Dobrze to słyszeć...
Też bede zamawiał kombi.
Też bede zamawiał kombi.
. Obiecuję wszystko opisać.
). Żeby było zabawnie, jechałem też akurat matizem ZA tym BMW po mieście i wiecie co? Chwilami musiałem się nieco wysilić, żeby nadążyć, ale dynamicznie przejechaliśmy miasto w tym samym tempie
. I to jest właśnie subiektywna opinia - to jeździ i to jeździ, tym można wyprzedzać i tym.
. Ledwo wjechałem. No, jeśli 1,4 w Octavii zachowuje się podobnie, to faktycznie jest problem - cała reszta to po prostu cecha auta a nie coś, o czym można powiedzieć "da się jeździć" lub "nie da" - prawda jest taka, że technikę jazdy trzeba dostosować do sprzętu - jeśli na wyprzedenie potrzebujesz 10 sekund, a nie 6, to po prostu inaczej planujesz manewr, a nie że "nie da się". Takie moje osobiste zdanie
.
poprostu niektórym nie starczy i chcą też z mniejszym stresem tira wyprzedzać i tyle. Da się wszystkim wyprzedzić ,ja kiedyś nawet cc700 wyprzedzałem tiry, ale ile to było przymiarek czasem i czekania na długie proste :wink:
poprostu niektórym nie starczy i chcą też z mniejszym stresem tira wyprzedzać i tyle. Da się wszystkim wyprzedzić ,ja kiedyś nawet cc700 wyprzedzałem tiry, ale ile to było przymiarek czasem i czekania na długie proste :wink:
. Ale w papierach ma chyba coś koło 7 do setki, a moja Nubia 9 i mówię tylko, że nie czuje się wielkiej różnicy. Pewnie, nieco bardziej dynamiczne, nie da się ukryć, podobnie jak 50 razy drożej
. Tak samo jak różnica między autem z 9 sekund do setki i 11. A co do elastyczności to mnie się bardziej podoba moja Nubia, która spokojnie ciągnie od 2,000 obrotów, a w beemce automat kręcił na 4-5 tys. jak dodawałem gazu, potem znowu zmieniał itd. i nie podobało mi się to... Oczywiście nie mówię, że 10-letnia nubia lepsza, tyle, że te "ogromne" różnice w normalnej jeździe są nieodczuwalne. I nie tylko w mieście - na trasie także. Chyba że jeździ się bardzo "dynamicznie" (eufemizm na jazdę jak wariat)
.
, a Octavia 1,4 ma 80 KM i 14-coś i uważana jest przez niektórych za "porażkę". Zobaczymy
.
. Strasznie jestem ciekaw jak to jest naprawdę. Silnik 1,4 to nie tylko litr benzyny mniej na 100, ale brak kłopotów z gazem (do 1,6 dają LPG, trudno nie wziąć gratis), nowocześniejsza konstrukcja (to może być też wada, ale pewnie daje lepszą kulturę pracy), powinno być też ciszej przy tych samych obrotach, prawda?


Komentarz