[O2] FL demontaż pedału gazu
Zwiń
X
-
Maicroft, a orientujesz sie, czy pedal gazu pomimo ze ma rozny numer pomiedzy manualem a automatem ma taka sama nakladke ?
Bo sie zastanawiam, czy nie lyknac po prostu kpl z manuala ...
i nakladek na hebel i sprzeglo nie ozenic, a ten zostawic ... 
I wszystkich zainteresowanych zakupem takiego zestawu za koszt mniejszy niz pedal gazu w serwisie w PL - czyli nie 350, nie 279 a 250 zl - zapraszam tutaj : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=506215#506215Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!

Komentarz
-
-
Zakupilem nakladki ALU na ALLEGRO - http://www.allegro.pl/item983375935_...32_passat.html za 270,- bo e-mailowo ugadalem sie z _Jolcia i zgodzila sie pchnac to za 250,- + pobranie.
i podstopnice w ASO za - co ciekawe taniej niz na Allegro bo za 64,-
Zalacze fotki samego zawiasu pedalu gazu bo to jest chyba dla Was najbadziej interesujace. Nakladki i podstopnice wszyscy juz widzieli.
Komentarz
-
-
I na tym czyms nie ma zadnego numeru :lol: Nie ma tam zadnego 1K0, 1T0 czy cos w ten desen ??
Kupiles to w jakims worku ktory stanowil zestaw, czy wszystko luzno, bo moze to w zestawie trzeba lyknac i on ma numer.
BTW Tak sobie mysle, ze to pewnie jeden z naszych kolegow sprzedaje co to mu sie tu juz kiedys kolo tylka zrobilo cieplo :roll:
Komentarz
-
-
Nie ma na tym zadnego numeru - smie twierdzic ze to jest jakas rzemieslnicza podrobka. Obstawiam ze taj jak za czasow Fiata 126p siedzial Kowalski i rzezbil podrobki fabrycznych czesci to i tak jest w tym przypadku tyle ze robi to jakis Pepik. Zrobie Wam pozniej fotke tylu orginalnego zawiasu pedalu gazu to zobaczycie roznice.Zamieszczone przez MaicroftI na tym czyms nie ma zadnego numeru :lol: Nie ma tam zadnego 1K0, 1T0 czy cos w ten desen ??
Kupiles to w jakims worku ktory stanowil zestaw, czy wszystko luzno, bo moze to w zestawie trzeba lyknac i on ma numer.
BTW Tak sobie mysle, ze to pewnie jeden z naszych kolegow sprzedaje co to mu sie tu juz kiedys kolo tylka zrobilo cieplo :roll:
Jak pisalem do tej kobiety od ktorej to kupilem to zaklinala sie ze to orginal (moze i orginal z Czech ale na pewno nie ze Skody)
Nakladki to rzeczywiscie byly orginalne - numerow nie pamietam ale na bank orginal.
Tak wiec cala zabawa dotyczyla tego nieszczesnego zawiasu gazu. Dlatego sie zdecydowalem. Szkoda mi bylo 450,- na sam pedal.
Komentarz
-
-
Moment moment.
Oryginalny pedal jest w Czechach skladany z wielu czesci. Przychodzi podkladka, plastiki, obudowa, czujniki, piny, wtyczka zenska itd ...
Wszystko to jest skladane w 1 czesc - bo Skoda widac chciala, aby pedal byl KOMPLETNY i figurowal pod jednym numerem w ETCE - tzn jak sie zepsuje 1 jego skladowa - to wymieniany jest caly. Pewnie dla bezpieczenstwa, bo jak sie wymieni w nim cos i nagle przestane dzialac - i to w sytuacji wyprzedzenia - moze byc kryzys.
Smiem twierdzic ze po prostu podkladki sa oryginalne, tylko dostaly nog w fabryce
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!

Komentarz
-
-
Zdecydowanie nie sa - VAG numeruje nawet podkladecze.Zamieszczone przez misiek^wroMoment moment.
Oryginalny pedal jest w Czechach skladany z wielu czesci. Przychodzi podkladka, plastiki, obudowa, czujniki, piny, wtyczka zenska itd ...
Wszystko to jest skladane w 1 czesc - bo Skoda widac chciala, aby pedal byl KOMPLETNY i figurowal pod jednym numerem w ETCE - tzn jak sie zepsuje 1 jego skladowa - to wymieniany jest caly. Pewnie dla bezpieczenstwa, bo jak sie wymieni w nim cos i nagle przestane dzialac - i to w sytuacji wyprzedzenia - moze byc kryzys.
Smiem twierdzic ze po prostu podkladki sa oryginalne, tylko dostaly nog w fabryce
Numer na ORI zawiasie pedalu jest a na tym z ALU nie. To jak to ma sie do Twojej teorii? Mialem obie czesci w reku i wiem co mowie. OGI jest z trardego plastiku a ALU z innego o symbolu PP.
Ale nie ma sensu bic o to piany - przelozylem, dziala, wyglada ladnie i tyle.
Komentarz
-
-
Trusek, to moja 3cia Octavia i troche czesci sie ponaprawialem.
Cos co bylo w ETCE zestawem i kupowalo sie to jako zestaw - a dalo sie to naprawic - nie zawsze mialo ponabijane numerki na kazdym komponencie, z ktorego dany "zestaw" sie skladal.
Nie bede sie klocil, bo nie mam 100% pewnosci, ale jak mnie cos podkusi to kupie oryginalny pedal do automatu i wtedy zweryfikuje na 101% swoja teorie
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!

Komentarz
-
-
Tak cisniesz jakbys byl dystrybutorem tych czesci na Polske i bym Ci pokrzyzowal plany. Nie bede tego ciagnal bo nie o tym jest watek ale gdyby choc lezalo obok orginalu to pasowaloby 1:1 i nie trzebaby bylo nic dopasowywac, podcinac, cudowac. LADNA PODROBA i tyle.Zamieszczone przez misiek^wroTrusek, to moja 3cia Octavia i troche czesci sie ponaprawialem.
Cos co bylo w ETCE zestawem i kupowalo sie to jako zestaw - a dalo sie to naprawic - nie zawsze mialo ponabijane numerki na kazdym komponencie, z ktorego dany "zestaw" sie skladal.
Nie bede sie klocil, bo nie mam 100% pewnosci, ale jak mnie cos podkusi to kupie oryginalny pedal do automatu i wtedy zweryfikuje na 101% swoja teorie
Powtorze jeszcze raz - dziala, ladnie wyglada, bylo tanie (z tym tanie to moze przesadzielm, ale zawsze nie 450,- za sam pedal).
Tu macie fotki orginalnego tylu pedalu o numerze zawiasu: 1K1 721 775.
Komentarz
-
-
Trusek, nie bede z Toba polemizowal, bo widze gryziesz kotleta od drugiej strony, od ktorej ja zaczynam.
Nie krzyzujesz mi planow to raz. Dystrybutorem nie jestem to dwa. Po prostu mam juz troche rozeznania w gratach skody.
Trzecia sprawa - zamowilem oryginalny pedal gazu do RS - DSG. Kwestia czasu, wrzuce zdjecia i sie okaze.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!

Komentarz
-
-
misiek^wro,
Spoko - moze masz racje. Bez strasu. Sam jestem ciekawy. No ja nie mam takiego doswiadczenia. Ale co tam - najwazniejsze zebysmy zdrowi byli - no nie :wink:
Ale fajnie jakbys fotki ORI peladu wrzucil.
... a nie ciekawi Cie dlaczego wszyscy ktorzy sprzedaja te nakladki i w polsce i w czechach i przez allegro czy aukro czy sklepy internetowe maja DOKLADNIE TE SAME fotki i TYLKO DWIE? ... jak jedna wielka rodzina no nie !?
POZDRAWIAM
Komentarz
-
-
Trusek, jak bede mial swoje nakladki, to bede mial swoje nakladki z ladnym napisem misiek
A jak przyjdzie pedal, bede mial oglad na sytuacje
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!

Komentarz
-
-
Dzisiaj wziąłem się za wymianę nakładek na pedały.
Sprzęgło i hamulec zajęły 5 minut szarpania.
Niestety - gaz to porażka. 20 minut zajęło mi wyjęcie pedału z zatrzasków w podłodze (pomimo instrukcji jak to zrobić w Jetcie/Golfie). W końcu się udało.
Pół godziny kombinowałem, jak podmienić przednią część (tą z aluminiową nakładką) tak, żeby nie rozwalić potencjometru w części tylnej - bez powodzenia. :cry:
Jeżeli ktoś już to przerabiał - proszę o podpowiedź, jak rozłożyć pedał gazu.
Do ASO nie mam co się zwracać, bo dla nich to jest nierozbieralna część.
POZDRAWIAM
MAC_J
Komentarz
-
-
Ja też to przerabiałem ostatnio
Po wyjęciu całego pedału należy rozdzielić tą ruchomą część (nakładkę) od reszty. Żeby to zrobić musisz dość mocno szarpnąć żeby blokada puściła. O potencjometr się nie martw, bo nie jest na stałe przyczepiony do samej nakładki. Jak już blokada puści to musisz wysunąć w bok nakładkę z podstawy (od spodu masz dodatkową blokadę, którą musisz wcisnąć) i już. Potem zostaje wszystko wykonać w odwrotnej kolejności dla nowej aluminiowej nakładki i masz nowy pedał RS
Powodzenia.
Komentarz
-
-
Czyli chodzi po prostu, żeby szarpnąć jak na rysunku poniżej ?Zamieszczone przez bohenJa też to przerabiałem ostatnio
Po wyjęciu całego pedału należy rozdzielić tą ruchomą część (nakładkę) od reszty. Żeby to zrobić musisz dość mocno szarpnąć żeby blokada puściła. O potencjometr się nie martw, bo nie jest na stałe przyczepiony do samej nakładki. Jak już blokada puści to musisz wysunąć w bok nakładkę z podstawy (od spodu masz dodatkową blokadę, którą musisz wcisnąć) i już. Potem zostaje wszystko wykonać w odwrotnej kolejności dla nowej aluminiowej nakładki i masz nowy pedał RS
Powodzenia.

Czy te blokady masz na myśli (1,2)
(original pic by Trusek)
Komentarz
-
-
Dokładnie. Chodzi o takie szarpnięcie jak na rys. 1
Na rys 2 masz pod 1 tą blokadę, która ma puścić przy szarpnięciu, a pod 2 tą służącą do wysunięcia nakładki z podstawy pedału.
A i chyba najwygodniej jednak będzie wykonać te szarpnięcie jak pedał jest jeszcze przykręcony do podłogi, bo później to ciężko jest to zrobić z rękach. Ja niestety męczyłem się już po wyjęciu całego pedału :szeroki_usmiech
Komentarz
-
Komentarz