xtremesystems, już wcześniej pisałem żebyś szukał 1.9 :P
Filtr czastek stalych DPF
Zwiń
X
-
to nie legenda nie do ubicia tylko stara "sprawdzona" konstrukcja, ktora tez ma swoje wady jak kazdy Diesel np : koło dwumasowe (w skodzinach jakos sie trzyma jak narazie), pompowtryski, głośne jak cholercia (no nie pobija chodz by Forda, ale głosne) , i napewno jeszcze pare by sie znalazło,BADZ pewien że psuje sie tak samo jak kazde inne auto, nie ma czegos takiego jak bezawaryjnośc, to jest poprostu kwestia egzemplarza, na forum kiedys czytałem posty ludzi z 1.9 TDI PD bardzo niezadowolonych ze swojego auta poprostu mieli pecha. Co do 1.9 TDI PD to o tyle dobrze że jest bardzo łatwo podatny na modyfikacje, zarono samej mocy jak i Turbo.Zamieszczone przez xtremesystems1.9 to legenda, nie do ubicia
Ostatnio zrobiłem sie zwolennikiem Diesla, ale mimo wszytsko po przeczytaniu wszytskiego, odpuscił bym sobie w twoim przypadku takie auto, szkoda kasiorki, mozna kupic Benzynke 1.6 MPI auto fajnie doposażyc.
Kazdy ma swoje zdanie i doswiadczenie, ale przyjmuje sie że Diesle sa dobre przy przebiegach rocznych MIN 30-35 tyś/km, ty tyle zrobisz w 2-3 lata.
Komentarz
-
-
xtremesystems, mam na mysli 1.6 mpi 16 zaworkow , tak własnie ten, GAZ ??? A w jakim celu? łatwa konstrukcja rownież sprawdzona, i pamietaj nie kupisz auta takiego ktore bedzie ci odpowiadało w kazdym CALU, zawsze znajdzie sie cos, i potem bedziesz musiał wybrac pomiedzy jednym a drugim, ja osobiscie jestem przeciwikiem LPG, wiec bym nie zakładał, po co ci wynalazki z TURBO (nowości TYLKO dobrze zapowiadajace sie podobno wg. co po niektorych) Turbo trzeba chłodzic, uwazac na zimnym jak sie jezdzi itd.
To moje zdanie.
EDIT: a no to racja 9 L wg producenta.
Mimo wszytsko przy tak krodkich odcinkach wolał bym silnik MPI, chyba że jest mozliwośc PRZY MONTAŻU AUTA < DOMONTOWANIE LPG, ale fabrycznie, to zmienia postać rzeczy, fabryczna a zakładana dodatkowo. Sama instalcja LPG !FABRYCZNA! to dobra sprawa, w Polsce poprostu jest do kitu LPG na stacjach.
Komentarz
-
-
jak by mi gosc zaczął cudowac z autem na przeglądzie to pierwsze co bym zrobił to powiedział bym gosciowi aby sie popukał po głowie i czym prędzej udał bym sie do innej normalnej stacji diagnostycznej, jak mozna prawie nowe auto tak trzepać? To ciekawe jak badają 10-15 letnie auta? :shock:Zamieszczone przez genesis1,5 h badanie. Popieprzyło ich, bo tyle lat ile jeździłem z różnymi autami nigdy nie trwa to więcej niż 10 minut, bo inaczej by ich ludzie czekający w kolejce na taczkach wywieźli...superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Nie wiem ile w tym prawdy, ale z tego co się orientuję to fachowo wywalenie filtra wygląda mniej więcej tak, że najpierw zdejmuje się tą puszkę z filtrem. Potem od góry wycina się część blachy tak, żeby wyjąc cały wkład czyli filtr DPF. Później trzeba zaspawać wycięty element i założyć puszkę z powrotem. Dzięki temu całość z zewnątrz wygląda tak jakby nic nie było kombinowane. Do tego dodaje się emulator i odpowiedni program i to tyle. Tak na oczy jest to nie do wykrycia, jednak tak jak kolega wspomniał na pomiarze spalania to wyjdzie. Inną kwestia jest to, że na 12 lat odkąd mam prawo jazdy i poruszam się samochodem tylko raz zdarzyło mi się, że ktoś włożył sonde pomiarową do tłumika. Wyszło mi, że około 10 razy przekroczyłem jakąś tam normę i gościu powiedział, żebym do gazownika na regulację gazu podjechał po czym podpił normalnie przegląd
Komentarz
-
-
Dzisiaj tuż po kilku kilometrach obwodnicą Krakowa chcę gasić silnik, ale patrzę, że na luzie mam 1000 obr/min. Zwykle wskazówka obrotomierza jest poniżej. Przełączam na wskaźnik chwilowego spalania i zamiast 0,6 l/h jest 1l/h. Zapewne filtr właśnie się wypalał. Zostawiłem silnik włączony na kilka minut i wskazówka obrotomierza jak i chwilowe spalanie wróciło do normy. Nie jest tak źle. Myślę, że wszytko się dobrze wypaliło o żadnych kontrolkach nie ma mowy.
Ważne jest, żeby zerkać na obrotomierz przed zgaszeniem silnika.DADRL wyłącz światła - włącz myślenie
Komentarz
-
-
Mielismy wczoraj klienta w serwisie,ktory ma to w d...Pomimo palacej sie kontrolkiZamieszczone przez genesisWażne jest, żeby zerkać na obrotomierz przed zgaszeniem silnika.
o wypalaniu jezdzil dalej i kaplica.
Filtra nie dalo sie wypalic serwisowo...konsekwencja byla wymiana DPF.
Koszt to 3000 pln z wymiana.
pacjent to Honda Accord iDTEC.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
xtremesystems, nie wszyscy podchodza do tematu w ten sposóbZamieszczone przez xtremesystemsalbo 1500 pln i problem ma z glowy
część ludzi w sposób świadomy podchodzi do tematu ekologii, część nie chce miec problemów przy badaniu technicznym lub uważa to za zbyt dużą ingerencję, a część kierowców nawet nie myje auta(o naprawach nie wpomnę) -bo auto ma tylko jeździćprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
DPF to taki sam wytwór pro-ekologiczny jak i żarówki energooszczędne :wink:Zamieszczone przez piotrek_gdyczęść ludzi w sposób świadomy podchodzi do tematu ekologiiChiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
------> Jest Lexus CT200h
[/scroll:d077aef450]
po ostrzejszej jezdzie tzn: z gazem w podłodze z 10 km i sie uruchomiło, wiec jak widac i słychac
Komentarz