Zamieszczone przez QBA
cZy na zimowym paliwie auto jest mniej czy bardziej dynamicz
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Rendimi sie nawet wydaje ze na 205 lepiej sie zbieraOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
lepiej ? No wieksze sa opory , chyba zminie stacje . albo moze małe ciśnienie!
A jakie masz na 205/55/16 cisnienie. Jednak model opony ma znaczenie jak mam Pirelli a ta ma doscyc spore opory toczenia ! Tylko ,ze jakas mi to rok temu nie przeszkadzalo!nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
ja po zmianie ze 195 na 205 odczulem lekko pogorszenie przyspieszenia
autko srednio pali mi teraz o jakies 0,3l/100km wiecej czyli opory wzrosly
a skoro opory wieksze to i przyspiesznie musi byc mniejsze
dzisiaj sprawdze sobie sprint do 100 i zobaczymy jak to bedzie wygladc
ostatnio jak robilem na spocie to moja osiagnela 11,2s :twisted:
Komentarz
-
-
im szersza opona tym wieksza powierzchnia tarcia i większy opór toczny..jeśli napopmujesz sobie oponki powyrzej np: około 2,5 bara to opona będzie przylegać srodkowa częscią do podłoża a brzegami mniej, tercie miejsze więc i przyspieszenia lepsze, ale przyczepność gorsza"urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]
176Km 343Nm
hamulce 312mm przód i 256mm tył
Komentarz
-
-
ja mam po 2,2 na wszystkie opony pompowałem gazem. Moze i macie racje ze niby gorzej, ale ja jednak zauważyłem ze tak jak by chętniej sie zbierła furka tak bardziej czuje ze ciagnie. :szeroki_usmiechOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
chester nie no wierze ,ze miales 11.2 to dobrze
2.2 z przodu to troche wiecej niz potrzeba.
ja preferuje 2.0 z przodu i 2.2 z tylu.
Moze to jeszcze wina paliwa.
A wlasnie wyminialem filtr paliwa czy ma to jakies znaczenie a tak poza tym to drogie te filtry jak cholera.!nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafalustak poza tym to drogie te filtry jak cholera.!
Co do powietrza oponiarz stwierdzil ze na 16`calowych 205-tkach warto wlać 2,2 :szeroki_usmiechOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez chester121ostatnio jak robilem na spocie to moja osiagnela 11,2s
Na 195 lepiej się zbiera ale gorzej się trzyma na zakrętach.Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafalusCzy baniki powietza w przewodzie to norma?
A filtr powietrza wymieniony ? jak wszystkie filtry to wszystkie :wink:OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pawełwięc to chyba nie jest normalneOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Chcialem wymienic filtr a jest gorzej niz bylo, czyli moze cos miec wplyw ten filtr tak jak wyzej opisal Paweł? Choc ostatnio palil mniej ale jednak cos dynamika podupadla.
Pozaostaej wyjechac na autostrade i sprawdzic predkosc maksymalna!nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
Komentarz