po co chciec mniej?
Zamieszczone przez krzysiek83wprNp w mojej Fabii 1.4 TDI firmowej też są 3 gary a naprawde przyzwoicie się jeździ.
Za chwilę zaczną produkować samochody z silnikami 0,6, trzema sprężarkami i dwoma kompresorami, żeby spalanie jeszcze o 0,1 l/100 km było mniejsze. Tylko, że nie daje to komfortu jazdy.It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomilZa chwilę zaczną produkować samochody z silnikami 0,6, trzema sprężarkami i dwoma kompresorami, żeby spalanie jeszcze o 0,1 l/100 km było mniejsze. Tylko, że nie daje to komfortu jazdy.
Komentarz
-
-
"tomil" ale jeżeli zmniejszeniu liczby cylindrów i zaworów będzie towarzyszyła poza większą oszczędnością paliwa także podobna kultura pracy i dynamika jak jednostek 4 cylindrowych i 16 zaworowych to komfort jazdy będzie podobny. W Fabii z 1,4 TDI kultura pracy silnika jest po prostu moim zdaniem fatalna ale w moim 1,9 TDI w O II głośność jest po prostu idealna i wcześniejsze moje obawy były w 100 % przesadzone.
A skoro różnicy w realu nie będzie to po co przepłacać?
Problem moim zdaniem jest mentalny i ja także go mam. Zawsze chciałem jeździć 2 litrową benzyną (w Octavii I lub Superb I) a wychodzi na to, że lepsze będzie 1,2 TSI lub 1,4 TSI z DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomilZamieszczone przez krzysiek83wprNp w mojej Fabii 1.4 TDI firmowej też są 3 gary a naprawde przyzwoicie się jeździ.
ps: w spalaniu da się zejść do mniej niż 3l na 100kmO ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Według mnie wszystkie 3 cylindrowe silniki to porażka, brak jakiejkolwiek kultury pracy, wibracje kabiny, że o osiągach nie wspomne, w dzisiejszych czasach 4 cylindorwym silniczkiem o mniejszej pojemności można osiągnąć podobne parametry ekonomiczne a jazda jest bez porównania przyjemniejsza.Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ThundiAudi A2 1.4TDI (3 cylindry) moc 90ps przyśpieszenie do 100km/h - ?? 10.9.
Zamieszczone przez PiterNZW Fabii z 1,4 TDI kultura pracy silnika jest po prostu moim zdaniem fatalna ale w moim 1,9 TDI w O II głośność jest po prostu idealna
Zamieszczone przez Thundiw spalaniu da się zejść do mniej niż 3l na 100kmIt doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
JUż tak nie narzekajcie na kulture pracy 1.4 tdi, Fabie czy Polówki z tym silnikiem nie kupuje się, dla tego żeby miło brzmiały czy żeby specjalnie dobrze przyspieszały. Mają być:
1. Trwale - i są, zrobilem 90tys tym silnikiem, zero awarii czy problemów
2. Oszczędne - są, Fabia przy noormalnej jeździe spala średnio 5-5.5 w warunkach mieszanych
3. W rozsadnej cenie - również taka jest.
Co do kolegi, który napisał że 1.2 TDI i już jest i jest starą konstrukcją.. nie dokońca. Były ontowane w Audi A2 to fakt, ale je wycofali ze względu na drogą produkcje i mały popyt. Teraz będą to zupelnie nowe silniki.
Komentarz
-
Komentarz