O1 4x4 Wymiana oleju w przekładni kątowej, reduktorze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PawełO1
    Classic
    • 2021
    • 26
    • Octavia I combi (1U5)
    • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

    O1 4x4 Wymiana oleju w przekładni kątowej, reduktorze

    Witajcie, szukałem, ale nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Chodzi mi o tą przekładnie przykręconą do skrzyni biegów, z której wychodzi prawa półoś i wał napędowy. O ile jedna śruba na dole pod wyjściem półosi przypomina korek spustowy to nie mam pojęcia którędy się wlewa olej ?


  • krzynol
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 10970
    • Superb II combi (3T5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #2
    zajrzałem z ciekawości do elsy i nic a nic nie ma o przekładni kątowej
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz

    • PawełO1
      Classic
      • 2021
      • 26
      • Octavia I combi (1U5)
      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      Dzięki za pomoc. W takim razie nie wiem jak to potraktować

      Komentarz

      • PawełO1
        Classic
        • 2021
        • 26
        • Octavia I combi (1U5)
        • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

        #4
        Chyba już wiem dlaczego niema nic o przekładni kątowej. Wczoraj obejrzałem fotki zdemontowanych przekładni kątowych od tego modelu. W obudowie od strony z której jest przykręcana do skrzyni biegów poza otworami na śruby są otwory uszczelniane o-ringami. W takim razie wygląda na to, że ten mechanizm jest smarowany olejem ze skrzyni biegów.
        Czy mógłby ktoś podpowiedzieć na podstawie danych z elsy ile wchodzi oleju do takiej skrzyni biegów ?
        Zastanawia mnie jeszcze czy przy wymianie oleju spuszczenie całego oleju odbywa się za sprawą odkręcenia korka spustowego w skrzyni, czy należy też odkręcić tą śrubę która przypomina korek spustowy w przekładni kątowej?

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez paweło1 Zobacz wpis
          chyba już wiem dlaczego niema nic o przekładni kątowej. Wczoraj obejrzałem fotki zdemontowanych przekładni kątowych od tego modelu. W obudowie od strony z której jest przykręcana do skrzyni biegów poza otworami na śruby są otwory uszczelniane o-ringami. W takim razie wygląda na to, że ten mechanizm jest smarowany olejem ze skrzyni biegów.
          Czy mógłby ktoś podpowiedzieć na podstawie danych z elsy ile wchodzi oleju do takiej skrzyni biegów ?
          Zastanawia mnie jeszcze czy przy wymianie oleju spuszczenie całego oleju odbywa się za sprawą odkręcenia korka spustowego w skrzyni, czy należy też odkręcić tą śrubę która przypomina korek spustowy w przekładni kątowej?
          2,3 l
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • PawełO1
            Classic
            • 2021
            • 26
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            Dzięki rOBERTO795

            Komentarz

            Pracuję...