Zamieszczone przez piotrek_gdy
Octavia vs. Insignia
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez jacekhaProponuje poszukać jeszcze Passata. Silnik 2.0 TSI 200KM i Tiptronic (o niebo lepsza skrzynia niż DSG) w wersji Highline w cenniku stoi za 125 tys. zł. Z doświadczenia wiem, że można takie auto wyrwać z rabatem w wysokości kilkunastu tyś. Jeżeli te kilkanaście tyś. jest do przeskoczenia to myślę, że warto się tematem zainteresować.
Z ciekawostek kratkowych: Mondeo w fajnych dla mnie wersjach też są bez kratek a np. Insignia z kratką jest tylko w wersji 5d a kombi nie :niewiem
Dziwne nie ?Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
może kotlet, ale w sumie, to nie wiadomo, czy autor już się zdecydował
Dzisiaj wsiadłem do insigni. Jak udeżyłem kolanem w środkowy tunel, to cała deska zatrzeszczała. Wszystko na około radia sprawiało wrażenie, jakby było nieposkręcane i trzeszczało już nawet przy lekkim nacisku
szybko wysiadłem, sprawdziłem w astrze (chyba ta najnowsza) - podobnie
Potem wsiadłem do chevroleta jakiegoś takiego niedużego. Kierownica w kształcie opla, reszta konsoli też mi tak nawiązywała stylem do opla. Jestem skłonny powiedzieć, że to opel zniżył się do poziomu chevroleta, a nie chevrolet podciągnął do opla.
Zdecydowanie zawiodłem się na oplu najbardziej ze wszystkich marek konkurencyjnych do skody jakie ostatnio odwiedzilem
perfex, zdecydowane 1:0 dla Octavii.O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekDzisiaj wsiadłem do insigni. Jak udeżyłem kolanem w środkowy tunel, to cała deska zatrzeszczała. Wszystko na około radia sprawiało wrażenie, jakby było nieposkręcane i trzeszczało już nawet przy lekkim nacisku
szybko wysiadłem, sprawdziłem w astrze (chyba ta najnowsza) - podobnieMoje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
no ale w skodzie ja tez przeklinam tego co projektował miejsce na prawą nogę. Ja bez przerwy uderzam prawym kolanem w obudowę kolumny kierowicy w trakcie wysiadania i niestety tu nubira miała o wiele wiecej miejsca, ponadto po zmianie temp. nawiewanego powietrza niestety plastik w kanałach wydaje dźwięki z siebie. Tunel środkowy też przydał by się mniejszy bo z tyłu zajmuje trochę miejsca, inni producenci tu lepiej się spisali. Dodatkowo mogło by być lepiej wyciszone zawieszenie przednie bo niesty trochę je słychać szczególnie w trakcie jazdy po poprzecznych nierównościach. Tak więc skoda tez nie jest rewelacyjna i osobiście gdyby cruze był w wersji kombi to prawdopodobnie wolałbym jego, choćby m.in. z tego ze komunikaty wyświetlane sa w języku polskim, deska rozdzielcza jest o wiele ładniejsza niz ta w skodzie, iformacje o tym co aktualnie klimatronik (czy jak kto woli klimatyzacja automatyczna)właśnie robi są wyświetlane a nie jak w skodzie takichinformacji brak. Ja wybrałem octavie bo była kombi posiadała homologacje z kratką na 5 osób i moim zdaniam niezły silnik 1,8tsi,
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafik11więc skoda tez nie jest rewelacyjna i osobiście gdyby cruze był w wersji kombi to prawdopodobnie wolałbym jego
Zamieszczone przez rafik11choćby m.in. z tego ze komunikaty wyświetlane sa w języku polskim,
Zamieszczone przez rafik11deska rozdzielcza jest o wiele ładniejsza niz ta w skodzie
Zamieszczone przez rafik11iformacje o tym co aktualnie klimatronik (czy jak kto woli klimatyzacja automatyczna)właśnie robi są wyświetlane a nie jak w skodzie takichinformacji brak
W OII climatronic jak najbardziej wyświetla informacje o swoich ustawieniach na ekranie radia. Dodatkwo w przyciskach umieszczone są diody które swoim świeceniem informują o aktualnych ustawieniach.Zamieszczone przez rafik11Dodatkowo mogło by być lepiej wyciszone zawieszenie przednie bo niesty trochę je słychać szczególnie w trakcie jazdy po poprzecznych nierównościachCzarny Elegance
Komentarz
-
-
Jak tutaj napisałem już wcześniej, mój brat kupił Insignię. I teraz mówi, że to największy błąd jaki zrobił i chodzi za tym żeby ją sprzedać. Wersja 2.0, 220 KM, 4x4, automat.
Mówi, że zawieszenie się tłucze, silnik ma za mały moment obrotowy i moc do tej masy samochodu (na papierze osiągi są niezłe, a w rzeczywistości ...slimak). Jedyny plus to skrzynia, nie wiele gorsza niż DSG.
Poza tym cała masa upierdliwych drobiazgów (nie da się ustawić, żeby sam się zamykał po ruszeniu; jak się go zamyka z pilota to alarm piszczy tak samo, niezależnie czy się faktycznie zamknął, czy nie; długo wczytujące się mp3 z USB, itp). Wszystko w środku trzeszczy, zawieszenie się tłucze, czuć wysoką masę samochodu na zakrętach.
Wcześniej jeździł Octavią 2.0 TDI DSG i był o niebo bardziej zadowolony.1.4TSI + DSG Biała
Komentarz
-
-
klimatronik owszem wyświetla na panelu radia ale przez ile 3-4 sekundy a mnie interesuje informacja wyświetlana na stałe(jeden parametr jest wyświetlany na stałe na panelu a mianowicie prędkość nadmuchu), zwieszenie słychać i to w dwóch octaviach jakie mam obie takie same, tyle że jedna z grudnia a druga z listopada ubiegłego roku. Co do deski to nie przesadzał bym z tym nie istnieniem tej z cruza bo nie ma az takich wielkich różnic w jakości materiałów użytych do wykończenia jej, a już na pewno mnie się bardziej podoba ta z cruza. A co do języka, skoro sprzedają samochód w Polsce to powinni (przynajmniej byłby to ukłon z ich strony do kraju gdzie naprawdę mają wysoką sprzedaż)wprowadzić język polski. Przyjmując tezę że i tak większość przynajmniej jeden język zna to może najlepiej wszelkie instrukcje obsługi też nie tłumaczyć na język polski(to na szczęście nakłada obowiązek wynikający z ustawy). Trzeba pamiętać żesą osoby które jednak nie znają języków obcych. A instrukcja obsługi wcale nie ułatwia poruszania się w informacjach wyświtlanych w MAXI_DOT.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafik11Co do deski to nie przesadzał bym z tym nie istnieniem tej z cruza bo nie ma az takich wielkich różnic w jakości materiałów użytych do wykończenia jej
Zamieszczone przez rafik11a już na pewno mnie się bardziej podoba ta z cruza
Zamieszczone przez rafik11A co do języka, skoro sprzedają samochód w Polsce to powinni (przynajmniej byłby to ukłon z ich strony do kraju gdzie naprawdę mają wysoką sprzedaż)wprowadzić język polski.
Jak sie chce uderzyć psa to kij zawsze się znajdzie.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafik11no ale w skodzie ja tez przeklinam tego co projektował miejsce na prawą nogę. Ja bez przerwy uderzam prawym kolanem w obudowę kolumny kierowicy w trakcie wysiadania
Odlegość fotela od kierownicy powinno sie ustawiac wciskając całą stopą pedał sprzęgła. Po wciśnięciu noga powinna być lekko zgięta w kolanie.
Więc sprawdź to u siebie, bo chyba masz zbyt blisko.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafik11a mnie interesuje informacja wyświetlana na stałe(jeden parametr jest wyświetlany na stałe na panelu a mianowicie prędkość nadmuchu),Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KarpieWszystko w środku trzeszczyZamieszczone przez BigMoze i powinni. Ale nie jest to żadną przeszkodą jesli go nie ma. Pozatym dla nie znających języka są duuuuże piktogramy które dokładnie informują o tym czego dotyczy dany komunikat. Tak więc nie przesadzajmy
Ludzie z poprzedniego pokolenia, czyli 60+ mają problemy z angielskim menu. I to duże. Uważam to za dużą wadę i też się dziwie, jaki to problem przetłumaczyć może ze 100 zwrotów. Porażka inajwiększy minusO2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
Wystarczy rzut oka na pokretło od namuchu i już wiesz z jaką szybkością pracuje dmuchwa wystarczy rzut oka na diody w przyciskach i już wiesz jakie nastawy aktualnie realizuje climatronic. Nie bardzo więc rozumiem z czym masz problem??[/quote]
szczególnie w słoneczny dzień dodatkowo jeszcze jak słońce świeci na panel, to przyznam że mam problem z zobaczeniem co się świeci nawet jak mam łączone światła dzienne(bo wtedy te diody świecą jaśniej). Fotel mam ustawiony poprawnie, własciwie już przerabiałem wszytkie możliwści ustawienia fotela. Natomiast potencjalne zużycie deski rozdzielczej w cruzie po jakimś okresie eksploatacji niekoniecznie musi odbiegac id tego co będzie w skodzie. Jak sprzedawałem nubirę miała przebieg 270kkm i jakoś szczególnie nie odbiegała od innych aut tego segmentu z tamtego okresu, owszem można się doszukiwać różnic na plus skody ale nie zapominajmy ze i róznica w cenie auta jest dość spora na minus skody. Na pocieszenie dla octavi powiem ze wnętrze nowej avenssis nie powala na kolana, tak mniej więcej na aut o klasę mniejszych.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafik11szczególnie w słoneczny dzień dodatkowo jeszcze jak słońce świeci na panel, to przyznam że mam problem z zobaczeniem co się świeci nawet jak mam łączone światła dzienne(bo wtedy te diody świecą jaśniej)
Zamieszczone przez rafik11potencjalne zużycie deski rozdzielczej w cruzie po jakimś okresie eksploatacji niekoniecznie musi odbiegac id tego co będzie w skodzie
Zamieszczone przez rafik11ale nie zapominajmy ze i róznica w cenie auta jest dość spora na minus skody
Sorry ale Chevrolet może w tym względzie konkurowac z Fiatem czy Hundaiem, (takze ceną) ale nie ze Skodą
To tak jak gdybyć porównał Skodę z Audi czy BMW - cena niska ale na czymś trzeba oszczędzić.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
jak baby...
znowu zrobił się topik o plisowanej z rozpierdakiem vs. przed kolano z odcięciem pod biustem :szeroki_usmiech
może przynajmniej Insignia ma ładniejsze kolory niż O2 :?: :lol:
a z poważniejszych rzeczy to zauważyłem, że Insignia podobnie jak nowa Astra jest po prostu ciężka, chyba dlatego te auta nie za bardzo chcą jechać :idea:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez westwi78Insignia jest brzydka jak noc listopadowa. Vectra była ładna to ją przestali produkować.
Choć taki superb 2 to moim zdaniem też stylistyczna kichaJarek "Vinci"
Komentarz
-
-
A ja bym wybrał octavie po pierwsze z niemieckich samochodów opel ma najgorszą opinie i to mnie odraza od niego a po drugie insignia mimo ze jest duza t wcale nie jest ładnahttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
paweł2, chyba nie wiesz co mówisz
na co dzień jeżdżę O2 w Tdi z DSG, jeździłem kilka dni testowym S2 kombi z 170 konnym CR z DPFem i w DSG jak przymierzałem sie do zakupu nowego auta
wybór jednak padł ponownie na O2 nie dlatego że tak kocham O2 ale po prostu S2 nie jedzie :!:
w porównaniu z moja O2 mialem wrażenie że jadę tramwajem
a DSg w tym aucie to po prostu porażka(mówię o tym konkretnym egzemplarzu)- biegi zmieniał z szapnięciami nieznanymi mi z kilkuletniego uzywania DSG
kolega który ma podobne do mojego auto, po przejechaniu sie testówką(auto ma 2000km przebiegu) potwierdził moje wrażeniaprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paweł2dsg poezja
ale S2 kombi naprawdę jedzie gorzej niż O2 w takiej samej konfiguracji
co innego wnętrze- tu S2 jest the best :diabelski_usmiechprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
Komentarz