Wymiana plecionki i katalizatora 2.0 AZJ

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • slawento
    Rider
    • 2016
    • 431
    • Octavia I combi (1U5)
    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

    #26
    zwonko
    Zamieszczone przez zwonko Zobacz wpis
    jak ktoś podpiął do kompa i zczytał błedy to nie diagnostyka, to dopiero wstep. Pasuje kable obejrzeć.
    Fakt, mogą być kable lub wtyczka, najlepiej sprawdzić omomierzem dwa piny we wtyczce z białymi przewodami- jak jest przerwa w obwodzie to grzałka uwalona, w przeciwnym razie raczej grzałka sprawna. Druga sonda to z tego co wiem diagnozuje tylko sprawność katalizatora i nie ma wpływu na skład mieszanki. Wygrzebałem teraz swoją starą sondę i co do nr OEM to widzę, że jest jednak 06A 906 262 BG.
    Ostatnio edytowany przez slawento; 41888.
    Sławek

    Komentarz

    • Alek_M
      Ambiente
      • 2015
      • 237
      • Octavia I combi (1U5)
      • AZJ 2.0 MPI 115 KM

      #27
      Jeżeli chodzi o te dwa piny, to sprawdzić w trybie brzęczka?

      Komentarz

      • rafalus
        L&K
        • 2005
        • 1140
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #28
        A generalnie plecionke można kupić w oryginale ?
        Też mam do wymiany osłona czarna od spalin
        Ale się naczytałem ,że powinna być kierunkowa wzmacniana itd
        nowy cSIMC od Aliego
        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

        półosie seryjne przebieg 273 tyś

        Komentarz

        • Alek_M
          Ambiente
          • 2015
          • 237
          • Octavia I combi (1U5)
          • AZJ 2.0 MPI 115 KM

          #29
          Witam po wymianie plecionki i pierwszej sondy wywala błąd drugiej sondy pomimo, że założony jest emulator.
          Błędy to 17606 (P1198) raz 19667 (P3211). Czy wymieniać tą sondę i wywalić emulator, czy go zostawić? Jaki numer ma ta sonda?
          Co jakiś czas wywali mi CHECK i wypadają nastawy LPG.

          Komentarz

          • slawento
            Rider
            • 2016
            • 431
            • Octavia I combi (1U5)
            • AZJ 2.0 MPI 115 KM

            #30
            Czyli, że jak- nie sprawdzałeś drugiej sondy na okoliczność niesprawności grzałki? Bo jeśli masz w niej padniętą grzałkę lub niekontakt we wtyczce/wiązce to błąd 17606 dalej będzie, emulator nic nie pomoże na to i check będzie i tak wyrzucało.
            Sławek

            Komentarz

            • Alek_M
              Ambiente
              • 2015
              • 237
              • Octavia I combi (1U5)
              • AZJ 2.0 MPI 115 KM

              #31
              Sęk w tym, że błedu nie było przed wymianą plecionki, tylko musieli ją odkręcić i możliwe, że coś uszkodzili.

              Komentarz

              • Alek_M
                Ambiente
                • 2015
                • 237
                • Octavia I combi (1U5)
                • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                #32
                Witam ponownie. Od pewnego czasu, chyba po wymianie oleju i jego nadmiarem w silniku, koleś wlał trochę za dużo (zamiast 4L wlał 4.5L), ale wyczytałem, że taki stan może być auto po porannym odpaleniu dymi na niebiesko, jakby nie spalił paliwa i zaraz przestaje i jest czysto. Do tego coraz częściej wywala błąd P3211. Najbardziej zastanawiam mnie fakt, dlaczego dymi, czyżby za dużo oleju w silniku jednak, na miarce jest ponad stan i jakieś pół centymetra na drucie za miarką. Ale miski olejowe mają zapas na wypadek wlania za dużej ilości, więc nie jechałem na odessanie. Czy czeka mnie remont, bo jeżeli to wina źle ustawionej instalacji, to mam wszystkie logi od czasu wymiany, gdzie błąd pojawia się często, nawet po wymianie sondy na nową to będę reklamował usługę?

                Ps. Niedawno miałem jakby to ująć wystrzał gazu, spod maski pojawił sie spory biały dym. Zadział się to w chwili przełączenia na gaz, auto zgasło. Wizyta u gazowników nic nie wykazała, przejechałem od tamtego momentu z 500km na gazie i działa, tylko ten błąd wywala.
                Ostatnio edytowany przez Alek_M; 39706. Powód: Jeszcze jedno

                Komentarz

                • Alek_M
                  Ambiente
                  • 2015
                  • 237
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                  #33
                  Czy uszczelniacze zaworów mogły uszkodzić się przez źle wyregulowaną instalacje?
                  Ktoś tu jeszcze zagląda, czy lepiej pisać na FB?

                  Komentarz

                  • icemerc
                    Rider
                    • 2017
                    • 304
                    • Octavia I (1U2)
                    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                    #34
                    zbyt duża ilośc oleju nie ma wplywu na dymienie . Pojedz do gazownika - niech sprawi czy instalacja jest dobrze wyregulowana, mechanicznie sprawna i dalejj bedziesz wtedy myślał

                    Komentarz

                    • Alek_M
                      Ambiente
                      • 2015
                      • 237
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                      #35
                      Coś podejrzewam, że czeka mnie remont silnika, przebieg 226kkm. Co przy okazji uszczelniaczy zaworów warto zrobić i jakie mogę być przybliżone koszty?

                      Komentarz

                      Pracuję...