hmmmm rto ciekawe dlaczego w audi i pasacie nie syczy?od czego to jest uzaleznione?
"Buczenie" przy skrecaniu
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez aldamNa 99,99% pompa wspomagania, albo się kończy albo jest za mało oleju w zbiorniczku.
Pozdrawiambyła czeszka jest franca ale wolałem czeszkę
Komentarz
-
-
a jak tak mam od dawna, pojawiło się jak samochód miał koło 1 roku i 40 kkm nalatane. I tak jest w dalszym ciągu (83 kkm), najczęściej przy mocnym skręcie w lewo (zawracanie). Jutro sprawdzę ile mam płynu bo nie miałem pomysłu i sprawę olałem, ale jeśli to to to znakomicie.Outlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bendia jak tak mam od dawna, pojawiło się jak samochód miał koło 1 roku i 40 kkm nalatane. I tak jest w dalszym ciągu (83 kkm), najczęściej przy mocnym skręcie w lewo (zawracanie). Jutro sprawdzę ile mam płynu bo nie miałem pomysłu i sprawę olałem, ale jeśli to to to znakomicie.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
no a czy można zalewać, takie coś może być: http://www.hil.pl/product_info.php?products_id=43 ? czy na każdej butli powwiny być napisane normy jakie płyn spełnia, i wybrać z taką norma jaka jest dla octy ?
Komentarz
-
-
no więc tak pojechałem dzisaij do skody w alejach i kupiłem jeden litr 40 złotych kosztuje, tylko jeszcze pytanko - w instrukcji obsługi jest wpisane że znajduje się tam olej o oznaczeniu G 002 000, ja kupiłem ty lko z oznaczeniem G 004000 M2(Olej do centralnego układu hydraulicznego i przekładni układu wspomagania kierownicy), dla pewności pytałem się faceta na serwisie czy można zaleć, powiedział że tak bo to uniwersalny. No ale praktyka uczy że nie do końca pracownikoma ASO trzeba wieżyć więc pytanko do was czy ktoś wie czy rzeczywiście mozna wlać? Kolor tego 002 jest zielony taki sam jak 004.....
PS.
Ściągnełem trochę oleju ze zbiorniczka i zmieszłaem z tym co kupiłem mieszają się ładnie ale nie wiem czy to wystarczy :?Załączone pliki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bendiJutro sprawdzę ile mam płynu bo nie miałem pomysłu i sprawę olałem, ale jeśli to to to znakomicie.
ciekawe czy po dolaniu płynu buczenie zniknie :roll: to okaze sie zapewne jutro (albo w piatek)Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
to zes trafil na ASO :|
kto wie czy jak pompa tak dlugo chodzila na minimum (ok 40kkm) to czy nie stracila swojej sprawnosci
swoja droga pamietam ze jak dawalem auto do ASo to mi zazwsze wszystkie plyny sprawdzaja ( ba nawet kiedys dolali do wspomagania za free :shock: )
A troche tamn wlali :wink: , no i raz podajze na 2-3 lata sami z siebie wymieniaja mi plyn chlodzacy( niestety juz odplatnie :wink: )
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez bendiJutro sprawdzę ile mam płynu bo nie miałem pomysłu i sprawę olałem, ale jeśli to to to znakomicie.
ciekawe czy po dolaniu płynu buczenie zniknie :roll: to okaze sie zapewne jutro (albo w piatek)Outlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Komentarz
-
-
jeśli diagnoza się potwierdzi to proponuje cały temat przenieść do
"Poradniki oraz istotne tematy techniczne"
W końcu jest to istotny temat. I może mniej będzie pytań które się powtarzają, bo wszystkich najpierw się odeśle do tego poradnika.
Taka mała sugestia bo wyszukiwanie mi zawsze szło kiepsko.
Autorus 8)http://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
Budowa mojego domku MURATORZE
----------------------------------------------------
Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bendijaka jest metoda pomiarowa?? jeśli trzeba wkręcić korek to mam w połowie miedzy min i max, a jeśli mierzy się bez wkręcania to mam poniżej minimum. W instrukcji nie podali jak mierzyć :?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Poziom się sprawdza (odczytuje) po wkręceniu. Sprawdza się wtedy gdy nie ma piany, czyli np. po kilkunastu minutach po unieruchomieniu silnika.
Jeśli koła są skęcone do oporu to normalne, że pojawi się jakiś odgłos - pracuje zawór przelewowy. Jedne pracują ciszej inne głośniej.
Jeżeli poziom płynu jest trochę poniżej min. nie powinno się dziać nic złego, w końcu te kreski są robione nie z dokładnością mikrometrów a za to zawsze z zapasem. Jakby ktoś miał pusty zbiorniczek, to może dojść do zapowietrzenia układu i wtedy owszem będzie dziwny odgłos dopóki się układ nie odpowietrzy.
Co do rodzaju płynu to wielkiej filozofii tu nie ma, ja w Passacie stosowałem kilkakrotnie płyn firmowany przez Statoil, bez żadnych sensacji. Oczywiście jakieś różnice pomiędzy poszczególnymi płynami są ale nie ma to takiego znaczenia jak przy oleju silnikowym czy płynie hamulcowym.
W Octavii układ mam jeszcze szczelny więc nigdy nie uzupełniałem.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PulsePodobno ciche - naprawde ciche buczenie jest normalne bo cisnienie uchodzi przez zawor taki mi to przynajmniej tlumaczyl gosc z ASO - nie biore odpowiedzialnosci za jego slowa
Misiek powiedz czy się zmieni jak dolejesz, wtedy może i ja podleję do maxa :idea:Outlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bendiMisiek powiedz czy się zmieni jak dolejesz, wtedy może i ja podleję do maxa :idea:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz