Zamieszczone przez MisiekWAW
kolejna miska polamana...
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez KLOCekpodjez do ASO i powiedz, że chcesz "tuleje dystansową amortyzatorów" o numerze 1J0412311 (koszt ~70zł za parę) do tego dojdzie montaż (ja zapłaciłem 140zł). Potem jeszez zrobiłem zbierzność.
i najważniejsze co to daje: usztywnia Ci przód auta i lekko go podnosi.
Miałem taki problem po montażu metalowej osłony, że przy jakichkolwiek najmniejszych wybojach ocierałem osłoną. W końcu ona obniża prześwit o 21mm. Po tym zabiegu wszystko jest dokładnie tak, jak powinno
Dziekuje, tulejki zalozone, nowa miska i rozrzed tez.tulejki i zbieznosc poza ASO, resta w ASO. Tulejki jak narazie daja rade, tylko raz delikatnie przytarlem :P
Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftAntoine, A plyte w koncu jaka masz teraz pod silnikiem, plastik czy blache bo czytajac juz jakis czas temu pierwszego posta to do dzis nie rozumie :|Zamieszczone przez Antoinenawet stalowa plyta nie pomogla...Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftAntoine, A plyte w koncu jaka masz teraz pod silnikiem, plastik czy blache bo czytajac juz jakis czas temu pierwszego posta to do dzis nie rozumie :|
Zamieszczone przez MaicroftTaka fajna fote znalazlem, jak fajnie pekaja miski w tych naszych TDI :lol:
Obrazek
[ Dodano: Pią 09 Cze, 06 00:15 ]
Zamieszczone przez MaicroftTo ja nie wiem jak to trzeba przywalic, lub jaka predkoscia jechac, zeby tamta tez rozwalic.
Tosz to nie Polonez, zeby przez przejazdy kolejowe przejezdzac bez zwalniania.
Dlatego nie montuje ori plyty, tylko custom i wydaje mi sie, ze bedzie to lepsze rozwiazanie - wyjdzie w praniu :twisted:
naprawde nieszybko...
tylko jest zla konstrukcja tego auta - miska przed osia a na dodatek kolo ugina sie bardziej niz jest przeswitu pomiedzy miska a gleba....Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez luki bzakładasz 17 stki 225/45r17 i masz wyższy samochód
założyłem do asz i nie mam problemów z zderzakiem przednim i miską
pzdr luki
BTW jechałem ostatnio octą TDi na oponach 205/55R16 (Conti) i jest zauważalnie lepsza stabilnosc przy gwałtownych manewrach niż w mojej obutej w 195/65R15 (Matador) (przy 160km/h wyskoczył mi pies dałem po heblach, puściłem i zrobiłem unik kierownicą - na moich gumach to bym nieźle zatańczył :evil: )
Zaczynam mysleć o zmianie :roll:
pzdrGarret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Czy ktos moze ma zdjecie jak wyglada ta płyta albo jakis szkic jej czy cos?
Ja pracuje w zakładzie stalowym moze moglbym ja samodzielnie wykonac? :lol:
A jakby sie sprawdzilo to chetnie przyjme zamowieniaPresident Johnny II ASC + President Florida
_,.-*'`'*-.,_Dark side on the Octavia_,.-*'`'*-.,_
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez luki bzakładasz 17 stki 225/45r17 i masz wyższy samochód
myślę, że lepszy efekt można osiągnąć zmieniając seryne amory na np. Bilstein B6 i będzie to tańsza impreza niż wymiana seryjnych 15"/16" kół na 17-stki. I jak zauważył Microft - nie narażamy się na konieczność częstego prostowania kół.
Wracając do amorków. W swojej O1 zmieniłem serię na B6 i efekt jest niesamowity:
- auto stoi wyżej,
- żadnego bujania (hamowanie, start, przechyły boczne przy dwałtownych ruchach kierownicą)
Szerszy opis już nie długo - na razie przejechałem ok. 500km na tym zestawie.
Pzdr.Maciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS
Komentarz
-
-
najtaniej bedzie zamiast jakich kolwiek zmian ostrozniej jezdzic tez bylem przerazony na poczatku. W pierwszych miesiacach przychaczylem ze 3 razy . Pozniej ostrozniejsza jazda i nie hamowanie na zwalniaczach i bylo ok.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjneprzebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez GarretZamieszczone przez luki bzakładasz 17 stki 225/45r17 i masz wyższy samochód
założyłem do asz i nie mam problemów z zderzakiem przednim i miską
pzdr luki
BTW jechałem ostatnio octą TDi na oponach 205/55R16 (Conti) i jest zauważalnie lepsza stabilnosc przy gwałtownych manewrach niż w mojej obutej w 195/65R15 (Matador) (przy 160km/h wyskoczył mi pies dałem po heblach, puściłem i zrobiłem unik kierownicą - na moich gumach to bym nieźle zatańczył :evil: )
Zaczynam mysleć o zmianie :roll:
pzdr
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djpiAle wracając do tych amorkow to jak zaloze na przod np. Bilstein B6 to auto mi urosnie 2cm i jak jeszcze doloze tulejki to juz razem bede mial 4cm??Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Witam!
Garret - jeszcze przed oddaniem autka do blacharza (już się klepie) zmierzyłem jeszcze raz - dziś popołudniu i...
wysokości nie uległy zmianie, czyli w moim przypadku na B6 jest -7mm w stosunku do serii + podkładki.
Co do porównania vis a vis naszych aut, to nie zapominaj, że moja jest z 2002 i ma 160 tys. na liczniku, a z tego co pamietam tym masz ok. 20kkm (jeśli się mylę to mnie sprostuj).
Sprężyny z przodu mam oryginały jeszcze z fabryki - przez ten czas mogły siąść.
Co do B6 vs. seria (nawet z podkładkami) najważniejsze jest to, że w zasadzie auto nie nurkuje (w porównaniu do poprzedniego setup'u)
Tak się skałda, że zarówno przed i po podróżowałem taką "wredną" polną drogą do mnie na wieś (okolice Nowego Wiśnicza k. Bochni) - szutrówka wysypana otrymi kamlorami, które są czasami wielkości pięści i najwięcej ich leży centralnie, między kiołami.
Na poprzednim setup'ie (ori + tuleje) ciągle o coś ocierałem metalową płytą, na B6 stakach - ani razu, a styl jazdy był podobny.
PozdrawiamMaciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mwisniakWitam!
Co do porównania vis a vis naszych aut, to nie zapominaj, że moja jest z 2002 i ma 160 tys. na liczniku, a z tego co pamietam tym masz ok. 20kkm (jeśli się mylę to mnie sprostuj).
Sprężyny z przodu mam oryginały jeszcze z fabryki - przez ten czas mogły siąść.
Zamieszczone przez mwisniakCo do B6 vs. seria (nawet z podkładkami) najważniejsze jest to, że w zasadzie auto nie nurkuje (w porównaniu do poprzedniego setup'u)
Ale jak mówiłem, poczekam do naturalnego zużycia serii, co przy nabijanych przeze mnie km nastąpi niedługo myślę;-)Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Witam, kupiłem auto już z spawaną miską. W miejscu spawania pojawia się olej. Gdy samochód stoi pod garażem to nie widać żadnej plamy, ale pewnie w czasie jazdy nasila się wyciek oleju. Moja skoda ma zrobione 295 kkm, kolega jeździł na 0W40, a ja widząc te plamy na spawie wlałem 10W40. Teraz trochę tego żałuję, bo silnik jest głośniejszy. Mam pytania:
1. Czy wymiana miski jest kłopotliwa?
2. Na co zwrócić uwagę kupując miskę? (moja jest bez czujnika),
3. Czy po wymianie miski mogę zalać 5W40 - na razie zrobiłem na 10W40 2 kkm (spalił 0,4 ltr oleju, myślę, że jednak to przez nieszczelny spaw).
Z góry dziękuję za odpowiedź.Pzdr Mariusz
________________
1,9 TDI L&K 2000r
Komentarz
-
-
Czesc,
ja tez rozwalilem 2 tyg po kupnie miske ale do dzisiaj nic nie cieknie Twoja musieli spawac jacys partacze :-( . Jezeli chodzi o wymiane to ja sam wymienilem w 2h ale robilem to 1 raz i troche sie palowalem z prostymi sprawami ( np. nie wiedzialem ze w kole zamachowym sa wyciecia ktore ulatwiaja okrecenie 2 srub od miski ) Sa dwa rodzaje misek - nie chodzi mi o ta z czujnikiem i bez tylko o oryginalne i chinskie podroby odpowiednio ok 200 i ok 500 zl. Nie moge nic powiedziec o jakosci chinskich bo swoja dalem do spawania - moze jak Twoja nie jest mocno polamana daj do poprawki ? Jak nie zal Ci kasy to kup oryginal i bedzie git. Wg mnie mozesz zalewac 5W40 -zobaczysz co bedzie ze zuzyciem oleju. To ze nie widzisz wyciekow pod autem to nic bo tam jest oslona ktora przyjmuje olej w sporej ilosci jak bys ja zdjal to bys zobaczyl co i jak no chyba ze jej nie masz :twisted:
Trzymaj sie :szeroki_usmiechCzader
OCTA COMBI 2003 ALH
Komentarz
-
-
Osłony już nie ma, chyba została na kamieniu. Na razie dam spokój z miską bo musze wymienić akumulator. Byłem dzisiaj w serwisie skody i okazało się, że mój już nawet nie chce się poddać testowi - a miał być ponoć nowy. Prawdobodobnie przez to zapala gorzej na gorąco.Pzdr Mariusz
________________
1,9 TDI L&K 2000r
Komentarz
-
Komentarz