jednym słowem "w brzmieniu"
na dobra sprawe musiałbyś mieć oba i posłuchac najpierw 9815,
a potem szybko być wyciagał 9812 twierdząc, że ten sprzet "nie gra" :szeroki_usmiech
Na zerowych ustawieniach ? :roll: czy dopiero po korekcjach?
Samiec, Ty to akurat możesz do mnie wpaść i posłuchać 9813 a to przecież prawie to samo brzmieniowo, różnią się wyświetlaczem i kilkoma bajerkami w ustawieniach dot. użytkowania, nie drzwięku
A pika trzy razy? U mnie tak jest przy tych mrozach - po pierwszym odpaleniu jest 3 pik + lampka. Jak chwile pochodzi i rozrusza - po ponownym odpaleniu jest ok i juz pozniej jest ok do nastepnego ranka...
Temat już był poruszany w paru postach. Mam to samo. Zapala się lampka płynu chłodzenia a nawet oleju przy zimnym rozruchu. Po krótkiej jeździe i ponownym uruchomieniu silnika problem ustępuje. Tylko zastanawia mnie dlaczego trzeba zgasić silnik żeby zgasić te kontrolki. Czyżby Microsoft miał udziały w firmie piszącej soft do obsługi konsoli ?... :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...
Też tak kiedyś miałem :wink:
Lepiej dmuchać na zimne i sprawdzić czy nie masz jakiegoś wycieku itp, bądz np nie puszcza Ci uszczelka pod czapką.
Fakt, zima=różne jaja :lol:
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
Zaczynamy od dolania troche plynu i tyle w tym temacie. Jest zimno i tak juz jest. Dolac plynu na max, albo nawet troche ponad max. Jak ktos wpadnie na szatanski pomysl dolewac wody, to tylko destylowanej. Plyn w ASO kosztuje w granicach 20zl za 1l. Plyn ma byc G12.
Sto razy było mowione, - Wymień zbiorniczek wyrównawczy i będzie po problemie na 100 % Pozdrawiam
Przechowuję płyn G12+ na balkonie 8) , biorę go dzisiaj rano do ręki a w środku niezły kisiel... czytam na ulotce - nie zamarza do -38 C. Faktycznie. Nie zamarzł. :szeroki_usmiech
Przy tych temperaturach nie panikujmy i nie wymieniajmy od razu zbiorniczka wyrównawczego. Elektrody mierzą gęstość płynu chłodniczego, od jego stanu, temperatury oraz poziomu zależy odczyt.
aczkolwiek... NajtFukinPatrol North-West Techno-destroyed by dobrygrzeswawa WhitePride :smokedevil
Sto razy było mowione, - Wymień zbiorniczek wyrównawczy i będzie po problemie na 100 % Pozdrawiam
Przechowuję płyn G12+ na balkonie 8) , biorę go dzisiaj rano do ręki a w środku niezły kisiel... czytam na ulotce - nie zamarza do -38 C. Faktycznie. Nie zamarzł. :szeroki_usmiech
Przy tych temperaturach nie panikujmy i nie wymieniajmy od razu zbiorniczka wyrównawczego. Elektrody mierzą gęstość płynu chłodniczego, od jego stanu, temperatury oraz poziomu zależy odczyt.
No masz racje, może tak być jak piszesz, jak by co to koszt zbiorniczka 50-70 pln
Jezeli bedzie się to pojawiało podczas niższych temp, to wymiana zbiorniczka jest konieczna. Ale jest duże prawdopodobieństwo że G12 poprostu sie skisł )
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30 www.dynosoft.pl
Minimalnie moze ubywa plynu ale generalnie jest . Ze jak jest zimny to sie swieci nawet jak zaraz zgasze i odpale ponownie. Dopiero po dluzszej jezdzie jest ok.
Mam jescze gwarancje . A auto stoi w garazu jest tam raczej plus poza tym jest ogrzewany.
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
mam to samo 3 razy piszczy a potem mruga ale gasnie po kilku minutach, problem pojawia sie tylko gdy jest grubo ponizej zera , przy lekkim mrozie jest ok
na radzyminskiej przy kosciele (nie wiem jaki to dokladnie adres) jest sklep z czesciami do skody i tam plyn jest po 15,50 - ori skodoski koncentrat G12+
a z wczesniejszych tematow to wklady lusterek "na pradzie" z grzaniem maja po 50 pln
Komentarz