kolejna miska polamana...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Golfista
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2005
    • 183

    #51
    Zamieszczone przez MisiekWAW
    Zamieszczone przez Golfista
    Zamieszczone przez Zibi
    Koszt plyty aluminiowej tutaj

    Sorry za off topic, ale w osobnym wątku olano mnie.:

    moge miec taka płyte ale bez mocowań.
    Czy ktoś mógłby mi podać wymiary tych dwóch "słupków", co sie przykreca do podłużnic....?
    dopisz to jeszcze gdzies i osobisice zapewnie Ci zakaz pisania :evil: jezeli Ci nikt nie opdowiedzial to znaczy ze nikt nie mierzyl i nie ma mozliwosci wczolgania sie pod samochod

    a ode mnie ostrzezenie :!:
    Przepraszam , nie taki był zamiar.
    Pozdrawiam Bartek.

    Current: Honda Civic
    Ex: O1

    Komentarz

    • Antoine
      Ambiente
      • 2004
      • 135

      #52
      Zamieszczone przez KLOCek
      podjez do ASO i powiedz, że chcesz "tuleje dystansową amortyzatorów" o numerze 1J0412311 (koszt ~70zł za parę) do tego dojdzie montaż (ja zapłaciłem 140zł). Potem jeszez zrobiłem zbierzność.

      i najważniejsze co to daje: usztywnia Ci przód auta i lekko go podnosi.

      Miałem taki problem po montażu metalowej osłony, że przy jakichkolwiek najmniejszych wybojach ocierałem osłoną. W końcu ona obniża prześwit o 21mm. Po tym zabiegu wszystko jest dokładnie tak, jak powinno

      Dziekuje, tulejki zalozone, nowa miska i rozrzed tez. tulejki i zbieznosc poza ASO, resta w ASO. Tulejki jak narazie daja rade, tylko raz delikatnie przytarlem :P
      Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratoRS
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #53
        Antoine, A plyte w koncu jaka masz teraz pod silnikiem, plastik czy blache bo czytajac juz jakis czas temu pierwszego posta to do dzis nie rozumie :|


        Taka fajna fote znalazlem, jak fajnie pekaja miski w tych naszych TDI :lol:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • misiekwaw
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7715
          • Ford

          #54
          Zamieszczone przez Maicroft
          Antoine, A plyte w koncu jaka masz teraz pod silnikiem, plastik czy blache bo czytajac juz jakis czas temu pierwszego posta to do dzis nie rozumie :|
          Zamieszczone przez Antoine
          nawet stalowa plyta nie pomogla...
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratoRS
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #55
            To ja nie wiem jak to trzeba przywalic, lub jaka predkoscia jechac, zeby tamta tez rozwalic.

            Tosz to nie Polonez, zeby przez przejazdy kolejowe przejezdzac bez zwalniania.

            Dlatego nie montuje ori plyty, tylko custom i wydaje mi sie, ze bedzie to lepsze rozwiazanie - wyjdzie w praniu :twisted:
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Antoine
              Ambiente
              • 2004
              • 135

              #56
              Zamieszczone przez Maicroft
              Antoine, A plyte w koncu jaka masz teraz pod silnikiem, plastik czy blache bo czytajac juz jakis czas temu pierwszego posta to do dzis nie rozumie :|
              mam, oryginal
              Zamieszczone przez Maicroft
              Taka fajna fote znalazlem, jak fajnie pekaja miski w tych naszych TDI :lol:
              Obrazek
              to nie moja :P

              [ Dodano: Pią 09 Cze, 06 00:15 ]
              Zamieszczone przez Maicroft
              To ja nie wiem jak to trzeba przywalic, lub jaka predkoscia jechac, zeby tamta tez rozwalic.

              Tosz to nie Polonez, zeby przez przejazdy kolejowe przejezdzac bez zwalniania.

              Dlatego nie montuje ori plyty, tylko custom i wydaje mi sie, ze bedzie to lepsze rozwiazanie - wyjdzie w praniu :twisted:

              naprawde nieszybko...
              tylko jest zla konstrukcja tego auta - miska przed osia a na dodatek kolo ugina sie bardziej niz jest przeswitu pomiedzy miska a gleba....
              Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski

              Komentarz

              • luki b
                Drive
                • 2006
                • 48

                #57
                zakładasz 17 stki 225/45r17 i masz wyższy samochód
                założyłem do asz i nie mam problemów z zderzakiem przednim i miską
                pzdr luki
                Czy może być inaczej!!!!! a jednak
                RIDER ----- limited edition

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratoRS
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #58
                  luki b, Przelicz sobie roznice wysokosci kola 16 i 17 po oponie, jakos mi nic takiego nie wychodzi. Jak stawiam 195/65/15 i obok 205/55/16 kolo to nawet to "wieksze" powiedzialbym ze jest nizsze Do tego dochodzi kwestia jak czesto kto lubi prostowac felgi :wink:
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • Garret
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 1196
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                    #59
                    Zamieszczone przez luki b
                    zakładasz 17 stki 225/45r17 i masz wyższy samochód
                    założyłem do asz i nie mam problemów z zderzakiem przednim i miską
                    pzdr luki
                    Takie koło ma dokładnie taką wysokość jak 195/65R15 i tylko 2,5 mm (licząc średnicę) więcej niż 205/55R16 więc większy zysk jest z grubosci nowego bieżnika ;-)

                    BTW jechałem ostatnio octą TDi na oponach 205/55R16 (Conti) i jest zauważalnie lepsza stabilnosc przy gwałtownych manewrach niż w mojej obutej w 195/65R15 (Matador) (przy 160km/h wyskoczył mi pies dałem po heblach, puściłem i zrobiłem unik kierownicą - na moich gumach to bym nieźle zatańczył :evil: )
                    Zaczynam mysleć o zmianie :roll:

                    pzdr
                    Garret

                    -----------
                    Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                    Komentarz

                    • djpi
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 429

                      #60
                      Czy ktos moze ma zdjecie jak wyglada ta płyta albo jakis szkic jej czy cos?
                      Ja pracuje w zakładzie stalowym moze moglbym ja samodzielnie wykonac? :lol:
                      A jakby sie sprawdzilo to chetnie przyjme zamowienia
                      President Johnny II ASC + President Florida
                      _,.-*'`'*-.,_Dark side on the Octavia_,.-*'`'*-.,_

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratoRS
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #61
                        djpi, Poszukaj na forum, ktos kiedys pytal chyba golfista o wymiary uchwytow pocujacych i tam podalem linka do fotek, gdzie byla taka troche bardziej zaawansowana plyta wykonana. Na pewno lepsza niz ta fabryczna
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • danie182
                          Drive
                          • 2006
                          • 49

                          #62
                          kim byli ci inzynierowie co spuscili tak nisko miske na takim zawieszeniu
                          daNiel

                          Komentarz

                          • mwisniak
                            Drive
                            • 2005
                            • 97

                            #63
                            Zamieszczone przez luki b
                            zakładasz 17 stki 225/45r17 i masz wyższy samochód
                            Hm...
                            myślę, że lepszy efekt można osiągnąć zmieniając seryne amory na np. Bilstein B6 i będzie to tańsza impreza niż wymiana seryjnych 15"/16" kół na 17-stki. I jak zauważył Microft - nie narażamy się na konieczność częstego prostowania kół.

                            Wracając do amorków. W swojej O1 zmieniłem serię na B6 i efekt jest niesamowity:
                            - auto stoi wyżej,
                            - żadnego bujania (hamowanie, start, przechyły boczne przy dwałtownych ruchach kierownicą)
                            Szerszy opis już nie długo - na razie przejechałem ok. 500km na tym zestawie.

                            Pzdr.
                            Maciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS

                            Komentarz

                            • rafalus
                              L&K
                              • 2005
                              • 1140
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                              #64
                              najtaniej bedzie zamiast jakich kolwiek zmian ostrozniej jezdzic tez bylem przerazony na poczatku. W pierwszych miesiacach przychaczylem ze 3 razy . Pozniej ostrozniejsza jazda i nie hamowanie na zwalniaczach i bylo ok.
                              nowy cSIMC od Aliego
                              seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                              Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                              półosie seryjne przebieg 273 tyś

                              Komentarz

                              • diesel
                                Drive
                                • 2006
                                • 63

                                #65
                                elo
                                a ja nie mam wogole plyty ops: ,bo jak ostatnio sie zapomniale na polnej drodze............ to orginalna plyta poszla w drzazgi :P po bliskim kontakcie z zarosnietym kamieniem i chyba sie skusze zeby podniesc nieco z gleby moja czeszke

                                Komentarz

                                • jachu
                                  Drive
                                  • 2006
                                  • 78

                                  #66
                                  Zamieszczone przez Garret
                                  Zamieszczone przez luki b
                                  zakładasz 17 stki 225/45r17 i masz wyższy samochód
                                  założyłem do asz i nie mam problemów z zderzakiem przednim i miską
                                  pzdr luki
                                  Takie koło ma dokładnie taką wysokość jak 195/65R15 i tylko 2,5 mm (licząc średnicę) więcej niż 205/55R16 więc większy zysk jest z grubosci nowego bieżnika ;-)

                                  BTW jechałem ostatnio octą TDi na oponach 205/55R16 (Conti) i jest zauważalnie lepsza stabilnosc przy gwałtownych manewrach niż w mojej obutej w 195/65R15 (Matador) (przy 160km/h wyskoczył mi pies dałem po heblach, puściłem i zrobiłem unik kierownicą - na moich gumach to bym nieźle zatańczył :evil: )
                                  Zaczynam mysleć o zmianie :roll:

                                  pzdr
                                  Te matadory to porazka , mam takie same daj to g***** razem z fura w salonie. Szkoda slow. Ten sezon przejade jeszce ale na nastepny wywalam je do smieci .
                                  pozdrawiam

                                  Jachu
                                  www.pdaclub.pl

                                  Komentarz

                                  • djpi
                                    Rider
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 429

                                    #67
                                    Ale wracając do tych amorkow to jak zaloze na przod np. Bilstein B6 to auto mi urosnie 2cm i jak jeszcze doloze tulejki to juz razem bede mial 4cm??
                                    President Johnny II ASC + President Florida
                                    _,.-*'`'*-.,_Dark side on the Octavia_,.-*'`'*-.,_

                                    Komentarz

                                    • Garret
                                      L&K
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 1196
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                      #68
                                      Zamieszczone przez djpi
                                      Ale wracając do tych amorkow to jak zaloze na przod np. Bilstein B6 to auto mi urosnie 2cm i jak jeszcze doloze tulejki to juz razem bede mial 4cm??
                                      Nie sądzę, mwisniak pisał w relacji z montażu, że po założeniu B6 jednorurowych i usunięciu tulejek przód mu opadł jakieś 7mm, a a teraz po zrobieniu kilku km usiadł chyba nieco, wczoraj jak mierzylismy to zderzak miał ponad 1cm niżej niż ja na podkładkach, choć wciąż nieco wyżej niż w serii.
                                      Garret

                                      -----------
                                      Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                                      Komentarz

                                      • mwisniak
                                        Drive
                                        • 2005
                                        • 97

                                        #69
                                        Witam!

                                        Garret - jeszcze przed oddaniem autka do blacharza (już się klepie) zmierzyłem jeszcze raz - dziś popołudniu i...
                                        wysokości nie uległy zmianie, czyli w moim przypadku na B6 jest -7mm w stosunku do serii + podkładki.
                                        Co do porównania vis a vis naszych aut, to nie zapominaj, że moja jest z 2002 i ma 160 tys. na liczniku, a z tego co pamietam tym masz ok. 20kkm (jeśli się mylę to mnie sprostuj).
                                        Sprężyny z przodu mam oryginały jeszcze z fabryki - przez ten czas mogły siąść.

                                        Co do B6 vs. seria (nawet z podkładkami) najważniejsze jest to, że w zasadzie auto nie nurkuje (w porównaniu do poprzedniego setup'u)

                                        Tak się skałda, że zarówno przed i po podróżowałem taką "wredną" polną drogą do mnie na wieś (okolice Nowego Wiśnicza k. Bochni) - szutrówka wysypana otrymi kamlorami, które są czasami wielkości pięści i najwięcej ich leży centralnie, między kiołami.
                                        Na poprzednim setup'ie (ori + tuleje) ciągle o coś ocierałem metalową płytą, na B6 stakach - ani razu, a styl jazdy był podobny.

                                        Pozdrawiam
                                        Maciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS

                                        Komentarz

                                        • Garret
                                          L&K
                                          S_OCP Member
                                          • 2006
                                          • 1196
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                          #70
                                          Zamieszczone przez mwisniak
                                          Witam!

                                          Co do porównania vis a vis naszych aut, to nie zapominaj, że moja jest z 2002 i ma 160 tys. na liczniku, a z tego co pamietam tym masz ok. 20kkm (jeśli się mylę to mnie sprostuj).
                                          Sprężyny z przodu mam oryginały jeszcze z fabryki - przez ten czas mogły siąść.
                                          Fakt, nie pomyslałem o tym;-)

                                          Zamieszczone przez mwisniak
                                          Co do B6 vs. seria (nawet z podkładkami) najważniejsze jest to, że w zasadzie auto nie nurkuje (w porównaniu do poprzedniego setup'u)
                                          Też tak chcę :roll:
                                          Ale jak mówiłem, poczekam do naturalnego zużycia serii, co przy nabijanych przeze mnie km nastąpi niedługo myślę;-)
                                          Garret

                                          -----------
                                          Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                                          Komentarz

                                          • mwisniak
                                            Drive
                                            • 2005
                                            • 97

                                            #71
                                            Garret,

                                            jeśli przód auta z czasem siądzie mi bardziej, to pójdę za ciosem i założe także na przód sprężyny od zestawu na bezdroża.
                                            Maciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS

                                            Komentarz

                                            • gisama
                                              Ambiente
                                              • 2006
                                              • 118

                                              #72
                                              Witam, kupiłem auto już z spawaną miską. W miejscu spawania pojawia się olej. Gdy samochód stoi pod garażem to nie widać żadnej plamy, ale pewnie w czasie jazdy nasila się wyciek oleju. Moja skoda ma zrobione 295 kkm, kolega jeździł na 0W40, a ja widząc te plamy na spawie wlałem 10W40. Teraz trochę tego żałuję, bo silnik jest głośniejszy. Mam pytania:
                                              1. Czy wymiana miski jest kłopotliwa?
                                              2. Na co zwrócić uwagę kupując miskę? (moja jest bez czujnika),
                                              3. Czy po wymianie miski mogę zalać 5W40 - na razie zrobiłem na 10W40 2 kkm (spalił 0,4 ltr oleju, myślę, że jednak to przez nieszczelny spaw).
                                              Z góry dziękuję za odpowiedź.
                                              Pzdr Mariusz
                                              ________________
                                              1,9 TDI L&K 2000r

                                              Komentarz

                                              • Czader
                                                Ambiente
                                                • 2005
                                                • 145

                                                #73
                                                Czesc,

                                                ja tez rozwalilem 2 tyg po kupnie miske ale do dzisiaj nic nie cieknie Twoja musieli spawac jacys partacze :-( . Jezeli chodzi o wymiane to ja sam wymienilem w 2h ale robilem to 1 raz i troche sie palowalem z prostymi sprawami ( np. nie wiedzialem ze w kole zamachowym sa wyciecia ktore ulatwiaja okrecenie 2 srub od miski ) Sa dwa rodzaje misek - nie chodzi mi o ta z czujnikiem i bez tylko o oryginalne i chinskie podroby odpowiednio ok 200 i ok 500 zl. Nie moge nic powiedziec o jakosci chinskich bo swoja dalem do spawania - moze jak Twoja nie jest mocno polamana daj do poprawki ? Jak nie zal Ci kasy to kup oryginal i bedzie git. Wg mnie mozesz zalewac 5W40 -zobaczysz co bedzie ze zuzyciem oleju. To ze nie widzisz wyciekow pod autem to nic bo tam jest oslona ktora przyjmuje olej w sporej ilosci jak bys ja zdjal to bys zobaczyl co i jak no chyba ze jej nie masz :twisted:

                                                Trzymaj sie :szeroki_usmiech
                                                Czader

                                                OCTA COMBI 2003 ALH

                                                Komentarz

                                                • gisama
                                                  Ambiente
                                                  • 2006
                                                  • 118

                                                  #74
                                                  Osłony już nie ma, chyba została na kamieniu. Na razie dam spokój z miską bo musze wymienić akumulator. Byłem dzisiaj w serwisie skody i okazało się, że mój już nawet nie chce się poddać testowi - a miał być ponoć nowy. Prawdobodobnie przez to zapala gorzej na gorąco.
                                                  Pzdr Mariusz
                                                  ________________
                                                  1,9 TDI L&K 2000r

                                                  Komentarz

                                                  • Maicroft
                                                    Moderator
                                                    S_OCP MemberModeratoRS
                                                    • 2004
                                                    • 25757
                                                    • Audi

                                                    #75
                                                    Miski tylko ori, zadnych podrobek, bo to gowno potem jakies niedopasowane, czy krzywo odlane bywa. Lepiej zalozyc porzadna, zeby potem np nie ukrecil sie korek spustowy, bo znow klopoty, albo ciagle cieknie na zgrzewie gdzie jest korek
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...