No dobra wyjecie wtyczki odpada a te ustawienie ręczne i zapomnienie o przycisku obieg zamknięty ?
Problem z parowaniem szyb w OC1 - wersja z CLIMATRONIC.
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez wojtassNo dobra wyjecie wtyczki odpada a te ustawienie ręczne i zapomnienie o przycisku obieg zamknięty ?
ale teraz też są przecież?, na nic to nie rzutuje.
możesz też zostawić klapęw pozycji otwartej i zapomnieć o przycisku
tylko jak przypadkiem zamkniesz, to znowu ją ręcznie podnosisz->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
spokojnie nic nie będzie->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Panowie mi też parują jak zwariowane, a klapa od obiegu działa, filtr wymieniony, zauważyłem że przy tym samym nastawieniu dmuchawy jest duża różnica jak daje nawiew na szyby albo na środek lub pod nogi tzn. na szyby jakby leciało słabiej przy tej samej nastawie dmuchawy, może klapa która przełącza nie otwiera do końca nawiewu na szyby?
Próbowałem czegoś takiego: Nawiew na maksa na szyby i na środek i zamknąłem wloty, środkowy i boczne i powietrze na szyby leciało mocniej niż przy nastawieniu na same szyby i o wiele szybciej odparowały.Była OI 1.9 tdi ALH, 6 lat eksploatacji bez większych problemów. Szukamy godnego następcy czyli OII FL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojtasspoczekaj czyli ta dolna klapka przy nogach ma byc w pionie czy poziomie?
- klapa dolna w górna pozycji (poziomo) - obieg zamknięty
- klapa dolna w dolnej pozycji - obieg otwarty
Klapa górna jest sprzężona mechanicznie z klapą dolną.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomiktZ tego co czytałem na tym forum Climatronik sam czasem przełącza się na obieg zamknięty - np. przy cofaniu.
czyli najlepiej jest doraźnie odłączyć wtyczkę->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
parowanie szyb
Ostatnio mnie też dopadło parowanie szyb z racji oczywiscie spadku temperatury. Za ten problem odpowiada własnie i najczęściej własnie klapa zamykająca dopływ zimnego powietrza. Zauwarzyłem u mnie,że w momencie właczania na odparowanie lub przy nastawionej dużej sile nadmuchu klapa przestaje być sterowalna(podejrzewam pękniecie tego koła sterującego) i znalazłem na to sposób. Trzeba zmniejszyć siłe nadmuchu i wtedy przełaczać obieg zamkniety.Wtedy klapa pracuje w pełnym zakresie.Jezeli juz sie przełączy a bedzie to słyszalne, słychac dzwięk zasysanego powietrza z zewnątrz. Od kiedy to namierzyłem przestałem miec problemy z parowaniem szyb, a było to ze 2 tyg. temu. Jeżdze dalej na AUTO i jak narazie klapa pozostaje nadal w pozycji otwartej.A mycie dokładne i używanie róznego rodzajów preparatów niewiele pomaga.Wiem cos o tym bo już w tamtym roku sie z tym borykałem i szkoda,że dopiero teraz to namierzyłem. Wcześniej czy później i tak trzeba będzie dobrać się do tej klapy i naprawic to ustrojstwo.
Komentarz
-
Komentarz