Czyszczenie turbiny...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bartek_pulawy
    Ambiente
    • 2010
    • 122

    Czyszczenie turbiny...

    Zamieszczone przez Guziorek
    Tu nie chodzi o dogadywanie tylko sposób zadania pytania,a te piękne czasy minęły,kiedy wlepy były rozdawane na 1 spocie,więc nie dziw się,że taka była reakcja.
    Ja dostałem na swoim pierwszym spocie i teraz regularnie jeżdżę na każde, które są na Śląsku. Jeszcze sam Andrzej się upomniał czemu wlepki nie mam.
  • strazakp
    Elegance
    • 2008
    • 819
    • Octavia II (1Z3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #2
    Czyszczenie turbiny...

    Moja O1 ma przebieg 180tys km i zastanawiam się nad czyszczeniem turbiny. Samochód posiadam od ponad roku i domniemywam, że przez poprzedniego właściciela nie było czyszczona. Jakiś czas temu kilka razy pojawiał mi się zanik mocy na 4biegu przy prędkościach 110-120km/h. Teraz już dłuższy czas jest ok, ale to pewnie dlatego, że jeżdżąc w mieście nie osiągam takich prędkości.
    W każdym razie myślę by prewencyjnie dać turbinę do sprawdzenia i może przeczyszczenia.
    Co o tym myślicie?Czy warto to zrobić?
    Gdzie mogę to zrobić w miarę tanio ale w sprawdzonym miejscu w Gdańsku lub okolicy???
    strazakp

    Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
    Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      wydaje mi sie ze zamiast rozbierać i czyscic lepiej przedmuchać ja na autostradzie raz a porządnie przez kilkanaście km
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • smer
        RS
        • 2008
        • 2021
        • Octavia II (1Z3)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        Re: Czyszczenie turbiny...

        Zamieszczone przez strazakp
        Jakiś czas temu kilka razy pojawiał mi się zanik mocy na 4biegu przy prędkościach 110-120km/h. Teraz już dłuższy czas jest ok, ale to pewnie dlatego, że jeżdżąc w mieście nie osiągam takich prędkości.
        Prędkość niewiele ma wspólnego z notlaufem; on zwykle pojawia się przy większych prędkościach obrotowych.
        1. Sprawdź sobie jakie pozostawił błędy (u mnie to był błąd 17965 "regulacja ciśnienia doładowania - powyżej granicy regulacji". Błąd taki może być spowodowany uszkodzonym układem podciśnienia, czyli mieszek turbiny, kierowniczki turbiny, zawór N75, przewody podciśnieniowe, zawór zwrotny, przepływka, jakieś "lewe powietrze"...
        2. Wykasuj błędy i po porządnym rozgrzaniu auta dawaj w rurę ile wlezie, nie duś autka na niskich obrotach. Takie wieczne "ekonomiczne" ujeżdżanie auta wcale nie jest ekonomiczne...
        Życie nie jest ani tak złe, ani tak dobre, jak to sobie wyobrażamy.

        Piszę poprawnie po polsku.

        Komentarz

        Pracuję...