obroty po czyszczeniu przepustnicy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ali
    Drive
    • 2006
    • 91

    obroty po czyszczeniu przepustnicy

    jestem ciekaw czy ty teraz przekręcisz licznik na przebiek który powinien być orginalnie , zeby było ok
    Jest O3 1.4 TSI DSG elegance + amazing



    była 2008-2014 O2 1.9 BXE
    była 2005-2008 O1 1.9 AHF
  • qwyq
    Classic
    • 2005
    • 39

    #2
    obroty po czyszczeniu przepustnicy

    Witam serdecznie

    Dzisiaj dałem do wyczyszczenia przepustanice - benzyna 1,6 74kW z silnikiem AKL

    Zdecydowałem sie na to, ponieważ troszkę falowały obroty na biegu jałowym, ale dało sie z tym żyć.

    Po "operacji" czyszczenia obroty na biegu jałowym utrzymują sie na poziomie 1300-1400.
    Facet pokazał mi podpietego kompa - żadnych błedów tylko jeden parametr utrzymywał sie na poziomie 1000 a miał być na 100. Dokładnie nie wiem co to jest, a dodatkowo gościu stwierdził, że mogę mieć uszkodzoną pamieć w sterowniku.

    Pytanko jest takie - czy to wszystko normalne, czy może gość ma rację.

    Proszę o pomoc, bo nie dość ze Octa sporo zjada wachy, to teraz z tymi podwyższonymi obrotami wszystko przemawia za środkami komunikacji miejskiej. :|

    Pozdrawiam
    Just Grisza

    Komentarz

    • cox
      Drive
      • 2005
      • 52

      #3
      a adaptacja oki ??
      OCTAVIA `03 ASZ

      SLIJCIE DATKI SLIJCIE !!!

      Komentarz

      • Dig Dug
        L&K
        S_OCP Member
        • 2005
        • 1306
        • Seat

        #4
        qwyq, Narazie spokojnie - niech sie wszystko unormuje - musisz zrobic z 500-1000 km. Ja mialem to samo, do tego obroty mi spadaly bardzo wolno podczas wyluzowania. Mam kompa i nagle spalanie mi wzroslo z 30 podczas butowania na 1 i 2 do 50l/100km, i na trasie z 6,5 l/100km do 8-9 l/100km. Ale pojezdzilem i po jakims czasie przeszlo, w przedziale 500 do 1000 km wszystko sie unormowalo. Jak zrobisz ponad 500 km i dalej ci nie przejdzie to wtedy sie martw.
        Była O1 jest F2.

        Komentarz

        • T/J
          Drive
          • 2006
          • 87

          #5
          Witam
          Procedura czyszczenia przepustnicy polega na jej wyczyszczeniu i właściwym przeprowadzeniu adaptacji.Jeżeli się tego właściwie nie zrobi to efekt jest taki jak w Twoim samochodzie.Zmień mechanika bo ten niedość że spiepszył robote to jeszcze chce cię naciągnąć na niemałe koszty wymiany sterownika.
          Pozdrawiam

          Komentarz

          • qwyq
            Classic
            • 2005
            • 39

            #6
            Facet twierdzi, ze przeprowadził adaptację.

            Natomiast jesli chodzi o spalanie to rzeczywiście - liczby jakie zobaczyłem na LCD trochę mnie przeraziły - pierwszy raz zobaczyłem tam 50l/100km
            Just Grisza

            Komentarz

            • cox
              Drive
              • 2005
              • 52

              #7
              to co facet twierdzi a to co zrobił to widać w tym przypadku znaczna różnica.
              klasyczny przykład pominięcia adaptacji przepustnicy.
              przekręć kluczyk na zapłon i poczekaj jakieś 2 min. powinno pomóc a jeśli nie to adaptacja i
              będzie gites
              OCTAVIA `03 ASZ

              SLIJCIE DATKI SLIJCIE !!!

              Komentarz

              • qwyq
                Classic
                • 2005
                • 39

                #8
                Witam

                Sprawa się wyjaśniła - uszkodził sie regulator ciśnienia paliwa. Trochę to dziwne, że to się zbiegło z czyszczeniem przepustnicy, ale cóż - niezbadane są wyroki....

                Po wymianie żadnego falowania obrotów, a na biegu jałowym obroty książkowe.

                Dzięki wszystkim za pomoc.
                Just Grisza

                Komentarz

                • Krzych
                  Rider
                  • 2005
                  • 671

                  #9
                  uszkodził sie regulator ciśnienia paliwa. Trochę to dziwne, że to się zbiegło z czyszczeniem przepustnicy...
                  albo mechanik nie podłączył jakiegoś przewodu z podciśnieniem...
                  DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                  www.chiptuning.katowice.pl
                  DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                  Komentarz

                  Pracuję...