nie wiem co to są felgi strukturalne, ale niezależnie od tego z czego są wykonane to tylko kwestia rozmiaru ni niczego więcej, więc chyba w ciemno mogę powiedzieć, że są
Witam.
Kupiłem O1, która była z prawej strony w błocie. Umyłem ją i okazało się że na masce mam plamy. Probowałem je usunąć mydłem, płynem do mycia naczyć, denaturatem oraz benzyna ekstrakcyjną, ale to nic nie dało.
Macie może jakąś propozycję, jak to usunąć??
tak sobie mysle, ze zapewne od kotów, które niezmiernie lubia ciepełko rozgrzanych silników. nie wiem jakimi preparatami, ale na ręcznej usuwaja mi bez problemu. :roll:
NIEEEEE !!!!
Użyj glinki do czyszczenia lakieru, a nastepnie odżywki do lakieru i zabezpiecz tefekt woskiem. Powinno byc dobrze
Te slady to prawdopodobnie pozostałości po ptasich odchodach.
Szczegółów dowiesz sie tutaj: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24594
jak Cię stać możesz zrobić polerkę w lakierni - koszt około 200 pln albo w firmach specjalizujących się w takich operacjach
w stolicy polecam: http://automagic.com.pl/
nie tanio ale efekt powala - zbieram kasę na moją czarną perłę
kkuligowski, ile dałeś za usługę i co dokładnie ona obejmowała ?
zaiste ze wszystkich nauk enologia jest najszlachetniejsza
"Bo widzisz... w piciu nie trunek jest najważniejszy, a towarzystwo" - Stach Japycz "Rancho"
jak Cię stać możesz zrobić polerkę w lakierni - koszt około 200 pln
NIe polecam robić tego w takich miejscach W lakierniach o korekcie lakieru maja blade pojęcie, albo nie maja go wcale, a ich działanie ogranicza się do nałozenia najbardziej ściernej pasty na najbardziej ścierny pad i przelecenie takim zestawem całego auta, bez wcześniejszego porządnego oczyszczenia lakieru, bez pomierzenia auta profesjonalnym miernikiem. Przy odrobinie szcześcia nie pojawią się hologramy i lakier będzie wyglądał możliwie tylko zostanie pozbawiony prawie całej grubości klaru Szkoda kasy na taką "korekrę" lakieru.
Tak więc jeśli zlecać korektę lakieru to profesjonalistom zajmującym się car-detailingiem i znajacym temat.
[ Dodano: Czw 06 Maj, 10 07:16 ]
Zamieszczone przez Piotrek-Piła
Tak się jeszcze zastanawiam, czy moze wosk koloryzujacy by to pokrył.
Żadem wosk ci tego nie pokryje. Wosk ma na celu stworzyć warstwę ochronną na lakierze a nie wykonać jego korektę.
Zajrzyj do tematu do którego link podałem ci wczesniej i wszystkiego się dowiesz.
jak Cię stać możesz zrobić polerkę w lakierni - koszt około 200 pln
NIe polecam robić tego w takich miejscach W lakierniach o korekcie lakieru maja blade pojęcie, albo nie maja go wcale, a ich działanie ogranicza się do nałozenia najbardziej ściernej pasty na najbardziej ścierny pad i przelecenie takim zestawem całego auta, bez wcześniejszego porządnego oczyszczenia lakieru, bez pomierzenia auta profesjonalnym miernikiem. Przy odrobinie szcześcia nie pojawią się hologramy i lakier będzie wyglądał możliwie tylko zostanie pozbawiony prawie całej grubości klaru Szkoda kasy na taką "korekrę" lakieru.
Tak więc jeśli zlecać korektę lakieru to profesjonalistom zajmującym się car-detailingiem i znajacym temat.
[ Dodano: Czw 06 Maj, 10 07:16 ]
Zamieszczone przez Piotrek-Piła
Tak się jeszcze zastanawiam, czy moze wosk koloryzujacy by to pokrył.
Żadem wosk ci tego nie pokryje. Wosk ma na celu stworzyć warstwę ochronną na lakierze a nie wykonać jego korektę.
Zajrzyj do tematu do którego link podałem ci wczesniej i wszystkiego się dowiesz.
kkuligowski, ile dałeś za usługę i co dokładnie ona obejmowała ?
mycie, klejowanie(zdejmowanie grudek, wypukłości i asfaltu z karoserii), polerka wstępna dużą maszyną (zdejmowanie rys i przebarwień), polerka z woskiem na małej maszynie ( zabezpieczenie lakieru, polerka i nawoskowanie), mycie szyb i felg, odkurzanie wnętrza z praniem w parze (po 30 minutach wsiadasz i sucho), odświeżenie tapicerki i plastyków, odgrzybienie klimatyzacji
a teraz niestety - koszt około 1000- 1200 pln w zależności od problemów z lakierem
poza tym badają przed zaczęciem grubość lakieru, stan i ilość rys, ilość masy asfaltowej na karoserii. zdejmują też naklejki firmowe przed woskowaniem
usługę wykonują też u klienta jak masz jakiś garaż z prądem i wodą
ciekawostką z tego spotkania - szlifują duża rysę papierem 2500 - 3000, polerują i nie ma rysy
Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Komentarz