dżizas jakie to nudne i zupełnie nie o kosztach użytkowania TSI :szeroki_usmiech
Koszty użytkowania 1,4TSI i 1,8TSI
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez winni77Yarek, może zdefiniujmy temperaturę rozgrzania, zanim dyskusja rozgorzeje?Mnie przy temp -3°-+5°C wskazówka temperatury "boryga" rusza się już po 2 km, ale pełne rozgrzanie następuje pewnie po 10km (i nie chodzi mi o to, że układ chłodniczy ma 90°C, bo to nie wiele znaczy).
. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruno i czekamy z niecierpliwości co autor tematu wybrał
1,4TSI odpadł.
Pozostał 1,8TSI, dla pewności przejadę się jeszcze 2,0TDI 140KM (w tym tygodniu nie mam czasu).
Jak skonfigurowałem 1,8TSI to wyszło 96.480,00 zł i se usiadłem (tak fajnie się dodaje te opcje). Dostałem pierwszą odpowiedź od forumowych dilerów (rozsądna oferta, zdecydowanie lepsza niż to co zaproponowali w salonie w Koszalinie).
Temat ma dziś wygląda następująco.
Oktawia 1,8TSI z "bajerami" przeciwko wersja budżetowa Kia cee'd. Różnica wychodzi 25.000 tysięcy na korzyść Kia (kwota szacunkowa, różnica w cena autka i paliwa na przestrzeni 150.000 km).
PS. Kia wersja budżetowa to w tym przypadku silnik 115KM diesel i na przykład brak ksenonów.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dankatOktawia 1,8TSI z "bajerami" przeciwko wersja budżetowa Kia cee'd. Różnica wychodzi 25.000 tysięcy na korzyść Kia (kwota szacunkowa, różnica w cena autka i paliwa na przestrzeni 150.000 km).
PS. Kia wersja budżetowa to w tym przypadku silnik 115KM diesel i na przykład brak ksenonów.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWprzyznam szczerze, że nie do końca rozumiem to porównanie cen :roll: Równie odbrze mozna skonfigurować budżetową Octavie :roll: nie wyjdzie w cenie Kijanki ale różnica nie bezie taka jak napisałeś :roll:
PS. Nie wiem czy wytłumaczyłem zrozumiale. Starałem się.
PS. Obawiam się, ze jak w końcu przejadę się 1,8TSI rozum się wyłączy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dankatZamieszczone przez MisiekWAWprzyznam szczerze, że nie do końca rozumiem to porównanie cen :roll: Równie odbrze mozna skonfigurować budżetową Octavie :roll: nie wyjdzie w cenie Kijanki ale różnica nie bezie taka jak napisałeś :roll:
PS. Nie wiem czy wytłumaczyłem zrozumiale. Starałem się.k
Zamieszczone przez dankatPS. Obawiam się, ze jak w końcu przejadę się 1,8TSI rozum się wyłączy.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dankatNa plus Skody.
- jakość serwisu,
- dodatki, najważniejszy ksenony,
- większy bagażnik, kolejny duży plus.
Na plus Kia
- cena zakupu,
- kosztu użytkowania (paliwo[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez voltarNo i niestety wnetrze ... czy przekonuje cie wnetrze Ceeda ? Z zewnatrz auto w wersji SW calkie fajnie wyglada ale w srodku bleeeZreszta to 2 calkiem rozne auta.
Mozna powiedziec ze Ceed to typowy kompakt a Octavia to ... nietypowyi za to sie wiecej placi ...
Mam pytanie a które auto jest według Ciebie po prostu lepsze? Czy ceedem jedzie się lepiej niż octa bez dodatków? Mi się wydaje ze octa jest dużo przyjemniejsza w prowadzeniu od ceeda, niezależnie od wersji wyposażenia.
myślę że dla octavi na + mniejsza utrata wartości i łatwiej odsprzedać w przeciwieństwie do Kia.
Dlaczego odrzuciles 1.4tsi?jezdziles octavia z tym silnikiem?
PS. Zakładam iż większość przy zakupie nowego autka przechodzi podobne rozterki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojtasosobecnie użytkuję już drugie 2.0 TDI BKD w Skodzie. Nic złego o nim powiedzieć nie mogę.
Zamieszczone przez wojtasosWg mnie każdy kto powie, że różnica na korzyść diesla to tylko 1l-1,5l jest w błędzie.
Zamieszczone przez wojtasosTeraz czas na ten dziwny przesąd, że diesle są głośne.
Zamieszczone przez wojtasosBenzynkę zawsze trzeba wyżej kręcić, a tutaj już mamy wyraźny dźwięk silnika.
Zamieszczone przez wojtasosJedyna różnica jeśli chodzi o koszty użytkowania pomiędzy takimi autami to różnica spalania. W trasie jest to miażdżąca przewaga TDI.
Zamieszczone przez wojtasosZdecydwanie polecam Skodę.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojtasosWg mnie każdy kto powie, że różnica na korzyść diesla to tylko 1l-1,5l jest w błędzie.
Zamieszczone przez wojtasosJedyna różnica jeśli chodzi o koszty użytkowania pomiędzy takimi autami to różnica spalania. W trasie jest to miażdżąca przewaga TDI.. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dankatDuży bagażnikO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
To i ja dodam coś od siebie 8)
Nie bijcie ,że nie do końca na tematops: ale pojawiło się porównanie do Kia Ceed,
Kiedy byłem na etapie kupna auta,po objazdówce po salonach -jazdach próbnych ,na placu boju pozostał Octavia i Ceed ,przeważyło większe zaufanie do marki, a szale całkowicie przechyliło to jak się dowiedziałem,że 1/4 wszystkich jeżdzących Ceed po Polsce ma problemy z łuszczącym się lakierem bezbarwnym,kiepskiej jakości serwis ,drogie części. A co do ceny moja 1.4 Mint 57tyś. Kia- 1.4 109KM wersja następna po podstawowej(codziło o to żeby była klima) 55tyś bez ESP.-czyli cena bez mała ta sama. :shock:
Mam Octavie jestem zadowolony :twisted: Dzisiaj postąpił bym tak samo.
Pozdro dla wszystkich
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez skaypikTo i ja dodam coś od siebie 8)
a szale całkowicie przechyliło to jak się dowiedziałem,że 1/4 wszystkich jeżdzących Ceed po Polsce ma problemy z łuszczącym się lakierem bezbarwnym,kiepskiej jakości serwis ,drogie części.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dankatskaypik napisał/a:
To i ja dodam coś od siebie
a szale całkowicie przechyliło to jak się dowiedziałem,że 1/4 wszystkich jeżdzących Ceed po Polsce ma problemy z łuszczącym się lakierem bezbarwnym,kiepskiej jakości serwis ,drogie części.
Nie wiem skąd ta liczba 1/4, to w tym przypadku kilka tysięcy. W Polsce było około 40 sztuk i jeszcze 20 z europy. Kiepskiej jakości serwis, tu się zgadzam. Opinia na podstawie 150kkm. Drogie części, tez fałszywa opinia. Powiedział bym średni przedział.*************
Tłumaczenia, kursy językowe i korepetycje j. angielski.
Rabat dla OCP
www.primusal.pl
[email protected]
*************
Komentarz
-
-
dajcie już spokuj z tym spalaniem, autor pytał również, a może przede wszystkim o inne koszty.
Jeżeli na placu boju pozostaje CDAA i BKD, to w przypadku BKD do 150kkm napewno wymiana rozrządu (1kzł poza aso) i może się zdarzyć , że turbawka nie wytrzyma (stylu jazdy).
CDAA?Audi A4 1.8TFSI
Komentarz
-
-
Ale nikt z Was nie przejechal wiecej jak 100kkm tym 1.8TSI, a wszyscy juz z gory mowia ze nic sie nie wysypie :idea: Ja zrobilem BKD ponad 100kkm i tez nic sie nie wysypalo, a inni 50 nie moga zrobic, wiec jaki to wyznacznik :roll: W przypadku BKD jest duzo wiecej potwierdzonych opinii, a przy 1.8TSI nie ma zadnych
Komentarz
-
Komentarz