Zamieszczone przez Guziorek
Czyszczenie turbiny...
Zwiń
X
-
Czyszczenie turbiny...
Moja O1 ma przebieg 180tys km i zastanawiam się nad czyszczeniem turbiny. Samochód posiadam od ponad roku i domniemywam, że przez poprzedniego właściciela nie było czyszczona. Jakiś czas temu kilka razy pojawiał mi się zanik mocy na 4biegu przy prędkościach 110-120km/h. Teraz już dłuższy czas jest ok, ale to pewnie dlatego, że jeżdżąc w mieście nie osiągam takich prędkości.
W każdym razie myślę by prewencyjnie dać turbinę do sprawdzenia i może przeczyszczenia.
Co o tym myślicie?Czy warto to zrobić?
Gdzie mogę to zrobić w miarę tanio ale w sprawdzonym miejscu w Gdańsku lub okolicy???strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
-
-
wydaje mi sie ze zamiast rozbierać i czyscic lepiej przedmuchać ja na autostradzie raz a porządnie przez kilkanaście kmsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Re: Czyszczenie turbiny...
Zamieszczone przez strazakpJakiś czas temu kilka razy pojawiał mi się zanik mocy na 4biegu przy prędkościach 110-120km/h. Teraz już dłuższy czas jest ok, ale to pewnie dlatego, że jeżdżąc w mieście nie osiągam takich prędkości.
1. Sprawdź sobie jakie pozostawił błędy (u mnie to był błąd 17965 "regulacja ciśnienia doładowania - powyżej granicy regulacji". Błąd taki może być spowodowany uszkodzonym układem podciśnienia, czyli mieszek turbiny, kierowniczki turbiny, zawór N75, przewody podciśnieniowe, zawór zwrotny, przepływka, jakieś "lewe powietrze"...
2. Wykasuj błędy i po porządnym rozgrzaniu auta dawaj w rurę ile wlezie, nie duś autka na niskich obrotach. Takie wieczne "ekonomiczne" ujeżdżanie auta wcale nie jest ekonomiczne...
Komentarz
-
Komentarz