marcin eReS, tak z ciekawości, przy jakim przebiegu padł dpf :?:
Filtr czastek stalych DPF
Zwiń
X
-
Gość
widze ze sa tu ludzie siedzacy w dpfach.
rumianko i kmink mam pytanie, u mnie niemiec wlozyl takie cos http://www.hjs.com/en/91/0/seite_1/V..._it_works.html
wiem ze to nie jest do konca dpf, ale podobna zasada dzialania. moje trasy sa glownie krotkie i po miescie, oleju w silniku nie przybywa i zadnych oznak zapelnienia. zakladam ze to nie tylko pusta pucha skoro wpis w papierach jest i euro4 (wiem wiem to pic na wode)
czy macie doswiadczenia z takimi wynalazkami i czy poza pucha pod autem moga byc wprowadzone jakies zmiany w komputerze???
Komentarz
-
Zamieszczone przez marcin eReSOstatnio sam mialem zapchany filtr w 95%, w serwisie nadawal sie jedynie do wymiany.
po wymianie czujnika filtr dało się normalnie wypalićWith age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
mecholl 214000 km - DPF nie padl, prawie go zatkalo, chlopcy w ASO go pod komp podpieli, a ten zasygnalizowal wymiane, dopiero kumpel z ASO Opla zaproponowal regeneracje (czyszczenie) TUNAP'em
dlaczego go prawie zatkalo?
zaczalem malo jezdzic; 4km STOP, 6km STOP, zaswiecila sie kontrolka od DPF'a, urochomil sie program dopalania, a ja 8km STOP itd itp , mozna tak kilka razy zrobic i przerwac proces dopalania, ale nie przez 3 tygodnie :!: do tego zaczela sie migac kontrolka od swiec zarowych, a po paru dniach helikopter, + kontrolka od spalonej zarowki postojowej, ta swiecila juz wczesniej, mialem na tacho naprawde swiateczny nastroj, no w koncu to byl grudzien :mikolaj
dzwonilem do speca :twisted: z ASO i prosilem o termin, to powiedzial mi, ze jeszcze pare dni jak pojezdze to sie nic nie stanie, powiedzial ze jak przyjade to uruchomi dopalanie przez kompa, ale juz nie poszlo :hacker
Zamieszczone przez Nexus6po uszkodzeniu jednego z czujników mialem filtr dpf zapchany w 135-145%,
po wymianie czujnika filtr dalo sie normalnie wypalic
VAG wyczail z czujnik jest walniety
:idea: a propo, jesli Twoj czujnik byl uszkodzony, to pewnie zapchanie 135% bylo mocno przeklamane,
no bo jak mozna cos mierzyc uszkodzonym czujnikiem :?: :!:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Golas27czy macie doswiadczenia z takimi wynalazkami i czy poza pucha pod autem moga byc wprowadzone jakies zmiany w komputerze???chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
Mam pytanie o wypalanie dpf'a. On sie wypala tylko gdy kontrola o tym sygnalizuje? Co jakiś czas ( szcególnie gdy jest zimno) mam coś takiego, że auto samo wskakuje z 800rpm na postoju do 1k rpm az do momentu gdy wskazówka wskoczy na 90 C. Na ciepłym silniku obroty samoistnie spadają do 800rpm. To normalne?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftU mnie te obroty stoja wysoko przy roznych sytuacjach. Obojetne czy silnik zimny czy cieply, przejechal 5 czy 500km. Raz jest 700 raz 1000. Do tego czasem potrafi cieply miec 700 a za 10 sekund 1000
Komentarz
-
-
To ja dodam,że też tak mam :diabelski_usmiech
i wtedy wystarczy nacisnąć peda ł gazu i zaraz po nim hamulec :diabelski_usmiech
nie wiem co to ma ze sobą wspólnego ale wtedy obroty spadają do właściwych :diabelski_usmiech
oczywiście pomijam sytuacje wypalania DPF-uNajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
Komentarz
-
-
Mysle, ze temat DPF-a przerobilem dosc doglebnie... moja rada dla wszystkich ktorym dpf zaczyna sprawiac klopoty... odrazu wyciac. Nie bawcie sie w zadne wypalania serwisowe. To pomaga ale tylko na chwile. W moim przypadku filtr byl wypalany dwukrotnie. Kazda taka impreza kosztowala pare stowek. Po drugim czyszczeniu spalanie wzroslo o okolo 2 litry. Automatyczne wypalanie wlaczalo sie co okolo 20km. Kolejny minius to poziom oleju wzrastal az do momentu zapalenia sie czerwonej kontrolki oleju. Po podlaczeniu kompa wyskoczyl blad "niska jakosc oleju"... to juz byl sygnal zeby pozbyc sie problemu raz na zawsze. Filtr zostal usuniety a w elektronice porzadku pilnuje emutator. Calosc kosztowala mnie 1,5 tys. PLN. Bylo warto. A najlepsza "nagroda" czekala na mnie na Orlenie... srednie spalanie z jazdy po miescie wynioslo 5,9 (przed demontazem nawet i 8,6). Silnik 1.6TDI. Aktualny przebieg 223000km
Komentarz
-
-
przemogsxr,
Też byłbym zwolennikiem wywalenia tego syfu w kosmos, natomiast ciekawi mnie jedna sprawa.
Słyszałem, że po wycięciu filtra strasznie śmierdzi spalinami za takim samochodem i policja, szczególnie austriacka czy szwajcarska dość łatwo takie pojazdy wyłapuje. Ciekaw jestem czy to prawda i jak to u Ciebie wygląda? Też nie mam ochoty się z tym dziadostwem bawić jak tylko zacznie sprawiać problemy.
Zamieszczone przez WIELKIBONGOi wtedy wystarczy nacisnąć peda ł gazu i zaraz po nim hamulec :diabelski_usmiech
nie wiem co to ma ze sobą wspólnego ale wtedy obroty spadają do właściwych :diabelski_usmiechPozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Enriquez, nie wiem co to ma za związek ale u siebie to potwierdziłem wielokrotnie :szeroki_usmiech
oczywiście nie w czasie wypalaniaNajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
Komentarz
-
-
Z 1.6TDI nie wiem jak z innymi jest jeszcze jeden problem, co moze tez miec wplyw wlasnie na ten zapach spalin.
Tu nie ma ostatniego tlumika. Od srodkowego jest przelot az do samego zderzaka.
I nie jestem pewien bo nie jest tak zawsze, ale czesto nawet jak zimny i podniesie sobie obroty to nagle spalanie chwilowe spada do 0,4l/h gdzie normalnie jest powiedzmy 0,7l/h
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przemogsxrMysle, ze temat DPF-a przerobilem dosc doglebnie... moja rada dla wszystkich ktorym dpf zaczyna sprawiac klopoty... odrazu wyciac. Nie bawcie sie w zadne wypalania serwisowe. To pomaga ale tylko na chwile. W moim przypadku filtr byl wypalany dwukrotnie. Kazda taka impreza kosztowala pare stowek. Po drugim czyszczeniu spalanie wzroslo o okolo 2 litry. Automatyczne wypalanie wlaczalo sie co okolo 20km. Kolejny minius to poziom oleju wzrastal az do momentu zapalenia sie czerwonej kontrolki oleju. Po podlaczeniu kompa wyskoczyl blad "niska jakosc oleju"... to juz byl sygnal zeby pozbyc sie problemu raz na zawsze. Filtr zostal usuniety a w elektronice porzadku pilnuje emutator. Calosc kosztowala mnie 1,5 tys. PLN. Bylo warto. A najlepsza "nagroda" czekala na mnie na Orlenie... srednie spalanie z jazdy po miescie wynioslo 5,9 (przed demontazem nawet i 8,6). Silnik 1.6TDI. Aktualny przebieg 223000km
Komentarz
-
-
trzeba zapytac kolegi goodhope. bo pewnie jak robi czipa to i wywala dpfy bez zadnych emulatorów . takie rozwiazanie jest najlepsze. ja tez mam zamiar dpf wypieprzyc w kosmos.
w dowodzie nie ma napisane ze to euro 5 wiec kto sprawdzi na drodze jakie euro powinnismy miec.
to ze kopci ? przecie 90% diesli w polsce kopci.
Komentarz
-
Komentarz