Octavia II 4x4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marrat
    Drive
    • 2005
    • 44

    Octavia II 4x4

    LUKI, ja mam zrobione a`la VW i mi sie bardzo podoba :twisted:

    oto mozesz sobie lukną :P

  • cieq
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 745
    • Octavia I (1U2)
    • AGU 1.8 20VT 150 KM
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    Octavia II 4x4

    Ojciec zastanawia sie nad Octavia II 4x4 TDI kombi, czy warto? Moim zdaniem ma zbyt slaby silnik, tylko 105KM, nawet po wirusie nie bedzie smigal tak jak nalezy. 2.0FSI 4x4 odpada. No i cena jak dla mnie troche przesadzona, za 115tys mozna miec nowego Passata Varianta 2.0TDI 4motion. Prosze o pomoc i wasze opinie na ten temat
    www.pinkbike.com

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Ktoś kto kupuje samochód 4x4 to chyba nie jeździ na wyścigi . Też nie miałem przekonania do 105, ale kolega z forum powiedział ze spokojnie wystarcza. Jeżdzę 110 i to jest dla mnie odrzutowiec a , 5 koni duzej różnicy nie robi . Ale jeśli za te pieniądze można mieć paska to chyba bym się nie zastanawiał. Chociaż?
      nawet po wirusie nie bedzie smigal tak jak nalezy. 2
      a co dla Ciebie znaczy jak należy? Każdy ma inne wymagania.
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • Zoltar
        Rider
        • 2005
        • 722

        #4
        Po chipie "tylko" 90 konny Tour chodzi bardzo przyjemnie.

        Generalnie 1.9 nie jest złym wyborem.

        Co do ceny Paska, to będzie podstawowa wersja... Niestety każdy dodatek to kosmiczna kwota

        Aczkolwiek możliwe, że jest to warte rozeznania.


        Tylko dla autostradowych maniaków będzie trochę brakować 6 biegu... 6 bieg świetnie sprawdza się nawet na zapchanej obwodnicy :twisted:



        Pytanie czy Twój Ojciec wykorzysta napęd ?

        Jeśli jeździ w góry i chce mieć pewność, że wyjedzie z większego śniegu, to warto... Bo do normalnej jazdy imho totalnie zbędny wydatek... Różnica będzie na korzyść Elegance + Ksenon.
        www.soft-car.pl
        www.chiptuning-gdansk.pl


        - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
        - Wyłączanie DPF
        - Hamownia Obciążeniowa

        Komentarz

        • cieq
          Rider
          S_OCP Member
          • 2005
          • 745
          • Octavia I (1U2)
          • AGU 1.8 20VT 150 KM
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Strasznie zaluje ze nie ma w ofercie O II 2.0TDI 4x4 bo wtedy wybor bylby oczywisty.
          Co do ceny Paska, to będzie podstawowa wersja... Niestety każdy dodatek to kosmiczna kwota
          Wersja Comfortline, a co do dodatkow fakt, ceny z kosmosu :?
          a co dla Ciebie znaczy jak należy? Każdy ma inne wymagania.
          Bo widzisz, Octa II kombi 4x4 to dosc ciezkie auto i wydaje mi sie ze nawet te ~150KM po wirusie moze nie wystarczyc. Co innego gdyby bylo 2.0TDI, ~175KM i gitarka k Kazdy ma inne wymagania :diabelski_usmiech
          Mysle ze dobrym wyborem bedzie 2.0TDI w Elegance tak jak napisal Zoltar
          www.pinkbike.com

          Komentarz

          • Zoltar
            Rider
            • 2005
            • 722

            #6
            Dobry program w okolicach 140-145 koni z krzywą momentu rosnącą ponad 3000 obrotów, a nie z "pikiem" przy 2000 dałby sensowne osiągi.

            Jednak imho polecam Elegance z 2.0


            Pozdro.
            www.soft-car.pl
            www.chiptuning-gdansk.pl


            - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
            - Wyłączanie DPF
            - Hamownia Obciążeniowa

            Komentarz

            • cieq
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 745
              • Octavia I (1U2)
              • AGU 1.8 20VT 150 KM
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              W sumie jak policzylem sobie w konfiguratorze O II 2.0TDI kombi Elegance czern magic z xenonami, polskora i grzanymi fotelami to wyszlo 108tys a za 112 jest RS :twisted: :twisted: :twisted: no ale dieselek to dieselek
              www.pinkbike.com

              Komentarz

              • MiKruS
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7976

                #8
                Wersja 1.9 4x4 po wirusie, przy strzale ze sprzegla bedzie robila czas do setki ponizej 8 sek.

                Elastycznosc tez bedzie miala super. Bedzie swobodnie robila wiatrak z seryjnej 2.0TDI i wcale nie bedzie bardzo odstawala chipowanej.
                Nie mowiac juz o Passacie 2.0 FSI, ktory jest mega kupą i sprawny kierownik nawet seryjnym 1.9TDI by go wyleczyl. :wink:

                [ Dodano: Nie Sty 08, 2006 8:31 am ]
                Zamieszczone przez Ziomal
                Jeżdzę 110 i to jest dla mnie odrzutowiec a , 5 koni duzej różnicy nie robi
                Na papierze. W praktyce ten motor ma wiecej koni a tym bardziej momentu od Twojej 110VP.
                TDI 205PS

                Komentarz

                • cieq
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 745
                  • Octavia I (1U2)
                  • AGU 1.8 20VT 150 KM
                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez MiKruS
                  Wersja 1.9 4x4 po wirusie, przy strzale ze sprzegla bedzie robila czas do setki ponizej 8 sek.
                  Jak to mozliwe skoro seria ma katalogowo do setki 12,9s??? (kombi 4x4) "Ucina" 5s do 100 po wirusie???

                  Na jakie przyrosty mozna liczyc po wirusie? Koni wiem ze swobodnie ok~150 a Nm?

                  Co do 2.0FSI to porazka.

                  Jak juz mowilem, strasznie zaluje ze nie ma 2.0TDI 4x4 :cry:
                  www.pinkbike.com

                  Komentarz

                  • MiKruS
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7976

                    #10
                    Zamieszczone przez cieq
                    Jak to mozliwe skoro seria ma katalogowo do setki 12,9s??? (kombi 4x4) "Ucina" 5s do 100 po wirusie???
                    Wykorzystujac naped na cztery kola, nawet w serii bedzie mozna uzyskac czas w granicach 10 sek.

                    Dane katalogowe nie uwzgledniaja mozliwosci ruszenia czterołapem z 4.000 rpm...
                    TDI 205PS

                    Komentarz

                    • cieq
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 745
                      • Octavia I (1U2)
                      • AGU 1.8 20VT 150 KM
                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                      #11
                      Za O II 1.9TDI Adventure 4x4 z wyposazeniem zrownujacym ja z wersja Elegance i dodatkami (xenony, polskora, podgrzewane fotele) trzeba zaplacic niemal 116tys zl :shock: :shock: :shock: a dodac jeszcze program za 1-1,5... zgroza
                      www.pinkbike.com

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        Na naszym forum forum tej osoby nie chyba nie ma, ale na tdiracing.pl poszukaj 'shafter-a'. Jego ojciec ma 4x4 2.0FSI wiec dowiesz sie jak jezdzi silnik 2.0 w tej budzie.


                        MiKruS, Nie wiem jak w nowej, ale w starej strzal ze sprzegla z tych obrotow powodowal chwile namyslu przedniej osi i odjazd z miejsca, wiec faktycznie roznica w starcie moze byc ogromna :diabelski_usmiech
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • szkoda
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 22543

                          #13
                          Zamieszczone przez MiKruS
                          Dane katalogowe nie uwzgledniaja mozliwosci ruszenia czterołapem z 4.000 rpm...
                          no tak, tylko nie jestem pewien, czy dokladnie o to chodzi ojcu cieq'a?
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz

                          • cieq
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 745
                            • Octavia I (1U2)
                            • AGU 1.8 20VT 150 KM
                            • BKD 2.0 TDI 140 KM

                            #14
                            Jezdzilem O II 2.0FSI i mam mieszane uczucia :|

                            Zamieszczone przez szkoda
                            no tak, tylko nie jestem pewien, czy dokladnie o to chodzi ojcu cieq'a?
                            No wlasnie :?
                            W gre wchodza OII kombi w wersji Elegance 2.0TDI oraz Adventure 4x4 1.9TDI. Auto do jazdy na codzien, z dieselkiem, bogato wyposazone.

                            RS raczej odpada :twisted:

                            Wogole to nie podoba mi sie polityka cenowa Skody, to juz nie sa tanie samochody :?
                            www.pinkbike.com

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #15
                              A inni to robia tanie furaki :?: . Fiat, Opel, Ford, Renault tez poszly do gory i to nie malo. Jak wypasiona Astra kosztuje ponad 100tys, to gdzies tu chyba jest juz pomylka :idea:

                              Zwroc uwage, ze Adventure nie ma kilku fajnych dodatkow z wersji Elegance
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • cieq
                                Rider
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 745
                                • Octavia I (1U2)
                                • AGU 1.8 20VT 150 KM
                                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez Maicroft
                                Zwroc uwage, ze Adventure nie ma kilku fajnych dodatkow z wersji Elegance
                                Tak, m.in: kurtyny powietrzne, aktywne zaglowki foteli przednich, Climatronic, tempomat, schowek na okulary , spryskiwacze reflektorow przednich, Maxi-DOT, 16'tki VEGA 205/55...

                                No i 2.0TDI...

                                4x4 ma za to ESP, 24mm wiekszy przeswit i... pokrowiec na narty
                                www.pinkbike.com

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #17
                                  Pokrowiec na narty i wiekszy przeswit w zwyklej tez mozesz miec :twisted: Generalnie zderzak w nowej jest bardziej odporny na krawezniki niz w starej Octavi, a dodatkowy przeswit lub sama plyta stalowa pod silnikiem przydaje sie w zimie, gdy spadnie snieg, drogowcy zaspia i zostaja koleiny w drodze.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • MiKruS
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 7976

                                    #18
                                    Zamieszczone przez szkoda
                                    Zamieszczone przez MiKruS
                                    Dane katalogowe nie uwzgledniaja mozliwosci ruszenia czterołapem z 4.000 rpm...
                                    no tak, tylko nie jestem pewien, czy dokladnie o to chodzi ojcu cieq'a?
                                    :?

                                    Nie wiem czy zauwazyles, ale w pierwszym moim poscie staralem sie przekazac info o tym, ze dlubana Octa 1.9 4x4 bedzie bardzo dynamicznym samochodem. 99% kierowcow bedzie mialo pelno w gaciach jak sie nim przejedzie.

                                    Informacja o mozliwosci zejscia ponizej 8 sek przy strzale ze sprzegla, byla czyms dodatkowym. Padlo pytanie ze strony Cieq-a, jak to mozliwe, wiec odpisalem.

                                    Nie oznacza to tym samym, ze samochod ten jest szybki tylko jak mu sie w dupe daje... :roll:

                                    BTW: Szkoda, dlubane 1.9 4x4 zrobi wiatrak z Twojej Octy 2.0 DSG bez zadnych sztuczek. Jak myslisz? Bedzie wystarczajaco szybka dla ojca Cieq-a? A moze za szybka?

                                    TDI 205PS

                                    Komentarz

                                    • szkoda
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 22543

                                      #19
                                      Zamieszczone przez cieq
                                      Auto do jazdy na codzien, z dieselkiem...
                                      no to bralbym elegance 2.0 TDI, zreszta wlasnie tak zrobilem :szeroki_usmiech
                                      wiadomo: kazda myszka swoj ogonek costam costam , ale teraz ponownie wybralbym to samo + ksenony + podgrzewanie dupki (mea culpa )

                                      MiKruS, nie kazdemu zalezy na robieniu wiatraka itd itp i tez nie kazdy przejmuje sie, ze ktos moze takiego wiatraka z niego zrobic, chcialem samochod, ktorym moge sie dosc sprawnie poruszac bez koniecznosci myslenia o dlubaniu go i taki mam, oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze dla wielu to za malo, dla mnie jest ok.
                                      kazdemu wedlug potrzeb.
                                      pzdr!

                                      cieq, oczywiscie pelna slusznosc po stronie MiKruS'a:
                                      Zamieszczone przez MiKruS
                                      dlubane 1.9 4x4 zrobi wiatrak z Twojej Octy 2.0 DSG bez zadnych sztuczek
                                      wybor nalezy do ciebie i taty.
                                      saport techniczny baj DGW
                                      była BKD+DSG '05 120kkm
                                      była BXE '08 190kkm
                                      no i nie ma :-)

                                      Komentarz

                                      • cieq
                                        Rider
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 745
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • AGU 1.8 20VT 150 KM
                                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                        #20
                                        Podoba mi sie tekst z wiatrakiem :szeroki_usmiech

                                        W tym co pisze szkoda jest duzo prawdy, bo 1.9TDI pasowalo by dlubnac zeby jezdzil a 2.0 juz niekoniecznie. Kazdemu wedlug potrzeb.

                                        Natomiast Mikrus prezentuje podejscie "sportowe" k podobne do mojego, ale to auto nie jest dla mnie tylko dla ojca
                                        www.pinkbike.com

                                        Komentarz

                                        • MiKruS
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 7976

                                          #21
                                          Ale ja tylko chcialem przekazac, ze ten samochod nie bedzie zadnym mułem. :roll:

                                          Przy braku alternatywy w postaci 2.0TDI 4x4, chiptuning jest bardzo dobrym i wystarczajacym rozwiazaniem w przypadku tego samochodu, jesli komus zalezy na napedzie na cztery kola i w miare dynamicznym dupowozie.
                                          TDI 205PS

                                          Komentarz

                                          • cieq
                                            Rider
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 745
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • AGU 1.8 20VT 150 KM
                                            • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                            #22
                                            Wydaje mi sie, ze brak w ofercie 2.0TDI 4x4 wynika z wewnetrznej polityki koncernu, tak samo bylo w przypadku 130PD (wystepowal np. w Passatach i Golfach 4motion, A4 itd), a zabawa w przeszczep silnika nie ma najmniejszego sensu.

                                            4x4 Adventure, tak jak napisal Maicroft, ma ubozsze wyposazenia w stosunku do Elegance.
                                            www.pinkbike.com

                                            Komentarz

                                            • szkoda
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 22543

                                              #23
                                              no to musisz sie na cos zdecydowac cieq , wiem, wiem, te rozwazania przed zakupem to przerabana sprawa
                                              mecz sie
                                              saport techniczny baj DGW
                                              była BKD+DSG '05 120kkm
                                              była BXE '08 190kkm
                                              no i nie ma :-)

                                              Komentarz

                                              • cieq
                                                Rider
                                                S_OCP Member
                                                • 2005
                                                • 745
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • AGU 1.8 20VT 150 KM
                                                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                                #24
                                                Właściwie to wchodzilby w gre takze Superb Elegance 2.0TDI, i mimo ze jest samochodem bardzo komfortowym, reprezentacyjnym, bogato wyposazonym, oferujacym ogromna przestrzen dla pasazerow, to jest to dosc przestarzala konstrukcja i raczej sklanialbym sie ku Octavii II w wersji kombi...

                                                A 150tys za Superba 2.5TDI Elegance...

                                                Rozwazania przed zakupem to przerabana sprawa :evil:
                                                www.pinkbike.com

                                                Komentarz

                                                • szkoda
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 22543

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez cieq
                                                  Właściwie to wchodzilby w gre takze Superb Elegance 2.0TDI
                                                  o! i to jest rzeczywiscie jakas alternatywa (jak dla mnie oczywiscie), tez ostatecznie stanalem przed takim wyborem (no dokladnie to 1.9 130, bo nie bylo jeszcze 2.0) i u mnie superb przegral wlasciwie z bardzo subiektywnych wzgledow, wiec mysle, ze jak dla ojca, to niezla propozycja.
                                                  mysle, ze jak jeszcze troche podrosne, to chetnie lyknalbym cos takiego
                                                  tak tak, wybieraj, wybieraj
                                                  saport techniczny baj DGW
                                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                                  była BXE '08 190kkm
                                                  no i nie ma :-)

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...