Zamieszczone przez Mr T.
ja mam silnik TDI AHF 110KM czyli pare koni wiecej, ale za to 235Nm czyli moment nieco nizszy, wiec porownywalny silnik do AXR i wg mnie do normalnej jazdy to w zupelnosci wystarczy. Jezeli do tej pory nie jezdziles dieslem to napewno bedzie BARDZO elastyczny. Jakby Ci bylo za malo to bez problemu mozesz z tego silnika zrobic chipem 130KM i 300Nm momentu obrotowego.
Piszesz ze na trasie jedzies ok. 140 km/h przy takiej jezdzie silnik nawet bez chipa dobrze sobie radzi.
Co do trwalosci to TDI bez problemu dozywaja 500k km kwestia jak kto dba o silnik, moj to nie AXR ale TDI i ma ponad 283k km i chodzi super, tak wiec o trwalosc silnika sie nie martw bo one naprawde duze przebiegi znosza dzielnie.
Zdecydowanie polecam TDI! :-)




TD
ops: . Ja po paruset kilometrach (a zaznaczam, że przesiadłem się z Matiza !) nie miałem już zupełnie problemu. Poza tym jest prawie bezobsługowy. W zimie, po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych, tylko raz musiałem dłużej kręcić kluczykiem (w nocy było mniej niż -30 st. C) - także 0 problemów. Gratuluję zakupu. Ja swój samochód częściowo wziąłem na kredyt i za każdym razem kiedy wsiadam do autka i zastanawiam się czy warto co miesiąc płacić XXX PLN raty....odpalam silnik....uśmiecham się......i wiem już że warto !


Komentarz