Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O1 4x4 Wymiana oleju w przekładni kątowej, reduktorze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O1 4x4 Wymiana oleju w przekładni kątowej, reduktorze

    Witajcie, szukałem, ale nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Chodzi mi o tą przekładnie przykręconą do skrzyni biegów, z której wychodzi prawa półoś i wał napędowy. O ile jedna śruba na dole pod wyjściem półosi przypomina korek spustowy to nie mam pojęcia którędy się wlewa olej ?



  • #2
    zajrzałem z ciekawości do elsy i nic a nic nie ma o przekładni kątowej
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz


    • #3
      Dzięki za pomoc. W takim razie nie wiem jak to potraktować

      Komentarz


      • #4
        Chyba już wiem dlaczego niema nic o przekładni kątowej. Wczoraj obejrzałem fotki zdemontowanych przekładni kątowych od tego modelu. W obudowie od strony z której jest przykręcana do skrzyni biegów poza otworami na śruby są otwory uszczelniane o-ringami. W takim razie wygląda na to, że ten mechanizm jest smarowany olejem ze skrzyni biegów.
        Czy mógłby ktoś podpowiedzieć na podstawie danych z elsy ile wchodzi oleju do takiej skrzyni biegów ?
        Zastanawia mnie jeszcze czy przy wymianie oleju spuszczenie całego oleju odbywa się za sprawą odkręcenia korka spustowego w skrzyni, czy należy też odkręcić tą śrubę która przypomina korek spustowy w przekładni kątowej?

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez paweło1 Zobacz wpis
          chyba już wiem dlaczego niema nic o przekładni kątowej. Wczoraj obejrzałem fotki zdemontowanych przekładni kątowych od tego modelu. W obudowie od strony z której jest przykręcana do skrzyni biegów poza otworami na śruby są otwory uszczelniane o-ringami. W takim razie wygląda na to, że ten mechanizm jest smarowany olejem ze skrzyni biegów.
          Czy mógłby ktoś podpowiedzieć na podstawie danych z elsy ile wchodzi oleju do takiej skrzyni biegów ?
          Zastanawia mnie jeszcze czy przy wymianie oleju spuszczenie całego oleju odbywa się za sprawą odkręcenia korka spustowego w skrzyni, czy należy też odkręcić tą śrubę która przypomina korek spustowy w przekładni kątowej?
          2,3 l
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • #6
            Dzięki rOBERTO795

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X