[O2] FL demontaż pedału gazu
Zwiń
X
-
Maicroft, a orientujesz sie, czy pedal gazu pomimo ze ma rozny numer pomiedzy manualem a automatem ma taka sama nakladke ?
Bo sie zastanawiam, czy nie lyknac po prostu kpl z manuala ...i nakladek na hebel i sprzeglo nie ozenic, a ten zostawic ...
I wszystkich zainteresowanych zakupem takiego zestawu za koszt mniejszy niz pedal gazu w serwisie w PL - czyli nie 350, nie 279 a 250 zl - zapraszam tutaj : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=506215#506215Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zakupilem nakladki ALU na ALLEGRO - http://www.allegro.pl/item983375935_...32_passat.html za 270,- bo e-mailowo ugadalem sie z _Jolcia i zgodzila sie pchnac to za 250,- + pobranie.
i podstopnice w ASO za - co ciekawe taniej niz na Allegro bo za 64,-
Zalacze fotki samego zawiasu pedalu gazu bo to jest chyba dla Was najbadziej interesujace. Nakladki i podstopnice wszyscy juz widzieli.
Komentarz
-
-
I na tym czyms nie ma zadnego numeru :lol: Nie ma tam zadnego 1K0, 1T0 czy cos w ten desen ??
Kupiles to w jakims worku ktory stanowil zestaw, czy wszystko luzno, bo moze to w zestawie trzeba lyknac i on ma numer.
BTW Tak sobie mysle, ze to pewnie jeden z naszych kolegow sprzedaje co to mu sie tu juz kiedys kolo tylka zrobilo cieplo :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftI na tym czyms nie ma zadnego numeru :lol: Nie ma tam zadnego 1K0, 1T0 czy cos w ten desen ??
Kupiles to w jakims worku ktory stanowil zestaw, czy wszystko luzno, bo moze to w zestawie trzeba lyknac i on ma numer.
BTW Tak sobie mysle, ze to pewnie jeden z naszych kolegow sprzedaje co to mu sie tu juz kiedys kolo tylka zrobilo cieplo :roll:
Jak pisalem do tej kobiety od ktorej to kupilem to zaklinala sie ze to orginal (moze i orginal z Czech ale na pewno nie ze Skody)
Nakladki to rzeczywiscie byly orginalne - numerow nie pamietam ale na bank orginal.
Tak wiec cala zabawa dotyczyla tego nieszczesnego zawiasu gazu. Dlatego sie zdecydowalem. Szkoda mi bylo 450,- na sam pedal.
Komentarz
-
-
Moment moment.
Oryginalny pedal jest w Czechach skladany z wielu czesci. Przychodzi podkladka, plastiki, obudowa, czujniki, piny, wtyczka zenska itd ...
Wszystko to jest skladane w 1 czesc - bo Skoda widac chciala, aby pedal byl KOMPLETNY i figurowal pod jednym numerem w ETCE - tzn jak sie zepsuje 1 jego skladowa - to wymieniany jest caly. Pewnie dla bezpieczenstwa, bo jak sie wymieni w nim cos i nagle przestane dzialac - i to w sytuacji wyprzedzenia - moze byc kryzys.
Smiem twierdzic ze po prostu podkladki sa oryginalne, tylko dostaly nog w fabryceByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroMoment moment.
Oryginalny pedal jest w Czechach skladany z wielu czesci. Przychodzi podkladka, plastiki, obudowa, czujniki, piny, wtyczka zenska itd ...
Wszystko to jest skladane w 1 czesc - bo Skoda widac chciala, aby pedal byl KOMPLETNY i figurowal pod jednym numerem w ETCE - tzn jak sie zepsuje 1 jego skladowa - to wymieniany jest caly. Pewnie dla bezpieczenstwa, bo jak sie wymieni w nim cos i nagle przestane dzialac - i to w sytuacji wyprzedzenia - moze byc kryzys.
Smiem twierdzic ze po prostu podkladki sa oryginalne, tylko dostaly nog w fabryce
Numer na ORI zawiasie pedalu jest a na tym z ALU nie. To jak to ma sie do Twojej teorii? Mialem obie czesci w reku i wiem co mowie. OGI jest z trardego plastiku a ALU z innego o symbolu PP.
Ale nie ma sensu bic o to piany - przelozylem, dziala, wyglada ladnie i tyle.
Komentarz
-
-
Trusek, to moja 3cia Octavia i troche czesci sie ponaprawialem.
Cos co bylo w ETCE zestawem i kupowalo sie to jako zestaw - a dalo sie to naprawic - nie zawsze mialo ponabijane numerki na kazdym komponencie, z ktorego dany "zestaw" sie skladal.
Nie bede sie klocil, bo nie mam 100% pewnosci, ale jak mnie cos podkusi to kupie oryginalny pedal do automatu i wtedy zweryfikuje na 101% swoja teorieByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroTrusek, to moja 3cia Octavia i troche czesci sie ponaprawialem.
Cos co bylo w ETCE zestawem i kupowalo sie to jako zestaw - a dalo sie to naprawic - nie zawsze mialo ponabijane numerki na kazdym komponencie, z ktorego dany "zestaw" sie skladal.
Nie bede sie klocil, bo nie mam 100% pewnosci, ale jak mnie cos podkusi to kupie oryginalny pedal do automatu i wtedy zweryfikuje na 101% swoja teorie
Powtorze jeszcze raz - dziala, ladnie wyglada, bylo tanie (z tym tanie to moze przesadzielm, ale zawsze nie 450,- za sam pedal).
Tu macie fotki orginalnego tylu pedalu o numerze zawiasu: 1K1 721 775.
Komentarz
-
-
Trusek, nie bede z Toba polemizowal, bo widze gryziesz kotleta od drugiej strony, od ktorej ja zaczynam.
Nie krzyzujesz mi planow to raz. Dystrybutorem nie jestem to dwa. Po prostu mam juz troche rozeznania w gratach skody.
Trzecia sprawa - zamowilem oryginalny pedal gazu do RS - DSG. Kwestia czasu, wrzuce zdjecia i sie okaze.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
misiek^wro,
Spoko - moze masz racje. Bez strasu. Sam jestem ciekawy. No ja nie mam takiego doswiadczenia. Ale co tam - najwazniejsze zebysmy zdrowi byli - no nie :wink:
Ale fajnie jakbys fotki ORI peladu wrzucil.
... a nie ciekawi Cie dlaczego wszyscy ktorzy sprzedaja te nakladki i w polsce i w czechach i przez allegro czy aukro czy sklepy internetowe maja DOKLADNIE TE SAME fotki i TYLKO DWIE? ... jak jedna wielka rodzina no nie !?
POZDRAWIAM
Komentarz
-
-
Trusek, jak bede mial swoje nakladki, to bede mial swoje nakladki z ladnym napisem misiek
A jak przyjdzie pedal, bede mial oglad na sytuacjeByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Dzisiaj wziąłem się za wymianę nakładek na pedały.
Sprzęgło i hamulec zajęły 5 minut szarpania.
Niestety - gaz to porażka. 20 minut zajęło mi wyjęcie pedału z zatrzasków w podłodze (pomimo instrukcji jak to zrobić w Jetcie/Golfie). W końcu się udało.
Pół godziny kombinowałem, jak podmienić przednią część (tą z aluminiową nakładką) tak, żeby nie rozwalić potencjometru w części tylnej - bez powodzenia. :cry:
Jeżeli ktoś już to przerabiał - proszę o podpowiedź, jak rozłożyć pedał gazu.
Do ASO nie mam co się zwracać, bo dla nich to jest nierozbieralna część.
POZDRAWIAM
MAC_J
Komentarz
-
-
Ja też to przerabiałem ostatnio
Po wyjęciu całego pedału należy rozdzielić tą ruchomą część (nakładkę) od reszty. Żeby to zrobić musisz dość mocno szarpnąć żeby blokada puściła. O potencjometr się nie martw, bo nie jest na stałe przyczepiony do samej nakładki. Jak już blokada puści to musisz wysunąć w bok nakładkę z podstawy (od spodu masz dodatkową blokadę, którą musisz wcisnąć) i już. Potem zostaje wszystko wykonać w odwrotnej kolejności dla nowej aluminiowej nakładki i masz nowy pedał RS
Powodzenia.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bohenJa też to przerabiałem ostatnio
Po wyjęciu całego pedału należy rozdzielić tą ruchomą część (nakładkę) od reszty. Żeby to zrobić musisz dość mocno szarpnąć żeby blokada puściła. O potencjometr się nie martw, bo nie jest na stałe przyczepiony do samej nakładki. Jak już blokada puści to musisz wysunąć w bok nakładkę z podstawy (od spodu masz dodatkową blokadę, którą musisz wcisnąć) i już. Potem zostaje wszystko wykonać w odwrotnej kolejności dla nowej aluminiowej nakładki i masz nowy pedał RS
Powodzenia.
Czy te blokady masz na myśli (1,2)
(original pic by Trusek)
Komentarz
-
-
Dokładnie. Chodzi o takie szarpnięcie jak na rys. 1
Na rys 2 masz pod 1 tą blokadę, która ma puścić przy szarpnięciu, a pod 2 tą służącą do wysunięcia nakładki z podstawy pedału.
A i chyba najwygodniej jednak będzie wykonać te szarpnięcie jak pedał jest jeszcze przykręcony do podłogi, bo później to ciężko jest to zrobić z rękach. Ja niestety męczyłem się już po wyjęciu całego pedału :szeroki_usmiech
Komentarz
-
Komentarz