1.4 TSI 122KM DSG - test długodystansowy 115 000 km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • t271828
    Elegance
    • 2008
    • 928

    #26
    Re: 1.4 TSI 122KM DSG - test długodystansowy 115 000 km

    Zamieszczone przez Tomasz_WS
    serwis notorycznie nalewał przy wymianie za dużo oleju.

    hmm tak samo robi Carsed w Siedlcach w moim TDI - moze mają taki prikaz?
    Po prostu wiedza ze duza czesc uzyszkodnikow nie sprawdza poziomu oleju od wymiany do wymiany i wola dolac wiecej zeby starczylo na te 15 tys.

    Komentarz

    • rlapinski
      Ambiente
      • 2010
      • 138

      #27
      Re: 1.4 TSI 122KM DSG - test długodystansowy 115 000 km

      Zamieszczone przez t271828
      Zamieszczone przez Tomasz_WS
      serwis notorycznie nalewał przy wymianie za dużo oleju.

      hmm tak samo robi Carsed w Siedlcach w moim TDI - moze mają taki prikaz?
      Po prostu wiedza ze duza czesc uzyszkodnikow nie sprawdza poziomu oleju od wymiany do wymiany i wola dolac wiecej zeby starczylo na te 15 tys.
      Wydaje mi się, że jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Lejąc więcej oleju sprzedają go więcej ze swoją dużą marżą.

      Komentarz

      • Leniwiec
        Rider
        • 2009
        • 624
        • Octavia IV (NX3)
        • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

        #28
        Czy jest ktoś trochę bardziej obeznany z hiszpańskim niż wujek google :?:
        Bo z tego bełkotu o DSG laik taki jak ja nawet nie ma co próbować się domyślać, o so chozi :twisted:

        Co do oleju, to ja akurat przy poprzednim aucie jeździłem na przeglądy z własnym. Ciekawe więc czy jak pojadę z O2 ze swoim olejem to też przeleją. Bo w końcu na baniaczku jest miarka więc wiadomo ile powinno zostać.
        Albo czy w ogóle wleją mój a nie jakieś swoje badziewie :diabelski_usmiech

        Jakby nie było to moim zdaniem dobrym pomysłem jest ubezpieczenie SLT, szczególnie że 5 lat jak nic będę tym autem jeździł. Czekam tylko na listopad, bo to "kosztowy" miesiąc :szeroki_usmiech
        Miałem coś podobnego lata temu w renówce, sprawdziło się dobrze. Tam w cenie było nawet auto zastępcze, z którego miałem nawet okazję korzystać. Nie doczytałem jak na razie czy w SLT też jest takowe.
        Pozdro

        Komentarz

        • firmek
          Rider
          • 2008
          • 477

          #29
          Zamieszczone przez Andys
          Czy jest ktoś trochę bardziej obeznany z hiszpańskim niż wujek google :?:
          Zmienilem tlumaczenie na angielski, wtedy to jest jeszcze zjadalne, przy tlumaczeniu na polski latwiej bylo by chyba zrozumiec oryginalny tekst po czesku

          Komentarz

          • arekban
            Ambiente
            • 2010
            • 208

            #30
            Zamieszczone przez Jac_ek
            Zamieszczone przez arekban
            Zawiodła jednak przy przebiegu 112 tys km skrzynia DSG unieruchamiając samochód.
            przy moich rocznych przebiegach będzie to już raczej (o ile w ogóle) zmartwienie kolejnego użytkownika ;-)
            Obawiam się, że jednak nasze skrzynie mają o wiele więcej do roboty niż w takich Hiszpańskich autostradowych warunkach.
            Ilośc przełączeń biegów na naszych drogach jest nieporównywalnie większa niż przy płynnej jezdzie autostradowej.

            Zastanawia mnie czy skrzynie DSG są bez przerwy udoskonalane i im późniejsza produkcja tym doskonalsza ? W ETCE do skody octavii 2FL można znaleść przynajmniej kilkanaście różnych oznaczeń skrzyni DSG7 i przynajmniej z 12 typów mechatroniki do DSG7.
            Ja w swojej O2 z kwietnia 2010 mam skrzynie o oznaczeniu MGK a widać że są już nowsze -MLE. Symbol można łatwo odczytać po podniesieniu maski na skrzyni.

            Tutaj macie parę obrazków z wymiany mechatroniki przez dalekowskodnich kolegów:

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #31
              Oni rozkladaja skrzynie w nowym aucie ?? Przeciez tam nie ma zadnego nawet kurzu. Bo nie europejski standard warsztatowy
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • grzes74
                Ambiente
                • 2009
                • 176
                • Rapid (NH3)

                #32
                Zamieszczone przez arekban
                Zamieszczone przez Jac_ek
                Zamieszczone przez arekban
                Zawiodła jednak przy przebiegu 112 tys km skrzynia DSG unieruchamiając samochód.
                przy moich rocznych przebiegach będzie to już raczej (o ile w ogóle) zmartwienie kolejnego użytkownika ;-)
                Obawiam się, że jednak nasze skrzynie mają o wiele więcej do roboty niż w takich Hiszpańskich autostradowych warunkach.
                Ilośc przełączeń biegów na naszych drogach jest nieporównywalnie większa niż przy płynnej jezdzie autostradowej.

                Zastanawia mnie czy skrzynie DSG są bez przerwy udoskonalane i im późniejsza produkcja tym doskonalsza ? W ETCE do skody octavii 2FL można znaleść przynajmniej kilkanaście różnych oznaczeń skrzyni DSG7 i przynajmniej z 12 typów mechatroniki do DSG7.
                Ja w swojej O2 z kwietnia 2010 mam skrzynie o oznaczeniu MGK a widać że są już nowsze -MLE. Symbol można łatwo odczytać po podniesieniu maski na skrzyni.

                Tutaj macie parę obrazków z wymiany mechatroniki przez dalekowskodnich kolegów:
                http://www.xcar.com.cn/bbs/viewthrea...e&tid=11903712
                Drogi faktycznie trochę lepsze i szersze niż u nas (Madryt) - ale bez przesady, też mają korki i w miastach są światła i ruch spory. Pewnie jak dziennikarze jeździli to trochę ją "ćwiczyli" bardziej niż przeciętny Gonzalez czy Hernandez... więc te 112 to może i trochę na "własne" życzenie.
                pozdrawiam
                Grzes
                polecam :

                www.octavia-forum.de
                www.skodacommunity.de
                www.briskoda.net........

                Komentarz

                • Jac_ek
                  RS
                  • 2009
                  • 1733

                  #33
                  ale to jest jakiś test jakiejś jednej konkretnej jednostki, który nie przesądza o całej produkcji - nie wykluczone że jak by wzięli koelejne 10 samochodów do takiego testu to żadna awaria by się nie przytrafiła albo przytrafiło by się 3x więcej różnego typu problem/usterek/awarii...

                  należy przyjąć to jak "dane historyczne", odnotować fakt że coś takiego miało miejsce i koniec. Jeśli za jakiś czas za 3-5-może 10 lat tych awarii będzie sporo to dopiero wtedy będzie można mówić że jakieś serie DSG7 z jakiegoś rocznika były wadliwe ale jak narazie nic tego nie potwierdza
                  - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

                  Komentarz

                  Pracuję...